Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Mihkel.

 postitati 25.04.12 21:42
Ilus masin oli. Kahju. Edu müügis igatahes.
Kuits

 postitati 25.04.12 21:37
Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Eeldan, et üle katuse ning halval viisil, millest rääkida ei taheta?

Kuulutus koos piltidega on lisatud!
simoQ

 postitati 25.04.12 21:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Siim-O
Tõstke siis endiste autode alla. Aga jah, juhtus avarii mille tõttu katus on sees ja juhikülg mõlkis. Veermik ja mootori pool ok.

Eeldan, et üle katuse ning halval viisil, millest rääkida ei taheta?
Siim-O

 postitati 24.04.12 18:49
Tõstke siis endiste autode alla. Aga jah, juhtus avarii mille tõttu katus on sees ja juhikülg mõlkis. Veermik ja mootori pool ok.
Kivitare

 postitati 24.04.12 16:29
Mujal foorumites on see tavaline toimimine, et lastakse ära kustutada. Ju arvatakse, et meil siin on samamoodi.
simoQ

 postitati 24.04.12 14:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Siim-O
Teema kinni! Auto katki. tõenäoliselt leiab kogu tehnika varsti mõne volksu pealt,

Kummaline lausa lugeda. "Auto katki ja õnn et ta katki on." Ei pilte, ei juttu juhtumist, ainult kiire likvideerimine ning käsk modedele. Mis siis täpsemalt juhtus, miks ta katki on?
rass

 postitati 24.04.12 14:02
Ka mulle jääb see kustutamise teema arusaamatuks. Selle jaoks on meil foorumis eraldi osa - huviliste endised autod. Teema tõstetakse enamasti sinna, kui auto on müüdud või hävinenud. Vahest ikka hea lugeda või mingit infot ja ideid otsida.
seitsmene

 postitati 24.04.12 13:57
Tsitaat:
Algselt postitas: Siim-O
Teema kinni! Auto katki. tõenäoliselt leiab kogu tehnika varsti mõne volksu pealt,


Mis teema siin viimasel ajal selle kustutamise või sulgemisega on? Milleks?
Läks katki, siis mis seal ikka - pane mõni pilt sellestki ja las jääda tulevastele põlvedele ja endalegi mälestuseks vaadata.
Siim-O

 postitati 24.04.12 13:52
Teema kinni! Auto katki. tõenäoliselt leiab kogu tehnika varsti mõne volksu pealt,
Siim-O

 postitati 28.02.12 19:18
Auto võiks leida uue omaniku endale. Hind 3400.-
Vaja suuremat autot.
prj

 postitati 07.10.11 12:18
Kirjutasin üht teist PS-i :)
Siim-O

 postitati 07.10.11 11:40
Äkki saaksid panna u2u hindade kohta. Täitsa huvitama hakkas.
prj

 postitati 07.10.11 11:25
Tsitaat:
Algselt postitas: Siim-O
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mida soovid saavutada plaanis olevate välja toodud modifikatsioonidega?
Jõudu sealt juurde ei tule.

Muidu edu autoga.


o forge by-pass klapp- sest uus originaal klapp hakkab kuuma mootoriga rõhku maha laskma

Huvitav, kuidas Sa sellele järeldusele jõudsid? Detailid teadaolevalt kuumalt paisuvad, pole näinud veel ühtegi bypassi, mis niimodi käituks. Samuti on nende Forgedega päris palju probleeme olnud, mina paneks sinna 710N bypassi.
Minul pole ka 600hp autode puhul 710N bypassidega probleeme olnud.
Tsitaat:
o suur cooler paigaldada- et ilus vaadata oleks ja jahedamat õhku mootorisse tuleks

Performance poole pealt on see raha raiskamine tehaseseades auto puhul... Muidugi, kui Sulle on cooler ilus vaadata, siis miks mitte.
Tsitaat:
o 3" downpipe- sest praegu tekib tnne et mootor puhub õhku välja läbi joogikõrre

Huvitav küll... neid autosid ehitatakse K04 peale väljalaset näppimata, ehk siis tahad lihtsalt valjut väljalaset ning rohkem mootorimüra?
Tsitaat:
o forge silikon lõdvikud õhu ja jahutussüsteemile- et ilus vaadata oleks

Okei...
Tsitaat:
o Ühemassiline hooratas ja vr6 sidur- tunduvalt töökindlam ja vastupidavam

Kas Sul on hetkel nende vastupidavusega probleeme?

Võib-olla olen lihtsalt imelik, aga ma võtaks selle rahaga antud autost kuni 300hp (K04, pihustid, pump, õhulugeja, seade)...
Muidugi pole minu asi Sulle öelda, mis Sina enda autoga tegema peaksid...

Jõudu tegemistes!
Siim-O

 postitati 07.10.11 10:54
Sai proovitud õhkvedrustust audile
janar103

 postitati 07.10.11 07:14
Sisu eest MAX punktid!
Siim-O

 postitati 06.10.11 19:30
Vahepeal vahetatud õks poolteljekumm, esituled vahetatud facelift tulede vastu. Maki ja kliimaploki ümber asuv raam sai lastud esialgu carbon stiilis kleepsuga üle kleepida.
Hetkel otsin velgi autole.
Kaua aega tagasi lubatud pildid lõpuks.

http://static2.album.ee/files/1035/43/large_25885775_lYMm.jpg

http://static2.album.ee/files/1035/43/large_25885777_gcIn.jpg

http://static2.album.ee/files/1035/43/large_25885785_Rtnw.jpg

http://static2.album.ee/files/1035/43/large_25885789_SsNl.jpg

http://static2.album.ee/files/1035/43/large_25885793_i2tc.jpg

http://static2.album.ee/files/1035/43/large_25885795_OlKT.jpg
Siim-O

 postitati 01.09.11 21:33
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mida soovid saavutada plaanis olevate välja toodud modifikatsioonidega?
Jõudu sealt juurde ei tule.

Muidu edu autoga.


o forge by-pass klapp- sest uus originaal klapp hakkab kuuma mootoriga rõhku maha laskma
o suur cooler paigaldada- et ilus vaadata oleks ja jahedamat õhku mootorisse tuleks
o 3" downpipe- sest praegu tekib tnne et mootor puhub õhku välja läbi joogikõrre
o forge silikon lõdvikud õhu ja jahutussüsteemile- et ilus vaadata oleks
o Ühemassiline hooratas ja vr6 sidur- tunduvalt töökindlam ja vastupidavam
o Coiloverid soetada- et juhitavust parandada

Vast said küsimustele vastused
prj

 postitati 21.08.11 14:04
Mida soovid saavutada plaanis olevate välja toodud modifikatsioonidega?
Jõudu sealt juurde ei tule.

Muidu edu autoga.
androt

 postitati 21.08.11 13:43
Kuidas ülevaatuselt ilma kat-ita läbi saada plaanid? :)
Siim-O

 postitati 19.08.11 21:15
Liik: sõiduauto
Keretüüp: Luukpära
Esmane reg: 1998
Mootor: 1.8T 110kw
Kütus: bensiin
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: t.sinine metallik.

Turva- ja ohutusvarustus:
o Roolivõimendi
o Kesklukustus
o Nahksisu

Mugavusvarustus
o 2x elektrilised akende tõstukid
o Elektrilised välispeeglid
o Kliimaseade
o 1x peeglid päikesesirmides

Sisustus
o Nahk sportistmed
o Orignaal Sportrool
o Jalamatid (tekstiilist)

Audio:
o Pioneer DEH-7xxx(CD, MP3, USB) autoraadio.
o 4x OEM kõlarid esiustes
o 2x Boshman kõlarid tagapolstrites
o Alpine type-r 12"subwoofer
o MAC võimendi 600w RMS

Rehvid ja veljed
o Suverehvid MICHELIN 205/55/R16
o OEM valuveljed 16"

Tehtud
o Chiptuning +35kw
o Koonusfilter Green
o Katalüsaator eemaldatud
o TT esimesed õõtsapuksid
o Käigukasti tugikäpp tugevndatud
o Loomulikult õlivahetused iga 7500km tagant
o Lambda andur vhetatud
o Väntvõlli pööreteandur vahetatud
o By-pass klapp vahetatud
o süüteküünlad vahetatud NGK BKR7E

Teha veel vaja

o forge by-pass klapp
o suur cooler paigaldada
o 3" downpipe
o forge silikon lõdvikud õhu ja jahutussüsteemile
o Ühemassiline hooratas ja vr6 sidur
o Coiloverid soetada

Hetkel 1 pilt arvutis. Hiljem tulemas juurde.

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/228992_224443760934129_100001055205863_673297_4470234_n.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]