Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 136,4kw@337,6Nm - 1999 AUTO MÜÜDUD!
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Tamar[/i] Punkt 1 on mulle uudis, ja kuidas/millega seda määrida?[/quote] [url]http://www.forgemotorsport.com/valve_service.pdf[/url] [quote]Before re-assembly (reversal of the previous procedure) lubricate the piston and “O” rings with a high temperature grease such as Mobil 1[/quote] [quote]punkt 2 juures ma vaidleks vastu, kuna siiski klapi avanemine/sulgumine oleneb vedru tugevusest? Või olen ma ikka täiesti valesti asjadest aru saanud? :)[/quote] Ei ole así ikka nii lihtne. Plastikust membraaniga originaalbypassil on vähem massi/inertsi, mida see vedru kas lükkama peab või vaakum tõmbama peab. Samuti on membraaniga hõõrdekaod väiksemad. Mina pooldan igal juhul membraaniga Bosch Motorsport bypass-i, mitte metalllist bling-bling jurakat :D [quote]Ja MUIDE! 1 põhjus miks ma selle ostsin oli see et sa ise promosid seda kuskil teemas! [/quote] Ei ole kunagi promonud seda, mul oli lihtsalt 2tk üle neid ning keegi tahtis osta, pakkusin müügiks. Point on see, et 710N töötab paremini ja maksab oluliselt vähem. Tööiga on tal ehk natuke lühem (ütleme 5-10 aastat), aga sama raha eest saab neid 4tk. Forge toodangust olen kasutanud [url]http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=0006&product=FMDVSUPR[/url] ning ainult selle pärast, et ta on suurema läbilaskevõimega, kui 710N ning vähe mehisema turboga autodel on vaja läinud, sest 710N läbilaskevõime polnud enam piisav. Sa võid saada rahuldust sellest, et sul on on nüüd ilus särav asi kapoti all ning [url=http://www.youtube.com/watch?v=ksqRaeYzlec]tugevamast helist[/url]. Ma olen selline igav inimene, kellele eriti ei lähe peale "form over function" lahendused, seega enda omad asendasin ära ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 136,4kw@337,6Nm - 1999 AUTO MÜÜDUD!
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
42.4%
- SQL:
57.6%
]