Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 Avant 85kw ABK - 1993 - cornoyo
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: cornoyo[/i] [img]http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4bc4777f9c252.jpg[/img] 744 TFG mootoriga 2,0 66kw läheb lähiajal müüki, peale seda kui on õõtsapuksid ja vasak rooliots vahetatud ja ülevaatuse läbinud. Järgmisele omanikule peaks kindel hooldatud murevaba auto olema millega ainult sõida. Antud isend sai siis pisut enam kui aasta tagasi ostetud Haapsalust. Auto omaniik oli olnud küll hoolas, uued amordid ja rihmad, õlid, kuid see koht kus ta lasi autot remontida, keegi FIE, tänu kellele see auto mitte ei tahtnud korralikult sujuvalt liikuma saada. Autoga Saaremaa poole sõites sai mitu korda kütusepaagis pumpa sätitud, kuna lõi otsast survega. Pump kuulus täispritsungile ja hiljem selgus ka, et vahetatud kütusefilter oli mõnus roostekäkk ja umbes. Vasakult poolt kostus jube kolin. Uus amort oli lihtsalt lahti ja hüppas püstaku sees. Mootori segu oli ilmselgelt rikas ja alguses sai aetud vale pumba kaela, sellega aga viga ei lahenenud. Lõpuks selgus peale küünalde ja juhtmete ning süütepooli vahetust, et rihmamärgid paigast, ühe hamba võrra valeks pandud. Nüüd tuksub nagu kellavärk. Vahetatud sai veel raam saaled ja vända saaled, kuna põõretel 3000 oli kerge kolks sees, sõites seda ei kuulnud, küll aga tühikäigul. Uued õlid jälle, tosooli vahetus, piduri vedeliku vahetus, rooli võimu õli vahetus. Auto läbisõit oli minukätte saades 213308km, kuid kelladeplokis ei toiminud hoiatusmärguanded. Sai pandud teine kelladeplokk, millega läbisõit tõusis ligikaudu 50tuhat. Praegu siis odomeetril 260237, sealt minu sõidetud 2000km. Eestisse saabunud 2005 aastal Saksamaalt. esimene omanik vanem meesterahvas kes hoidis teda karaazis, teine omanik siis [url=http://foorum.audiclub.ee/member.php?action=viewpro&member=tafka85]Tafka85[/url] ja kolmas mina. Väliseid värvi kraapse ikka jagub, kuid poleerides saab nendest jagu, autol ikkagi vanust ka. Esimesi b4 si 1991 aasta lõpp. Aga kere on marki väärt, nii et rooste kui selline puudub. Tehti ikka häid masinaid:) Edit: Sedaanil omanik uus ja ilus olemas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 Avant 85kw ABK - 1993 - cornoyo
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.4%
- SQL:
63.6%
]