Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
huljes

 postitati 28.03.09 06:50
Pildid on jah ilusad - aga siia teemasse sobiks ikkagi modimatta pildid, saaks parema üevaate auto tegelikust olemusest.
Kuid värv on väga ilus, olen sind vist isegi linnapeal kohanud(ei usu et seda värvi A4 palju on) samuti valukoha pealt 5pluss, aga ära madalamat rehvi küll alla topi, peaks ikka kannatama kruusa peal ka sõita.
seganelugu

 postitati 27.03.09 16:30
ilus/kena värk jah,ainuke asi mis häirib on need rehvid aga eks alati ole midagi mis härib!Järsku ütled mis nimetuse alla need toonkiled lähevad? st kuda nende tehase nimi vms.
Ever

 postitati 09.07.08 17:12
Ilma blurita oleks kenam.
ado

 postitati 04.07.08 20:43
las rate tuuning jäägu avatari modimise tarbeks.
marx187

 postitati 04.07.08 14:53
ma usun et kõik oleneb sellest palju autot tõsta. hetkel ei ole juhitavusega probleeme isegi lubatust palju suurematel kiirustel.

-e- uued pildid sai klõpsitud.
Uued pildid
Kuits

 postitati 29.06.08 20:17
mul selline küsimus kohe.kui hakata asja körgemaks upitama siis vöib küll roomamisest unistada,kuid kas mitte siis ei kannata jälle söiduki juhitavus..
teame ju köik kuidas maasturid öötsuvad,tehakse ju autod madalamaks teadupärast siiski juhitavuse ja teel püsivuse pärast.(ei pea silmas ringraja kulgureid)aga kui jah mötlema hakata siis ka wrc-s ju kasutavad körgemaid seadmeid aga ikkagi.(eks palju määrab siiski rahakoti paksus)
ehk tuli kuidagi möistetav postitus.
marx187

 postitati 29.06.08 16:33
selge. tänud.
riio

 postitati 29.06.08 16:20
Võimalusi mittmeid kuidas kõrgemaks ajad. Sõltub rahakottist...ala paarsada krooni (kummi puksid) annavad juurde sirka 5 cm aga parim lahendus on kõrgemad vedrud ja amordid. Ise tõstsin Passatit aga vahet seal pole. Külasta mõnda Off roadi foorumit ja uuri elu. Nippe ja kasulikke asju mitmeid. Enda omaga olen peale kõrguse tõstmist väga rahul, sest tallinna tänavatel pehmem ja õõtsuvad ja mul see auto rohkem kauba vedamiseks jne;)
marx187

 postitati 29.06.08 14:53
Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Külje karbid kerevärvi + väike kõrgendus (7-14 cm).... Omanikul on soov saada sõita mitte roomata autoga ja mainis, et madaldust ei soovi. Ise enda universaali ehitasin 7 cm maast kõrgemaks kui originaalis ja väga rahul;)


sõita, mitte roomata----just nii peabki, kuna oma elukoha tõttu pean sõitma palju mööda kruusateid.
kuidas täpsemalt ise kõrgemaks ehitasid?
riio

 postitati 29.06.08 13:06
Külje karbid kerevärvi + väike kõrgendus (7-14 cm).... Omanikul on soov saada sõita mitte roomata autoga ja mainis, et madaldust ei soovi. Ise enda universaali ehitasin 7 cm maast kõrgemaks kui originaalis ja väga rahul;)
cigaro

 postitati 28.06.08 16:48
Küljekarbid kerega ühte värvi + kerge madaldus, siis oleks väga hea!
marx187

 postitati 27.06.08 16:23
rehvid olid vist 205/55


-e- ja küljekarbid olid lihsalt s*tased :D
Reino

 postitati 27.06.08 15:39
Küljekarbid tahaks ka värskendamist saada, kasvõi ülevärvimise näol, siis jääks parem.
Mis profiiliga rehvid sul on? Tunduvad jube kõrged?
Madaldus sobib väga, ise pead olema hoolsam lihtsalt ;)
marx187

 postitati 27.06.08 14:52
madalamaks ma kindlasti ei tee. hiljuti sai karter puru sõidetud ja hea, et auto nii kõrgegi oli, mudu oleks käigukastilt ka mahlad välja löönud.
deepsky

 postitati 27.06.08 13:41
-40mm madalus ka alla ja siis igati OK :) praegu originaalvedrustus suht jeep.
marx187

 postitati 27.06.08 10:20
just sealt nad pärit ongi
erki.t

 postitati 26.06.08 22:05
neid müüakse siin ju teemas
STIILSED VELJED
skyaudi

 postitati 26.06.08 21:30
Hmm, polegi enne Audi all m6-e replicaid näinud.Igatahes väga meenutavad m6-e velge.
marx187

 postitati 26.06.08 17:40
Oma esimeseks autoks ostsin endale A4-ja. See juhtus eelmise aasta 1. novembril. Alguses kahtlesin tükk aega, et kas S4 või A4. Eriti meeldis mulle selle auto värv. Praegusel hetkel olen autoga täiesti rahul.
Auto on pärit Saksast ja olen sellel teine omanik. Peale ostmist vahetasin välja hammasrihma, rullikud, veepumba ja termostaadi. Hiljem esisilla õõtshoovad, rooli otsad ja tagumised amordid. Enne suve sai ka klaasid ära toonitud ja valukad alla pandud.

Autost:
Aasta: 1996
Mootor: 2.6 V6 (110 kW)
Kütus: Bensiin
Vedav sild: Esivedu
Käigukast: Automaat
Värv: Tumeoran˛ metallik
Stereo: Originaal stereo (BOSE)

Pildid

-e- teemasse ei lase pilte postitada

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.9% - SQL: 54.1%]