Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4,2 - 2003 - seitsmene
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: seitsmene[/i] Täna sai katsetatud siis auto väljanägemise ja vedrustuse olemise seadeid pisut sättida. Tulemus oli ootuspärane - nulliring. Esmalt flants. Selgus, et 35 mm on liiga palju. Muud ei selgunud. Esimene ratas ilmselt päris samas mõõdus flantsi ei vajaks ka. Sedasi näeb tagumine ratas välja 35 mm flantsiga (ET 40 ja laius 8,5"). [img]http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAANiNMM4uhmU6rdI4GOhm6UVoMBQVmkiYHt1-7pbNB8k245xTeb6u04EYU4WlqWLYBR9ODxmlC-k-zW2Qd32JujYAm1T1UG5t2z2rRrxyfFnxWIV5xiBR4IIK.jpg[/img] [img]http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAESwS4dDJRqz3tvODUnz3vuonbUfPWVkFP6pkjgsy6HPgfMg26EB0fl2Tf7h0gYvzMTrl5vRSfSICrvJMyNH070Am1T1UH4_IOxdetztLmRAR4CcvP5NP9c6.jpg[/img] Arvatavasti viskab selline ratta asetus tagumise tiiva sekunditega väetist ja põllurammu täis. [img]http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAMv6X1HKBUAOZDe7HF_5Fawo-V4sw7RKRsL-pEuSHGXrM14qr_l78Oltn-5el3_l4S_KLiXaG08v7xnMAgLuK4AAm1T1UJVgiXGAWfukoGECU7KgeVc-3cru.jpg[/img] Lisaks kulus oluline osa ajast vedrustuse seadete muutmisele. VAG-COMi abil uut kõrguse adaptsiooni läbi viies juhtus kummaline asi - numbriliste näitajate vähendamisel vastavalt 20mm eest ja 20 mm tagumisest rattast muutus auto tõeliseks maasturiks. Vahepeal väsis läpaka aku, esimese hooga ei õnnestunud vist aimata testi alguses ülemise ja alumise seade lõppemist. Igaljuhul on praegu tegemist tõsise A8 allroadiga. Kuskilt foorumist loetud tarkus seegi, et rohkem kui 3 järjestikust adaptsiooni ei õnnestugi. [url=http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2798240]Siin jutt ise.[/url] Eks peab homme uuesti katsetama, tänane tulemus ei ole kindlasti rahuldav. Igaljuhul on vähemasti flantsi vajadus selge, selle "jämedus" pole veel päris selge. Ka näib, et esimene flants võiks tulla tublisti õhem. Siinkohal tuleks edasi anda tänusõnu ülburist seltsimees Vedrule, kes kogu suure vaeva ära nägi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4,2 - 2003 - seitsmene
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
20.0%
- SQL:
80.0%
]