Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 2,5 TDI 132 KW + chip Q S-Line (müüdud) - 2004 - urki
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: urki[/i] Sai siis selline asi soetatud kaitseks külmade vastu aga nüüd probleem kuhu aretada.Tootja firma ütleb nii. Integreeritud tsirkulatsioonipumbaga võimas, aga samas väga kompaktne vahelduvpingel (220 -230 V) töötav mootoriploki eelsoojendi. Eelsoojendi on lihtsalt installeeritav ja oma lihtsa ehituse tõttu ka väga töökindel. Sissetuleva ja väljamineva toru vahe on ainult 3,5 cm, seega oma kompaktsuse tõttu paigaldatav ka väga kitsastesse oludesse. Kütteseadme sundtsirkulatsioon jagab soojuse ühtlasemalt kogu ploki ulatuses ning tänu sellele ei sõltu nõrgast konvektsioonist. Sisseehitatud termostaat lülitab seadme automaatselt välja 55 kraadi Celsiuse juures ning uuesti sisse 40 kraadi Celsiuse juures, mis tagab nii seadme kontrollitud küttetsükli. Soojendi väljatöötamisel kasutatud rahvusvaheline ohutusstandard tagab mitmel erineval viisil seadme ohutu kasutamise. Lisaks termostaatlülitusele on kõik toitekaablid topeltmaandusega ning ka sisemine ülekuumenemiskaitse välistab termostaadi riknemisest tekkida võivad ohud. Seega on tegemist lihtsa, kompaktse, töökindla, võimsa ja mis peamine, ohutu mootriploki soojendiga. Seadme spetsifikatsioonid: Mudel: D11-60 Sisendvool: 1100W/230V/50Hz Torude diameeter: 18.5 mm (sobib 16-20 mm diameetriga torudele) Pumba maksimaalne löögikõrgus: 40-50 cm Kaal: 380 grammi Mõõdud: 60 X 60 X 110 mm Jahutusvedeliku maht: 50 ml Tsirkulatsioonivõimsus: 5-7 l/min Soojendusseade tuleb ühendada masina veesärgi väikse tsirkulatsiooniringi vahele. Kõigepealt tuleb kindlaks teha õige jahutussärgi voolik ja sobilik koht soojendi installeerimiseks, kindlasti peab ka jälgima, et seade saaks ühendatud vertikaalselt (plokisoojendil märgitud kirjega KEEP UP ülessesuunatud nooltega). Plokisoojendi positsioon ei tohi asetseda kõrgemal veesärgi kõige kõrgemast punktist, põhjusel, et seade ei jääks tühjaks jahutusvedelikust. Samuti on soovitav paigaldada seade mitte väga lähedale kütusetorudele, kuumadele või liikuvatele komponentidele mootoriruumis (ca’ 10 – 15 cm). Nüüd küsimus kus kohta täpselt oleks minu autol soojendi lisada. https://www.osta.ee/talveks-valmis-tsirkulatsioonipumbaga-mootori-eelsoojendi-41458581.html [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 2,5 TDI 132 KW + chip Q S-Line (müüdud) - 2004 - urki
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
18.0%
- SQL:
82.0%
]