Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: diffas[/i] Ma tegelt ei ole päris rahul sellega. Autol on ikka sama probleem sees, et vahepeal liigub ja vahepeal nagu kaoks mingi 20hobujõudu kuhugi ärä. Ei oska veel öelda, et milles asi. Arvan et tegemist on mingi temperatuuri-anduriga, et kas küte on liiga soe või mingi muu andur annab sellist signat, et jõudu võetakse maha. Teine probleem on et auto ei käi korralikult tühikäigul. Kuna mu vanad pihustid osteti ärä, siis ostin endale uued ja probleem oli kohe sees. Mõlemad pihustiotsad olid samale Cumminsi mootorile, ainut vanad olis Fratelli Bosio omad ja uued on Robert Bosch omad. Mõlematel on 240bari avanemisrõhk. Boschi omadel tuleb kütet palju rohkem peale, et parem oleks siiski mingi 260bariga. Siin kohalikud diisel-spetsid ei saanud nii kõrgele neid timmitud. Tühikäigul on iq 3.5mg/str ja ecu püiab pumbalt -5mg/str vähendada, tulemus on see et vahepal on iq 0mg/str. :| Ja selle 4000 pöörde juures on vahepeal mingi jõnks ka sees, eriti harva juhtub. See 293@4600 ja 488@3800, et sellepäräst oli väänet niin vähe. Turbo ei jõudnud korralikult spoolida veel, kuna kuskilt 2800-> läks alles kaas põhja. Auto nats liikus dynos ja selle päräst seisis seal mingi pool tundi et korralikuld kuskilt kinni panna ja peale seda oli 276/535nm. Et ei oska öelda. ~:o Peab uuesti kuskil käimä mõõtmas, siis kui pihustid jälle korda saab. Ma vist vahetan turbo nats väiksemaks. Olen sellise pilguga gtx2863r turbot vaadanut, et seal oleks korralik PR, mis sobiks dislale ja ja spooliks äkki juba kuskil 2000-> [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.8%
- SQL:
58.2%
]