Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro GTO replica - 1987 - John
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ICE[/i] Üldiselt on nii, et kellel on raha, teeb ikka plekist. Jätame know-how kõrvale (ehk Eesti). Ma panen mõned pros & cons: 1. plekk on pmst tugevam ning ei ela edasi, mida ei saa öelda fiibri kohta. Fiiber mängib igavesti 2. fiibri puhul saab teha vormid ehk siis kui midagi juhtub, vorbid uue detaili 3. plekk roostetab aga saab muidugi seda kõike minimaliseerida 4. keerulised fiiberosad võivad kaaluda julmalt, isegi vormiga tehes 5. kinnitused saab teha plekile üldiselt tugevamad kuna fiiber teedest tuleva vibratsiooniga annab ajajooksul järele. 6. fiiberdetaile ei saa kuigi hästi siduda plekiga, materjalid on liiga erinevad. Ehk siis pragude oht on väga suur. Palju oleneb ka detailist. Praegu vaadates seda projekti siis need küljekarbid plekist on parem variant kui fiibrist isendid. Samas esitiivad teeks ma kindlasti fiibrist, ka tagatiivad. Pampritest pole mõtet vist rääkidagi :) Ehk siis John sa pead tegema ikkagi kõne inimesele, kes on suht ainuke vend meiemaal, kes sulle stanged koos vormidega TASEMEL valmis teeb. Numbri saad vajadusel minu käest. Hetkel on selle projektiga nii, et tehakse neid töid, mida ise osatakse ning mis ei ole seetõttu kallid. Kulukad tegemised on alles ees :) Tasemel selline auto maksab ise tehes suurusjärgus 150-200 000.- (sõna TASEMEL peaks seal ees käima). Võtmed kätte variandiga x2. Kui isa/vend/õde/ema/naine/vanaema/koer on hea automaaler, saab hullult kokku hoida :) Ps. hullult edu selle projektiga. Mõned teavad, et kunagi oli plaanis sama asi teha. Kuigi eelpool mainitud plastivend oli mul tööl, ei julgenud seda tegemist ette võtta (liiga kallis ning polnud nii head keevitajat oma inimest). Ps2. Olen nõuga valmis aitama iga kell. Widebodydega kindlasti pole kuigi palju inimesi kokkupuutunud :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 quattro GTO replica - 1987 - John
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.2%
- SQL:
67.8%
]