Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.7 Quattro - 1996 - KsenoonE
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kps[/i] [quote][i]Algselt postitas: KsenoonE[/i] Kw on tal 169 :D minujaoks piisavalt.[/quote] See on väga mõistliku kooslusega asjandus. Kütusekuludest võime ju rääkida selliste isendite puhul igasugu asju, et võtab sama palju kui 4.2 jne. (loomulikult kui tallata). Ma pigem õigustaks seda 3.7 169kw sedamoodi, et kui tahta ökonoomselt sõita, siis selle kooslusega on see tunduvalt lihtsam kui misiganes koosluses 4,2'ga ;). Samas mitte midagi olulist puudu võrreldes 4.2'ga ei jää, tagumik tajub v8't täpselt sama palju :P. Mida ma sulle kindlasti soovitan - [url=http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=31112]kasti näppimine kaabliga[/url]. Usu - sa ei kahetse ;). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.7 Quattro - 1996 - KsenoonE
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
15.8%
- SQL:
84.2%
]