Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 100 2,3 - 1996 - 100
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: 100[/i] Oli juba ammu meelest läinud, et selline teema siin olemas. Eks täiendan siis veidi. Suvel said mõlemad õõtshoovad ära vahetatud kuna ühel liigendil oli päris korralik loks ja teiselgi oli juba midagi tunda. Samas siis ka stabikapuksid (nii seesmised kui välimised) uued. Üks pooltelje kaitsekumm oli katki, see läks ka uus. Põhjakate läks ka millalgi kevadel uus (mitteoriginaal, aga täista hea tundus, Autoeksperdist) Nüüd hakkas ülevaatuse aeg tulema ja olin teadilk, et käsipidur ei tööta kuna käsipidurihoob liigub supportis raskelt ja ei tule ka tagasi. Nüüdseks oli asi täiesti kinni jääänud, ei jõudnudki käsipidurit tõmmata. Sai lastud mõlemad supportid lahti võtta ja puhastada ning tihendite remondikomplektid sisse panna. Käigukastipadjad läksid ka uued. Nüüd enam kaapimisel kahtlasi kolkse ei kostnud. Kastipadjad said nö. tugevdatud variandid, need tunduvad nüüd hoidma piisavalt jäigalt, aga tundub, et mootori pool annab veidi liiga palju liikuma, eks peaks mootoripadjad vahetama kui tahaks gaasi maha lastes/juurde andes nö. lõtku võimalikult väikeseks saada (tundub siiski veel liiga suur) ja tühikäigul on keres vibratsiooni tunda, aga ma ei ole kindel, kas hakkan selle asjaga tegelema, kuna mootoripadjad suhteliselt kallid ja originaalist kehvemaid pole mõtet panna ning ei ole just elulise tähtusega probleem, ega tervet autot ka uueks ei jõua (rahaliselt) ehitada. :P Ülevaatuse läbisin puhtalt, polnud probleeme ka CO-ga, mõnda aega tahtis veidi üle 3000 pöörde juures üles kütmist, siis andis ok tulemuse. Parem poritiib on omadega täiesti läbi, ratta koopa alläärest läbinisti roostetanud (kevadel lükkasin sõrme läbi) ja nüüd leidsin ka, et uksepoolsest otsast oli läbinisti roostetanud (täna õrnalt vajutades läks sõrm läbi, päris kole näeb välja see koht nüüd ). Natuke raha vaja koguda et saaks uue (kas siis uue u. 80 eur-ga + värvimine või leiab romulast normaalse ja heal juhul samat värvigi). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 100 2,3 - 1996 - 100
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.4%
- SQL:
60.6%
]