Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4,2 - 2003 - seitsmene
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: seitsmene[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Mina sinust jätaksin selle väljalaske nüüd sinnapaika ja mõtleksin chip tuningu peale. Anyway on sinu teemat lahe lugeda, eriti, kui kehva tuju on, sest sinu sõnade seade on selline "meeliteritav".:) [/quote] Ma chipi peale olen natuke ikka ise ka mõtisklenud. Keerukaks teeb asja jälle selle suhteline unikaalsus - mul pole väga varemtehtuid võimalik kuskil oma silmaga näha. Lappasin mõni aeg tagasi erinevate pakkujate kodulehti, suures piiris on saadav lisa kõigil sama. Ja mitte väga peadpööritav. Oli ka üksikuid, kelle lehel pakutav jõulisa suurem, aga see võib olla ka müügimehe libe jutt, mitte praktika seal taga. D2-le pakuti igasugu erinevaid softi modifikatsioone hunnikus, praeguse mudeliga olen kuidagi suhteliselt omapead... Vahepeal vaatasin meeleolu ülal hoidmiseks ülelaadimise võimalusi, aga bolt-on lahenduste pakkujad on natuke sellest hinnaklassist väljas, mis ma maksta tahaksin. Mõni lausa mitmekordselt väljas. [url=http://germancarscene.com/2009/07/02/pes-tuning-g4-supercharger-system-for-the-audivw-4-2l-5v-v8-and-the-audi-r8-4-2-fsi/]PES Tuningu[/url] pakkumine on justkui hinnalt kõige leebem, aga ikka ei veena. Eesti pakkujatest ei tea ma ka isiklikult kedagi, seega on mul see chipindus kuidagi pooleli jäänud. Mõned varem end reklaaminud kohalikud kodulehed on ka lihtsalt välja surnud. Et kokkuvõtteks - pakkumistele avatud. [quote][i]Algselt postitas: altz1[/i] Ma oletan, et see vile mis mootoriruumist kostub on äkki "secondary air injection pump" ehk siis lisaõhupump mis väljalaskesse õhku puhub külmkäivitusel. Kusagilt on meelde jäänud ,et see peaks töötama ca 40sek. peale starti, kuid eks sõltub ta 100-st parameetrist millest üks on kindlasti ka välisõhutemp.... [/quote] [quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] Mul tekkis sama mõte. Sõbra S420 Mersul teeb külmkäivitades seesama lisaõhupump ca paar minti häält. Temal pumbatakse õhku sisselaskesse. [/quote] No kui see pump sedasi peabki vigisema, siis taevataat temaga. Üks asi vähem, mille üle juukseid hallistada. [quote][i]Algselt postitas: Black[/i] [quote][i]Algselt postitas: seitsmene[/i] X toru paistab A8-l olriginaalis siiski juba olema.[/quote][/quote] X-pipe on tagumise põõna peal. See on tegelikult terasel silmitsemisel pildipealt näha ka. Praegu ei saa auto alla parema ülesvõtte jaoks ronida. [img]http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAACEMbnr_l4lYPQ3QC94IXkOfpgdeLA_oHK3uU2y-dKtGZKLqAJQgUz7oDJrtjZEWmehGa-lNd5nBEif3P8FqX8UAm1T1UHN8II-34zzFIPrdUcsAPwY9AKKQ.jpg[/img] [quote][i]Algselt postitas: Black[/i] On nad ikka resokad selle sõna otseses mõttes? Riiulil paistavad kõik pseudosportlikud lõpupütid olema. Need on aga tavaliselt ju gaaside kivi- või klaasvilla segust läbi ajamise põhimõttega?[/quote] Need on "päris" resod, olemuslikult ei erinegi nad tegelikult väga tehasepoolt alla pandud kastrulist. No kui vaid materjali poolest vast. Nad on ainult väiksemad ja ei kastreeri heli nii nudiks. Ka näiteks S5 orig lõpupütt kasutab mõlema paja viimast otsa läbiva ühe perforeeritud toru taga villa. [quote][i]Algselt postitas: Black[/i] Pagasiruumi isesulgeja? Ma ei teagi, on seal hüdro- või pneumosilinder. Selle lõpplüliti viga ehk.[/quote] Minu arusaamist mööda mu autol endal seda luugi kinnivibutamise kommet ei ole, see saab ainult see viimane ots olla - ta "imeb" laisalt kokkupandud luugi ise lukku, nagu servosulgur. See on vahel mitu korda asetamist küll tahtnud. Aga ega ma seda lülitit kuskilt otsima hakata oma peaga vist ikka ei oska. [quote][i]Algselt postitas: Black[/i] Mis rehvid seal komplekti peal täpsemalt on? Kui miskid Kesk-Euroopasse mõeldud, siis eks need ongi kõvemad. Samas tutikatena vast ikka etemad, kui aasta-paar vanad siinsesse kliimasse mõeldud lamellid. Aga eks see 2 tonni raske tank läheb jääl ikkagi oma teed. Mäletan, kui ma mõni aasta tagasi talve algul esimese lumega suvekatega Prisma parklas proovimas käisin - lootutetult kontrollimatu libisemine... [/quote] Rehv on Pirelli Winter Sottozero 210 [img]http://www.tirerack.com/images/tires/pirelli/pi_winter_210_sottozero_ci2_l.jpg[/img] Mul ongi kuidagi kahetsusväärselt vähe olnud aega sellise auto sõiduomaduste iseära talvel tundma õppida. Eelmisel olid naastud, millega libedarajale ei lubatud. Sellega pole veel jõudnud. Lihtsalt parklas paarutades on natuke see mure, et ega ma seal eriti ise midagi ei õpi. Liiga palju läheb energiat sellele, et jälgida ümbritsevat - ega keegi ette ei sõida, ega miilitsad järgi ei tule, pealtvaatajad paljaste rindadega ei vehi vms. Parklas jääd sa sellise autoga suhteliselt ruttu silma ka, tegelikult peaks uurima, kas keegi mingit natuke "teaduslikumat" lähenemist ei paku koolitusena. Mingi [i]driving experience A8 edition[/i] või midagi sinnapoole. Antud autol on näiteks isegi käsipidur selline "klahv" konsoolis, et ma pole kindel, kas seda üldse sõidu ajal kasutada saaks. Muidu on kahetonnise juraka stabiilsus klass omaette, aga mingit ettekavatsetud trajektooriga ümbernurga sõitmist võiks sellega natuke kindlamini osata. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4,2 - 2003 - seitsmene
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
28.3%
- SQL:
71.7%
]