Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: diffas[/i] Segu on tegelt väga hea. Disla ei pea ju suitsema ja sellist ma tahangi. :) Suitsust pole mingit kasu, tekitab lihtsalt liigset temperatuuri ja surve tõusu väljälaskes ja silindris.[/quote] Sul on mingi 18-19 AFR üleval - see greenpeace kategooria :D. Kuni 16-ni ei saa ju mingist erilisest suitsust rääkida ning rohkema kütusega saaks jõudu juurde :) Ma ei räägi ju, et sul peaks 13 AFR olema ja siis öö taga. Ma ei usu ka, et 16 AFR-ga EGT-ga mingi probleem tekib. Ära arva ka palun, et ma tahan midagi kritiseerida, lihtsalt jagan oma arvamust/kogemust. [quote]Mul on vahetatud kolme kolviga olev AKE pumba pea, sellel priteserõhk on suurem = rohkem kütust. Ajude sisse ei vist keegi ei pääse. Siin on vennad mõelnud et kui ehitaks custom ajud pumbale...aga no se on liiga exteme juba. :D [/quote] See custom aju on IMO veits ulme, aga mida saab teha on hästi lihtne piggyback, mis käiks pumba ja aju vahele ning millel oleks 2x sisendit (pööre, signaali väljund pumba ajust) ja üks väljund (uus signaal pumbale). Ma olen kindel, et mingi selline asi on ka valmislahendusena juba olemas. Siis kui stockis on näiteks kütusekoguse piiraja 55mg/stroke (selle värdja pumba aju pärast), saaks teha nii, et kui küsid pumba ajust 55mg/stroke, tegelikult tuleb 110 mg/stroke. Nii saaks kõik korrektselt ära kalibreerida - süüde nagunii tuleb ju mootori ajust ning kõik OK. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.0%
- SQL:
59.0%
]