Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4,2 - 2003 - seitsmene
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: seitsmene[/i] Täna summutisaaga jätkus. Sedakorda oli siis tõeline lood ka kasutusel, torud jäid lõpuks kenasti ühele joonele. Enne tänaste tegemiste algust tahtsin oma käega katsuda ja silmaga vaadata, mismoodi see S8 täpselt tehtud on sabast. Aga võta näpust - Revalis polnud ühtki sobivat mudelit, hakkasin just parkimisplatsilt tagasi linnapoole pöörama - ja silmasin üht siiski mööda sõitmas. No mis seal ikka, järgi talle! Jälitasin teda Rocca al Mare kaubanduskeskuse katusele, parklasse. Kui omanik oli rahuloleva moega eskalaatoril poodi veernud, siis sain vilavate silmadega auto ligi sahmerdama. Mõõtsin vähemasti oma käega ennast huvitavad mõõdud üle. S8 torud on jämedamad tagant, kui S5 omad. Samas on A8 üks toru jälle S8 omast jämedam. Kaugused on ka erinevad. Aga loodetavasti saan enda silmale lõpuks klappima kogu ettevõetu. [img]http://www.upload.ee/image/2758773/DSCF8002.JPG[/img] Tänasega sai alguse ka stangenaha paigutamine ja klapitamine uue torustikuga. Selleks otstarbeks sai summuti tagumised otsad allapoole rebadele lastud ja sedamoodi vähehaaval sobivust hindama hakatud. [img]http://www.upload.ee/image/2758777/DSCF8001.JPG[/img] Pealtpoolt vaadates tundub torude nurk stange omaga suhteliselt sünkroonis olema, see annab alust loota, et tulemus mulle endale ka meeldima hakkab. [img]http://www.upload.ee/image/2758781/DSCF8003.JPG[/img] Ja stangenaha jõuline defloratsioon sai siis toime. Enam pole taganeda kuhugi. Saag läks sahinal ihusse, esimene võimalus viimistletud stanget uuesti auto küljes näha oleks homme. Kui veab. [img]http://www.upload.ee/image/2758790/DSCF8005.JPG[/img] Nendest samadest rebestatud hüümeni tükkidest peaks saama kaunis ja viimistletud avaus uue torustiku ümber. Rektum, kui soovite. Pusimist on kogu selle asjaga vastupidiselt esimesele oletusele olnud siiski suhteliselt palju, raha on kulunud plaanitust tublisti enam. Näis, kas see kõik kokku lõpuks väärt saab. Auto salongis on natuke teistsugune olemine, väga lärmakas see kohe kindlasti ei ole. Samuti ei ole väljas esimene emotsioon sugugi vali. Norsatused on saanud üsna hillitsetud. Vähemasti esiotsa tundub, et lärm mingeid müranorme ei ületa. [url=http://www.youtube.com/watch?v=ka3xqEhgMKA]Selline[/url] sai see tänane seis. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4,2 - 2003 - seitsmene
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
22.4%
- SQL:
77.6%
]