Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: diffas[/i] Tere jälle. Ma ei ole siia eriti palju midagi kirjutanud ja just kui aus olla, pole eriti midagi kirjutada olnud. Midagi väikest on ikka vahepal juhtunud. Üleüldiselt auto on tegelt päris hästi töödanud ja suuremaid probleeme pole olnud ja seega oli eelmisel aasta läbisõit enam vähem 45tkm. Mingi 2½ nädälat tagasi algas turbo millegi päräst imelikult käituma - vahepeal andis boosti ja vahepeal ei midagi. Lõppudelõpuks kiilus kinni. See kõik muidugi juhtus ühel päeväl. Enamvähem oskasin oodata milles viga on.... turbo lahti ja laua peale: [url=http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahinrikki/gtx28riggi.jpg][img]http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahinrikki/gtx28riggi.jpg/_smaller.jpg[/img][/url] See kord oli päris palju materiaali turbost läbi läinud, kuna puudus päris palju materiaali väljälaske seest. õnn oli seekord selles, et se suur metallitükk oli ennast turbo tiiva ja koja vahele kiilunud ja turbo oli kinni. Muidu kui oleks edasi sõitnud, oleks kõik laagrid jne. laili läinud. Muidugi see on enda viga, kuna pole olnud aega teha uusi väljälaskeid ja kollet. Lootsin et oleks kevadeni väljä mänginud, aga auto oli eri meelt asjast. Kuna see oli juba teine kord, siis on selge et need originaal väljälasked ei kesta suurt kuumuse koormust. Seega kuna turbo oli jälle laiali, oli võimalus vahetada tiib suuremaks. Seda asja olin juba tükk aega plaaninud. Mul oli plaanis istutada selle koja sisse gt30r väiksem 57/52 tiib, aga seda polnud Finturbol otse väljä käiä ja 4 nädält oodata ilma autot oleks olnud pikk aeg. Siis vahetasin mõtet ja kruvisime sisse full size gt30r tiiva 60/54. Teeme jälle midagi uut ja põnevat. GTX3063R. Seega uue turbo tiivad on: kompressor 47.1/63.4mm / turbiin 60/54mm. Peaks turbiinil jõudu olema küll. Selle spoolimist ei tea veel, põhimõttes peaks vähemalt samamoodi spoolima. Eks näeb siis. [url=http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/booster/gtx3063r2.jpg][img]http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/booster/gtx3063r2.jpg/_smaller.jpg[/img][/url] Aga noh. Ega me muidugi uut turbot, selle vana ja sita väljalaskega kinni pane. Plaanisime midagi palju huvitamat. :D Sellel hetkel on tehtud ainult väljälasked. Muidugi teeme turboni väljä kõik torud uuesti, suuremast ja kuuma kestvast materiaalist. Toru suurus 42.4/2mm. Peaks jätkuma. ;) [url=http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/pakosatsit/20150206_002.jpg][img]http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/pakosatsit/20150206_002.jpg/_smaller.jpg[/img][/url] Ei tea kas keegi sai midagi aru asjast? :) Proovin ikka midagi kirjutada, kui auto jälle liigub. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.2%
- SQL:
63.8%
]