Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 Avant 85kw ABK - 1993 - cornoyo
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: cornoyo[/i] Lund ei kuskilt??? Ainult tuult ja vihma! Külmade ootuses sai tegeletud piduritega, kuna juba talverehve alla pannes avastasin kehvasti liikuvad liugtapid. Need said nüüd puhastatud, määritud, ja kolvid läikima nühitud. Oma üllatuseks tuli välja vahetada ka esimesed klotsid. Vanad olid pragulised ja kohe kohe laiali pudisemas. Silikoon õliga sai uputatud ka käsipiduri trossid. Kuid see süsteem, et nad allapoole kaardus, enne suporti tekib lõnk ja tahes tahtmata niiskust/kondensi sisse saab, tekitab pahatihti külmade saabumisel jätkuvalt probleeme. Täna sai vahetatud piduri vedelik, riiulil pikalt seisnud stabika varda puksid (vanad olid tglt ok). Lisaks kuna kohe kohe 260 000 täis tiksumas arvasin, et taas aeg rihmasi vahetada. Saigi soetatud järgmised asjad Hammasrihm ABK: Laius 18mm; Hamm.hulk 124 - Gates 16.- b3 rihmarullik: Siseläbimõõt: 10 mm | Välisläbimõõt: 72 mm - Swag 12.- Kiilrihm veepumbale/roolivõimule - Contitech 4.- Kiilrihm kliimakompressorile(kont) - Contitech 4.- Soonrihm generaatorile: 4PK855 - Contitech 6,5.- Vanadel kiilrihmadel ja generaatori rihmal olid tõsised lõhed sees kuid hammasrihm ning rullik nägid üllatavalt värsked välja. Sai siis siin samas teemas järge aetud ja mis selgus:) viimasest rihmavahetusest möödas vaid 43000 km. Kuid see selleks, eks oma jaoks tehtud (loe:võib varem ka) ja vähemalt sai visuaalselt kontrollida üle ka mootori ees asuvad simmerid, nendega oli ok. Õline on aga altpoolt mootor küll, pigem ajaks selle karteri tihendi kaela. Eks järgmisel õli vahetusel võtan ka selle vahetuse ette, pole teab mis suur töö, ning näeks ära ka saalede seisukorra. Huudishimulik lihtsalt:D Lisaks on lähiajal plaanis vahetada tagumise silla puksid. Heebliga kontrollides paistsid veidi pehmed, muidu ilusti sisu küljes kinni, kuid aukudes annab tugevalt tunda. Puksid on mul olemas. Esialgu soovisin Lemförderi kuid hind 18,50/tk. Tegelt pole ju hinnal vigagi, kuid kuna Swag maksab 9,50/tk, ning ka Swag sobis, siis ostsin ära. Juurde soetasin ka ühe 4-kanalise võimu JL Audio 4300, millele kavatsen järgi ühendada seni võimuta olevad 2 kõlaripaari. Esimesed kompod ja tagumised ovaalid, mis said ka pisut värskendust. Hetkel seisab install lihtsalt aja taga. Ükspäev üritasin leida võimule head kohta auto esiosas, et siis ei peaks kõiki juhtmeid taas pagassi vedama ning taas sealt tagant kõlaritesse. Kuna hetkel juba kõlari juhtmed toekamate vastu vahetatud siis oleks ideaalne leida võimendile koht armatuuri alla. Esialgu lootsin kindalaeka peale olevasse tühimikku mahutada, sinna kus muidu kõrvalistuja airbag asub. Kuid liiga vähe ruumi. Ei mahu ta ka juhi poolsesse külge. Ajutine varjant oleks muidugi juhi jalge juures olevasse panipaika:) Eks aga näis, millal sellega tegelema hakkan, enne kevadet saab ikka paika. Juhi ukse välimine link on hakanud raskelt käima, nagu jääks lukustus mehanism teda takistama. naksuga tõuseb ülesse. See tuleks kiiremas korras korda teha, muidu külmade saabumisel võib midagi katki minna, kuna ta niigi raskelt avab. Homme ehk võtan juba polstri eest ja siis aega jooksvalt timmida. Krt. Üks must nahksisu kripeldab. Nimelt avariilisest autost välja tõstetud, küll ulu all, kuid aasta seal juba olnud ning läheb lihtsalt hukka, raamid juba roostes. Avandi nahk sisusi üsna vähe. Esimesed istmed sooendustega, nagu ikka. Võtaks endale, kuid nagu õeldud ideaalses korras ei ole ning aega tahaks taas see teostus. kõik muud polstrid asjad vahetust. Samas peaks vist ikka ära päästma, oma raamidele peale eelnevalt muidugi korralik puhastus. Kui ilusat talve ei tule, siis võtangi vast veebruaaris selle asja käsile. See aga tähendaks vast, et ma ei pane autot kevadel müüki, ning quattro unistused lükkuvad edasi:) Lihtsalt tahaks siis juba pikemalt uue sisuga sõita;) Kusjuures täna 5.01.2012 sai täis 6aastat selle autoga. Ls. u.105 000 Odomeetri Ls. 259655 [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 Avant 85kw ABK - 1993 - cornoyo
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.2%
- SQL:
54.8%
]