Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
akselbant

 postitati 31.08.11 12:29
Auto on müüdud!
akselbant

 postitati 30.07.11 08:20
Eile läbisin ülevaatuse, mille käigus avastasin, et paisupaagi flants immitseb. Uus paak muretsetud ning ootab vahetamist, kui ilm lubab.
akselbant

 postitati 16.06.11 07:51
305500 vahetatud õli koos filtriga ning õhufilter. Üks summuti klamber oli läbi põlenud. Selle vahetasin ka välja. Varsti on kolmas ülevaatus ees. Eelmised kaks läbisin puhta lehega.
akselbant

 postitati 12.06.11 16:25
305000 km lõpetas töölepingu bensiinipump. Järgmine õhtu vahetasin välja. Tööle palkasin taastatud originaal pumpa.
akselbant

 postitati 12.05.11 11:00
Tsitaat:
Algselt postitas: akselbant
3003000 võtsin räuskava roolivõimupumba ette. Häält tegi hommikuti ja parklas manööverdades. Võtsin pumba laiali ja mulle tundus sisu töökorras olevat. Pump tagasi ning uus õli(Febi-Bilstein 06161) sisse. Tulemus on rahuldav- pumba hääl muutus 10 korda vaiksemaks. Kuid mind painab üks aga - õli. Kuna antud õli on sünteetiline ja anuma peal on kirjas ainult mineraal. Kas on mõtekas vahetada originaalõli vastu välja?


Vahetasin õli originaali vastu välja. Eile vahetatud õli oli juba süsimust. Uue õliga jäi pump täitsa vait. Loodan, et süsteem jääb pidama;)
akselbant

 postitati 12.05.11 05:53
3003000 võtsin räuskava roolivõimupumba ette. Häält tegi hommikuti ja parklas manööverdades. Võtsin pumba laiali ja mulle tundus sisu töökorras olevat. Pump tagasi ning uus õli(Febi-Bilstein 06161) sisse. Tulemus on rahuldav- pumba hääl muutus 10 korda vaiksemaks. Kuid mind painab üks aga - õli. Kuna antud õli on sünteetiline ja anuma peal on kirjas ainult mineraal. Kas on mõtekas vahetada originaalõli vastu välja?
akselbant

 postitati 12.03.11 07:04
301000 vahetatud esikettad ja klotsid.
akselbant

 postitati 24.02.11 08:25
300200 km vahetatud süüteküünlad NGK. Vahetamise käigus selgus, et ühe juhtme sisetakistus on 300 kOhm:o. Nüüd on kõik juhtmed vahemikus 5 - 6 kOhm.
akselbant

 postitati 12.01.11 22:06
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: akselbant
Tere.
Seoses kütteperioodi algusega ei jõudnud autoga tegeleda.


Töö seotud küttega?
Kas kojameeste intervalli relee, mille vahetasid, on selline millel saab intervalli ise määrata?

Töötan soojusautomaatika valdkonnas.
Relee on tavaline, kuid tagantjärgi mõeldes oleks reguleeritav intervall palju mugavam.(eelmisel autol oli)
100

 postitati 12.01.11 21:17
Tsitaat:
Algselt postitas: akselbant
Tere.
Seoses kütteperioodi algusega ei jõudnud autoga tegeleda.


Töö seotud küttega?

Kas kojameeste intervalli relee, mille vahetasid, on selline millel saab intervalli ise määrata?
akselbant

 postitati 12.01.11 21:09
Täna ostsin uued naastrehvid(Goodyear UG extreme 70 euro tk). Nüüd on kindlam sõita.
akselbant

 postitati 05.01.11 13:46
Eile vahetasin süüteluku põhja välja. Vana töötas veel(käis raskelt ning peale auto käivitamist oli võimalik veel starterit anda:D), kuid parem karta kui kahetseda. Auto peab hästi vastu.
akselbant

 postitati 29.11.10 13:44
Töö tegin ise. Materjaliks vasktoru 8mm (45kr jm) ja meetrine kütusevoolik ning klambrid. Auega kulus oma 4,5h. Kütusepaagist (pumbalt) tulevad voolikud ühendasin uute vasktorudega ning jätkasin voolikutega tehase torudele (ohutus kohas kaitseraua all). Tehase torud olid mädanenud just paagipoolses osas ratta juures. Ainuke miinus on see, et nüüd tuleb voolikute(ühenduskohas) seisukorda kontrollida.
MartT

 postitati 29.11.10 11:35
Tsitaat:
Algselt postitas: akselbant
Eile vahetasin kütusetorud välja. Vanad olid päris mädad juba. Asemele läksid 8mm vasktorud.



Räägi lähemalt mis kus ja kui palju maksma läksid torude vahetamine?


Enda masinal tuleb ka see töö kunagi ette võtta.
akselbant

 postitati 29.11.10 07:05
Eile vahetasin kütusetorud välja. Vanad olid päris mädad juba. Asemele läksid 8mm vasktorud.
akselbant

 postitati 08.11.10 07:09
Tere.
Seoses kütteperioodi algusega ei jõudnud autoga tegeleda. Alla läksid talverattad, ülemised ukseliistud vahetatud.
296 tkm vahetatud õli (Gulf 10w40) ning filtrid. Selle kuu plaanidesse mahub tagumine tooniring ning kütusetorud. Õli vahetuse käigus selgus, et stabilisaatori puksid on väsimas.
akselbant

 postitati 16.09.10 09:32
Tänan. Järgmine nädal läheb suuremaks lammutamiseks. Esimesed kettad klotsid, tolmukate ning vaatan ülejäänud esisilla kuludetailid üle ning vajadusel vahetan välja. Kuid prioriteediks on ikka kütusetorud, mis on väljast suht mäda.
KsenoonE

 postitati 16.09.10 06:30
Kena masin ja mõnus mootor samuti. Kas sillamajanduses pole midagi vahetanud? Ise vahetasin kah pinguti muidu ja panin tutika, 1200 maksis kuskil, oli sama jama.

Veovõlli tolmukatte soovitaks ära vahetada, väga kerge töö ja maksab see kate kummist 153.- autoeksperdis. :P Aga jah varustus on parem kui kirjutasid, juba esimene käetugi on suht hea lisa 100del, lisaks näen el peeglid, pikad kellad jne! Edukaid kilomeetreid!
akselbant

 postitati 16.09.10 06:10
Eile sai lamerihma pinguti vahetatud. Vana hakkas rihma viltu suunama ning rihm käis vastu kronsteini. Uue kasutatud pinguti sain 300 EEK eest.
293 tkm
akselbant

 postitati 09.09.10 12:43
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Igati kena ja ilus C4, aga lisa sisust ka mõni pilt ;)


Tänan heade sõnade eest. Kerel esineb mitmeid värvikahjustusi ning plastikuring tahab ka vahetamist(kinnitused on läbi roostetanud). Kui keegi teab kus saab hea hinnaga komplekti koos kinnitustega, siis võib infot jagada. Piltidega on nii, et harjutan veel üles panemist. Kui asi käpas, siis luban, et pildimaterjaliga ei koonerda.
jokerAudi

 postitati 09.09.10 12:03
Igati kena ja ilus C4, aga lisa sisust ka mõni pilt ;)
akselbant

 postitati 09.09.10 09:49
Tere Audi huvilised.
Otsustasin alustada enda auto teemat. Eesmärgiks on arhiveerida auto hooldus ja remondi ajalugu.
Auto on ostetud juuni 2009 ning on seni hästi vastu pidanud. Kilomeetreid on kogunenud 30k km ning keskmiseks kütusekuluks arvestan 10l/100km. Lisade poole pealt on ainult elektriaknad ning katuseluuk.

http://mb2.live.hot.ee/rps/D/1891112.jpg

http://mb2.live.hot.ee/rps/D/1891114.jpg

http://mb2.live.hot.ee/rps/D/1899720.jpg
Aasta jooksul on vahetatud:

hammasrim koos rullikutega ja simmerid 272 tkm
veepump (Dello)
termostaat (Whaler)
tagumised amordid (Gabriel)
tagumised pidurikettad ning klotsid
tagumised rattalaagrid (SKF)
tagumised supordid remonditud
jahutusradiaator (china)
generaator (Bosch)
lamerihm
kojameeste intervalli relee
vasak välimine veovõlliots
iga 10k km järel õli ja filtrid
klapikambrikaante tihendid (Victor Reinz)
summuti tripid (originaal)

Remonditöid teostasin ise, va hammasrihm.

Tuleviku plaanid:

Vahetada käigukasti padjad, kütusetorud, esimesed pidurikettad ning klotsid, parema veovõlli tolmukate, karteri tihend ning paigaldada tagumine tooniring.

Kõik arvamused on teretulnud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 30.1% - SQL: 69.9%]