Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 136,4kw@337,6Nm - 1999 AUTO MÜÜDUD!
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Tamar[/i] Kõikide eelduste kohaselt peaks olema parem, mis seal ikka halvemaks minna saab?[/quote] See, et: 1. Antud bypass vajab n.ö. hoodlust (määrimist), vastasel juhul võib talvel tekkida probleem kinni kiilumisega. 2. Bypassi metallist liikuv osa on kordades raskem kui originaal bypassi oma, ehk siis bypass avaneb aeglasemini. Mul oli enda autol neid tervelt 2tk küljes, viskasin mõlemad minema ja panin Boschi 710N-d. Jah, ehk pean neid 710N-e kord kümne aasta jooksul vahetama, aga vähemalt ei ole mul vaja määrida seal midagi. Hääl peaks valjemaks muutuma. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 136,4kw@337,6Nm - 1999 AUTO MÜÜDUD!
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.9%
- SQL:
67.1%
]