Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
napst3r

 postitati 16.05.11 20:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Desty
Valged kellad on väga ilusad. Tekkis ka endal paar ideed kohe.
Kapotilt koorub lakki?

iluvõre äärest koorub tõesti, kivitäkkest ilmselt alguse saanud.
Desty

 postitati 16.05.11 20:46
Valged kellad on väga ilusad. Tekkis ka endal paar ideed kohe.
Kapotilt koorub lakki?
napst3r

 postitati 16.05.11 20:30
Tsitaat:
Algselt postitas: woush
Milleks neid ajalehti sinna põrandale vaja on ? Jätavad värvilise mustri vaiba peale, kui sul ei jätnud, siis trehvas. Enda autol võtsin istmed seest välja ja lasin survekaga üle, keemia peale, natuke hõõrumist, tolmuimejaga vesi välja, uuesti märjaks ja siis juba põhjalikumalt tolmuimejaga. Järgmise päeva hommikuks oli enamvähem kuiv ning vaip nagu uus.


Miks ajalehti? Sellepärast, et matte maha ei tahtnud panna ja inimesi sinna jalgadega ka peale ei tahtnud lubada. Aga trehvas mul siis ilmselt, mul ei jäänud mustrit maha :)
woush

 postitati 16.05.11 16:51
Milleks neid ajalehti sinna põrandale vaja on ? Jätavad värvilise mustri vaiba peale, kui sul ei jätnud, siis trehvas. Enda autol võtsin istmed seest välja ja lasin survekaga üle, keemia peale, natuke hõõrumist, tolmuimejaga vesi välja, uuesti märjaks ja siis juba põhjalikumalt tolmuimejaga. Järgmise päeva hommikuks oli enamvähem kuiv ning vaip nagu uus.
napst3r

 postitati 16.05.11 16:20
Suvevelgedega kaasnesid veel mõningad asjad- luup tuled, S6 tagapaneel, eest sai madalamaks ka vähe.
Sai tehtud ka salongis põranda polstri pesu, sellepärast ka ajalehed põrandal. Eelnevaga võrreldes sai ikka suht hea. Kuigi peaks ühe korra veel üle tegema.

http://i1215.photobucket.com/albums/cc509/Lauri_Tint/P5080026.jpg
http://i1215.photobucket.com/albums/cc509/Lauri_Tint/Untihhhtled2.jpg
http://i1215.photobucket.com/albums/cc509/Lauri_Tint/Unt66666itled4.jpg
http://i1215.photobucket.com/albums/cc509/Lauri_Tint/Untitled6.jpg
http://i1215.photobucket.com/albums/cc509/Lauri_Tint/Untitleeeeeeeed5.jpg
http://i1215.photobucket.com/albums/cc509/Lauri_Tint/Untitled7.jpg
Crp

 postitati 19.03.11 11:40

napst3r

 postitati 09.03.11 10:23
Pole ammu siia midagi kirjutanud.
Suurt midagi juhtunud pole. Auto sai endale paar uuendust- Paigaldatud sai püsikas, mis sai soetatud foorumist, kasutaja PeeterS käest, seega suured tänud talle. Püsikas sõitis päris tükk aega auto pagassis kaasas kuna polnud kunagi piisavalt ettevõtmist, et asi ette võtta. Peale paigaldust aga püsikas tööle ei hakanud. Mõtlesin, et asi selles, et ABS tuli põleb. Konsulteerisin OnuJack'ga, tema arvas, et ABS ei koti üldse püsikat, uurisin nata asja ja tuli välja, et üks juhe oli valesti ühendatud- ei ta mida mõeldes piduri/siduri must-punane juhe sai pandud pidurikonna kollase- punasega kokku, kuigi seal oli ka must-punane, millega oligi vaja kokku panna. Aga nüüdseks püsikas töötab ja nüüd vunts soti peal:) Ja ka rool sai vahetatud nahkkattega rooli vastu.
http://img7.imageshack.us/img7/2149/09032011279.jpg



Sain ka normaalse raha eest S6 kellad:P
http://img823.imageshack.us/img823/4301/090320112781.jpg


Seega nüüd jäid üle A100 pikad kellad, autochecki ja kompuga millele lisatud S4 kroomrõngad, et peaks vist need müüki paiskama:)

Mingid hädised pildid ka.
Quattru

 postitati 28.10.10 12:07
Väga kena värvitoon C4 ja mustad veljed koos väikse madaldusega väga ilus vaadata.:cool:
napst3r

 postitati 28.10.10 11:15
Ikka tükkmaad valgem on küll sõita! või siis pigem sinakam, aga ei nähtvaus paranes kindlasti
Ardo

 postitati 27.10.10 19:49
Kuidas xenonitega siis on? Vahe meeletu?
napst3r

 postitati 27.10.10 19:26
Mõned uuendused ka
udutuled on nüüd ees, uksealumised liistud olemas, sai paigaldatud ka bi-xenon.
http://img5.imageshack.us/img5/2136/171020101304.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/5607/171020101305.jpg
napst3r

 postitati 19.07.10 21:05
Auto tõesti vajas too hetk pesu.
vahetasin nii amordid kui vedrud
Ei teagi palju madaldas. Vedrud ja amordid tulid s4 alt. Pildilt tundus ess tunduvalt madalam aga ilmselt ka selle, et ess oli 4.2 aut. vs minu 2.8 man. mis peaks olema ikka tunduvalt kergem. Aga mõnusalt jäigem on küll:)
KsenoonE

 postitati 19.07.10 21:01
Auto vajab pesu :D
Mitu mm muidu madaldasid ja amortid vahetasid ka ära?
Muidu hea masin, seest ilus!
napst3r

 postitati 19.07.10 20:55
Auto sai lõpuks madalduse ka alla
http://img840.imageshack.us/img840/3325/110720101275.jpg

Ennem:
http://img827.imageshack.us/img827/2595/040420101253.jpg

Pärast:
http://img839.imageshack.us/img839/8070/190720101276.jpg


Kuid jäi veel natuke kõrgeks minu arust.
napst3r

 postitati 04.04.10 11:11
Sisust ka mõned pildid
[URL=http://img64.imageshack.us/i/040420101252.jpg/[/URL]


[URL=http://img62.imageshack.us/i/040420101251.jpg/[/URL]
napst3r

 postitati 28.02.10 11:00
Eile sai vahetatud kasti ja taga difri õlid, sisse läks Mobilube 1 SHC 75w-90, tegelt oleks pidanud vs200 pidanud panema, aga seda hetkel ei olnud kohapeal. Loodetavasti vahet ei ole väga suur.
Keegi ahv oli eelnevalt difri eesmise väljalaske punni ka nii sisse keeranud, et leidsin mõra difri korpusest, õnneks sealt õli leket näha polnud.

Kusagilt veel lekib roolivõimu õli- hoov juba rohelisi plekikesi täis, ja ka mootoriõli tuleb vist klapikambri kaane vahelt. Veel avastasin, et parempoolse v.l. kollektori polt vist on sisse murtud, ilmselt tuleb plokikaan maha kakkuda, et seda sisse murtud polti sealt eemaldada.

Pärast poole ka pildid interjöörist.
napst3r

 postitati 14.02.10 10:23
Tsitaat:
Algselt postitas: huljes
Käiguvahetusel kolks on minu silmis tõenäolisemalt tingitud siiski käigukasti padjast mitte mootori patjadest.
Ukse reguleerimisel tee kindlaks miks ta õiges kohas ei ole, võimaluseks ka vaid kulunud tiftid.

Käigukastipadjad on vahetatud.
ja uks on paigast ära sest ilmselt mingi kõvem laks sinna saadud ja kehvasti taastatud.
huljes

 postitati 13.02.10 13:01
Käiguvahetusel kolks on minu silmis tõenäolisemalt tingitud siiski käigukasti padjast mitte mootori patjadest.
Ukse reguleerimisel tee kindlaks miks ta õiges kohas ei ole, võimaluseks ka vaid kulunud tiftid.
heigo003

 postitati 13.02.10 11:16
Enda audi 100-l 1990 a 2.8 mootor peal- ostes tekkis sama küsimus, et kas neid pole alates 1991 aastast saadaval.
napst3r

 postitati 07.02.10 14:18
Manuaal
Tõesti huvitav aasta, pani ennastki algul ikka väga mõtlema see asi, VIN koodi järgi internetis tähtede tähendusi taga ajades andis aastaks 91, aga passis 90.
Black

 postitati 07.02.10 13:49
Manuaalkast?

Huvitav aastaarv. Autoweek'i järgi ei tohiks neid varasemast kui 02.91 olla. Kui viitsimist on, võid ARK'ist või Revalist VIN'i järgi uurida, kas passis viga sees pole.
napst3r

 postitati 07.02.10 11:50
Sai soetatud umbes kuu aja eest. Toodud sai Rakverest.
Lisadest:
4x el aknad, hele nahk, 2x istmesoojendused, el peeglid, el katuseluuk, dif. lukk, kompuuter, kahjuks puudu kliima, võiks kasvõi kont. olla
Vigadest siis:
Vaja vahetada väljalaskekolektori tihend teeb kiirendamisel suht jubedat häält.
Mootori padi, teeb käguvahetusel kolksu
Rooliotsad üks šarniir ja tagumised õõtsapuksid ja seejärel vaja sillastendi.
Termostaat vaja vahetada, külmadega ei saanud muidu salongi soojaks kui papp ette. Termostaat peaks olema vist täpselt rihma taga, seega vaja ka rihm vahetada. Rihm ja rullid nagunii vaja vahetada, kuid seda peab natukene edasi lükkama kuna sõjaväelased eriti rahaga laiata ei saa.
Mis tehtud:
16" veljed alla pandud
Vahetatud mootoriõli,
Roolivõimu voolik, mis võimust latti jookseb, niristas sealt tublisti õli läbi kui pöörded üle 3000 läks.
Mõned kehvad pildid ka, pildid on kehvad kuna ei olnud käepärast normaalset aparaati.
Ees stanges oli mingi jube alumiinium võrk-
http://img192.imageshack.us/img192/3396/240120101205.th.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/900/audii4.th.jpg
http://img524.imageshack.us/img524/3680/audii.th.jpg
Ja nüüd stanges normaalsed võred, puudu ainult udukad.
http://img37.imageshack.us/img37/6219/audii1.th.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]