Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 "S4" 1,9TDi quattro - 1998 - freeser
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: teitur[/i] Kui nüüd kollektorist rääkida siis, torukolle väga tähtis omadus on eri silindrite torude pikkuse võrdsus. Antud kollektori puhul ei ole need isegi ligilähedaselt võrdsed. Kanalite pikkuse ja läbimõõdu valimisest arvutuste teel ei hakka rääkimagi. Aga üldiselt olen ma seda meelt, et kellegi teise kogemuse põhjal siin prj kritiseerida ja mustata ei ole küll üks õige tegu. Okei kui Sulle ei meeldi see töö mida siin tehakse, siis mine ja käi seal soomes, aga miks Sa mustad siinseid tegijaid, kui pole nendele isegi võimalust proovimiseks andnud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 "S4" 1,9TDi quattro - 1998 - freeser
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.2%
- SQL:
64.8%
]