Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Tort

 postitati 21.04.09 15:25
Mõttekusest ma ei räägi, aga minumeelest oleks see auto ideaalne madalduse, mustade või tume-tume-hallide pärla velgedega (võiks mõni muu mudel olla) ja ühtlase kerge täis-tooniringiga :cool:. Aga seda "minu meelest", praegu on ka täiesti ilus.

Madalduse kohta nii palju, et mina sõitsin Tlnas üle 3 aasta igapäevaselt autoga, mille madalaim koht (kui esimesed porilapid välja jätta, need olid veel madalamal) oli umbes suitsupaki kõrgune. Polnud häda midagi, õpid teistmoodi teed nägema lihtsalt. Edu!
orukas111

 postitati 19.04.09 16:07
Karterikaitsega aitas mind www.autosaound.ee. Paigaldasin küll ise, aga seal oli ka paigalduse hind mu mäletamist järgi normaalne. Purunemise garantii sain ka aastaks.
ICE

 postitati 19.04.09 14:05
Krt siis te kasutate vales mõõdus rehve kui rehvivahetusega auto kõrgus muutub... Minnes suuremalt veljelt väiksemale ja vastupidi, püsib rehvi välismõõt muutumatuna ju.
mannn

 postitati 19.04.09 13:55
Mul karterikaitse puudub:(, aga peaks ka selle panema, kuigi kunagi kui kuskilt töökojast küsisin, vastati, et pole kuskile kinnitada, et kõik puha plastikust seal all.
orukas111

 postitati 19.04.09 13:43
Nõustun sinuga selle madaluse osas. Mul ka originaal 15 tollised veljed all ja ikka päris maadligi on. Panin komposiidist karterikaitse, mis võttis veel paar senti maha, aga leian, et karterikaitse on selle auto puhul kohustuslik. Ise oleks vist juba õlivanni mõra sisse sõitnud kui kaitse poleks.
mannn

 postitati 19.04.09 13:25
Mmm, minul pole selle auto kohta ühtegi halba sõna öelda. Naisele sobilik. Väljast tundub väike, seest suur:D Liigub, jalgu ei jää. Kütusekulu pole ka teab mis üüratu.:)
Vastupidavuselt hea auto, vanust juba piisavalt, aga remonti pole ikka veel vajanud(loodan, et nüüd ära ei sõnu:D). Ise pole pidanud selle kolme aasta jooksul remondis käima. Ainult selline üldine hooldus. Siiski võiks ühe nõrga külje öelda A3 juures, siiani ükskõik millise üle 10.a vana A3 uste alaääred hakkavad roostetama. Kuskilt lugesingi, et see pidavat A3 suurim probleem olema.

Varustuse kohapealt niipalju:
Kliima, istmesoendused, elektrilised välispeeglid jne...:D Kõik vajalik, mitte midagi üleliia ja mitte midagi, millest puudust tunneks.
Ja madalduste kohapealt ütlen niipalju, et ega pole isegi kindel, kas tasub neid panna, kuna tegelikult elan väikelinnas ja teeolud siin on suhteliselt halvad ja talvel on autol all 15 tollised veljed ja peaks mainima, et ka siis juba auto madalam ja tihti põhi vastu maad.
Kuits

 postitati 18.04.09 18:23
Küsimus selline, et kuidas naisuke autot kommenteerib?
Ehk kunagi, kui ka oma naiska load asjad tehtud saab siis on ka möttes olnud taoline massin talle soetada - hea pisike peremuna! Saaks ka ükskord körvalistmel lohet mängida :D
Värv on töesti omapäraselt meelitav!
Kuidas ka lood vastupidavusega? (lihtsalt uudishihust selline küsimus)
Madalduse mina jätaks tagaplaanile, kuna on hakanud silma selliseid isendeid madaldusega ja pole väga meeliköitev, kuid eks see ole jälle maitseasi, praeguses välimuses on masin täitsa OK.
Mis varustust ka masin omab , seda pole nagu eriti mainitud?!

Tere tulemast meie ridadesse!
TarvoL

 postitati 18.04.09 18:07
Sellist värvi autol need kollased suunakad ei olegi väga silma riivavad.
laurz

 postitati 18.04.09 16:13
Ilu nõuab ohvreid:D
hamlet

 postitati 18.04.09 11:20
Enne kui madalduse paned, proovi järgi mõne 17" ja madaldusega Audiga mõõda Tartu tänavaid sõita.Võib-olla pärast enam ei soovigi madaldada. Seda enam et suvi tulekul ja ilmselt satud Tartust väljapoolegi tihti.
TEH

 postitati 18.04.09 10:05
Madaldus ja alumine must "seelik" ka autovärvi kuldseks, siis on juba päris maitsev. :)
mannn

 postitati 18.04.09 09:32
http://img8.auto24.ee/auto24/560/724/9454724.jpg
laurz

 postitati 18.04.09 00:32
Väga tuttav Audi;) Iga kord ,kui koju lähen,jääb silma:P
Black

 postitati 17.04.09 23:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
väga vabandan OT pärast aga ajas muigama.;)

Vabanda parem väikese algustähe pärast ja tõtta parandama, enne kui hilja! ;)

A2 on väga nunnu, tehnoloogiliselt innovatiivne ja omas nishis igati paigas auto. Sina lihtsalt ei saa sellest veel aru. Ehk jõuab kunagi ka mõistmine, et elu on ka väljaspool 2.2T-d vms. ;)

Aga jah, aitab tegelikult OT'st mannn'i autoteemas. 3D A3 kas siis 1.8T või 1.9TDi-ga on igati optimaalne üksinda-kahekesi siia-sinna ringirallimise masin. Väike programmimuudatus ei teeks muidugi kummalegi paha. :P Ja noh, kui pakutakse, võiks ju see haldex ja natuke lisarauda ka seal põhja all olla. Aga selle mudeli juures ei ole see puudus nii silmatorkav kui pikimootoriga Audide puhul.
Mario81

 postitati 17.04.09 23:01
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
Black

 postitati 17.04.09 22:48
Ma veel vaatasin pilte ja mõtlesin juba endamisi, mida ma sulle kõik kirjutan ja siis allapoole scrollides on pprz krt juba pea kõik selle ära kirjutanud. :P Lisaks veel, et kui üldse esiveoline Audi, siis just nimelt A2 või A3, mis on koheselt loodud esivedu silmas pidades, mitte ei ole niiöelda kohitsetud variandid pikimootori ja full time 4-veolisena projekteeritud autost.

Ja automees6'e ära kuula, tema las sõidab jeebuga, kui talle meeldib. :P

Seestpoolt ka ehk mõni pilt? :)
KristoA

 postitati 17.04.09 21:11
Toon ja külje tiibadele valged suunad, ning nipet näpet veel teha saaks auto veel ilusamaks ;)
automees6

 postitati 17.04.09 20:45
Kena masin jah. ;) Värv on eriti ilus. Ja madaldust ära küll pane.:D Mulle lihtsalt ei meeldi madalaks lastud masinad. Minu arvamus lihtsalt.:P Muretuid kilomeetreid siis.:cool:
mannn

 postitati 17.04.09 19:59
Esmane registreerimine oli Eestis 1997 a, seega uuena Eestist ostetud vist jah. Mina siis peaks olema selle auto teine või kolmas omanik.
pprz

 postitati 17.04.09 19:22
Ilus putukas. Madaldus alla, 50% täistoonring, tuled värskendada ja näeb hea välja.
Vaatasin endalegi vahepeal A3 1,8T, aga 3d ja quattro mudeleid Eestis saadaval polnud.
See auto on vist (peaaegu) uuena Eestist ostetud?
mannn

 postitati 17.04.09 19:10
Et siis jõudsin ka lõpuks siia klubisse. Auto ise sai soetatud aastal 2006 juba.

Masinaks siis 1997. aasta A3, mootoriga 1.8 T, kw on naise jaoks piisavalt, ehk siis 110kw-jalgu just ei jää:D

Autol eriti midagi teinud pole va. lihtsad asjad: õlivahetus, kettad, klotsid jms. Auto ise tehniliselt supper heas korras.
See kevad sai siis suuremad(17 tollised) veljed ka muretsetud. Plaanis on veel ka madaldus, toonklaasid ja iluvigade parandamine.



Mõned pildid ka:


http://img12.imageshack.us/img12/5290/img2293c.jpg

http://img9.imageshack.us/img9/4747/img2290g.jpg

http://img8.imageshack.us/img8/7149/img2287k.jpg

http://img5.imageshack.us/img5/1627/img2284.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.7% - SQL: 38.3%]