Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4,2 - 2003 - seitsmene
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: seitsmene[/i] Tänasega täitus suur unistus - talverehvid. Käisin just enne õhtust uudistesaadet väljas selleks sissekandeks pilti tegemas, ilmateate saatel pilte üles laadides on kergendunud olemine küll. Lubavad tuisku, jääd ja talve. Kibedat külma ka. No oli ka aeg. Nii talve saabumise kui ratastega. Pimedas pildi tegemine on peenike kunst - kui välk sähvima panna, siis on kogu jõle sopp kirkalt näha. Ilma välguta kipub jälle vähe informatiivseks. Selline see 7-spoke ratas siis on: [img]http://www.upload.ee/image/3012657/DSCF8055.JPG[/img] Rehvimuster on just selline, kuhu ei paista võimalik olema ka soovi korral naelu sisse lasta. Saab näha, kuidas see rehv ennast õigustab või ülal peab. Aastate taha jäi viimane lamelli kogemus, mis meenub pigem ebameeldivalt ebakindlana. Kõik vahepealsed aastad on naastudega krõbistatud. [img]http://www.upload.ee/image/3012660/DSCF8056.JPG[/img] Suverehv oli all 19 tollise veljega, seegi paistis mõne nurga alt justkui väike. Et ei täida tervet koobast ära. Seda enam nüüd selle talvekaga, see on 17 tolline. Pisike, nagu imetegu. Aga sõita oli ka automatic vedrustuse re˛iimis parem - ei ole sellist torimisel merel oleva laeva tunnet. Suurema veljega on seega kindlasti vaja auto madalamale lasta või leppida pisut liiga jäiga "dynamicuga". [img]http://www.upload.ee/image/3012665/DSCF8058.JPG[/img] Lehitsesin täna ka veakoode, sealt selgus alljärgnev: 02071 - Local Databus: No Signal/Communication Sellest ei saa ma esiotsa arugi. 00710 - Defroster Flap Positioning Motor Sellega seoses meenub mulle mingi arusaamatu klobin sõitu alustades, nagu mõni õhusuunajatest sahmiks sihitult kuid agaralt edasi-tagasi. 00892 - Switch for Trunk Closing Cylinder (F248) Sellest ei oska ka midagi arvata. Mingitel asjaoludel süttib vahel veojõukontrolli tuli, seda tavaliselt peale soojaks sõitmist uuesti käivitades. Hommikul pikemat otsa külma autoga tööle sõites seda jama ei ole. Mingit sellele viitavat viga justkui ka koodina ei paista. On küll veateatena veel kuulus 00526, aga seda peaks nähtavasti kõikide kirjade järgi lihtsalt ignoreerima. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4,2 - 2003 - seitsmene
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
18.0%
- SQL:
82.0%
]