Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: diffas[/i] No mul on vähemält kaks korda pumba ajusse kirjutatud, originaal ja peale pumba pea vahetust. Mulle vahetati mingi kolm aastat tagasi suurem 3-kolviga AKE pumba pea otsa. Sellega peaks olema suurem, ~1800bar surve pihustis (ja väiksem nende suurte pihustitega). Boschi EPS815 testeriga timmiti kogused jne. korda ja põletati uus aju. Kuidagi peaks seda masinat petma . :) Pumbast kütet vist tuleks ikka. Noh, ega need bemmi pihustid eriti suured ei ole tegelt. Sinna pead vahetama nuka, suurema cr-pumba ja suuremad pihustid ja suure turbo, siis tuleb jõudu. Tegelt audi 3.0tdist saab kah mingi 400hobust väljä meelitada, suurema turboga. Meil on siin üks projekt tulemas. Uurime asja. :) 1.9 on hea jah, aga liiga vähe silindreid. Turbodiesel.fi Golfis on nüüdselt 470/711nm ja ootab suuremaid pihusteid, 0.341pihustid on liiga väiksed ja pump laguneb kogu aeg ärä sellepäräst. Sel hetkel mul on probleem et ei saa autot üle 5000 minema täie kaasiga, tühjalt läheb kül 5800 vähemält. :) Täie kaasiga kui saaks kuhugi 5500 väljä venitatud siis võiks hakata jälle suuremat turbot vaatama....seekord gtx3067r. Sellega saaks mingi 3bar rõhku panna ja oleks veel täitsä kompressorimapi servas. :) [quote][i]Originally posted by prj[/i] See peaks olema üks kord kirjutatav. Sa võtad uue pumba, paned spetsiaalsesse suurde Boschi stendi ning see stend ise mõõdab kogused ja kirjutab sinna mapid. Ja peale seda on kõik! Diisli tuunimiseks on bemmi common rail oluliselt ägedam, kuna suured pihustid alati võtta (535d pealt). Audi mootoritest on see sama 1.9 TDI päris hästi tuunitav… [/quote]:cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.2%
- SQL:
62.8%
]