Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
grusiin1337

 postitati 05.12.23 18:54
Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Rahakulu, mida auto müügil tagasi ei saa.


Sama võib öelda ka remonttööde puhul.;)
merchant

 postitati 05.12.23 17:47
Rahakulu, mida auto müügil tagasi ei saa.
grusiin1337

 postitati 05.12.23 15:55
Järgnev plaan teostada Chip-tuning, kui ka paralleelselt käigukasti tuning.
Headest omadustest olen teadlik, kuid sooviks targematelt infot, mis võivad olla negatiivsed aspektid?
grusiin1337

 postitati 26.09.23 15:40
Olen soetanud endale OBD Eleveni, et aeg-ajalt olla kursis auto murede ja probleemidega ning on üks tõrge esile tulnud.

Googeldades lähima lahenduse, mille suutsin leida oli kui välja vahetada rõhu muundur või teisisõnu ka jahutusvedeliku reguleer klapp.
Kas olen opakas, kui ütlen, et need 2 viga, mida on näha on omavahel seotud ning probleemi eemaldamiseks see jublakas välja vahetada?
Või teine variant ma olen täiesti valesti asjadest aru saanud :D.


https://i.gyazo.com/6e7f4e9355e303a80342ed3a953cd0e9.pnghttps://i.gyazo.com/ac46dec2e6f561b812b94bca640ae6be.png

Nüüdseks on asi lahendatud, probleemiallikas oli käigukasti jahutus-solenoid
grusiin1337

 postitati 26.09.23 14:22
Tsitaat:
Algselt postitas: zack
Kuidas muidu sisu on, comfort istmed on? Pane sisust ka pilte. :)
Kahju jah, et varustus lahja võitu...vähemalt on LED tuled. :D Enda A7-l õnneks enamus asju peal, siiski HUD, soft-close ja parkimiskaamera võiks veel olla.
Vähemalt tehnilise poole pealt tundub olema hea, suured tööd tehtud. :)

Palju muretuid kilomeetreid. :cool:



Tead jah selle varustuse ja sisu poolelt võiks olla asju veel. Vägagi meeldiks soft-close ja parkimiskaamera jms, kuid see auto sai sellise sooviga võetud, et ei huvita muud lisa vidinad - peaasi, et on A7 :D. Üks, mis tõesti oleks võinud vähemalt olla on comfort istmed, aga no tutkit saab ilma hakkama :cool: . Küll kunagi tulevikus saab parema ja uhkema.
Tänan!

Mõni klõps:

https://i.gyazo.com/5f8a88fdfbaca427fb90ac22d608c097.png
https://i.gyazo.com/556a9721b4d40a3d2e91103556397678.png
https://i.gyazo.com/386c622db8d83c80205b34f5c68cbcf7.png
zack

 postitati 26.07.23 16:10
Kuidas muidu sisu on, comfort istmed on? Pane sisust ka pilte. :)
Kahju jah, et varustus lahja võitu...vähemalt on LED tuled. :D Enda A7-l õnneks enamus asju peal, siiski HUD, soft-close ja parkimiskaamera võiks veel olla.
Vähemalt tehnilise poole pealt tundub olema hea, suured tööd tehtud. :)

Palju muretuid kilomeetreid. :cool:
mkb

 postitati 08.05.23 06:48
Tsitaat:
Algselt postitas: grusiin1337
Tekkinud üks mure. Nimelt numbrimärgi tuli ei põle. Sai ostetud uued pirnid ja sai neid ka katsetatud kas ikka töötavad, vahetades vanad uute vastu ei läinud ikka tuled põlema. Teab keegi öelda palju selline töö umbkaudselt maksma võib minna?


Kasutaja Rocket aitab kindlasti.
grusiin1337

 postitati 07.05.23 20:32
Tekkinud üks mure. Nimelt numbrimärgi tuli ei põle. Sai ostetud uued pirnid ja sai neid ka katsetatud kas ikka töötavad, vahetades vanad uute vastu ei läinud ikka tuled põlema. Teab keegi öelda palju selline töö umbkaudselt maksma võib minna?
grusiin1337

 postitati 24.01.23 07:34
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Orig. Bose retrofit saab suht komplitseeritud olema. Kõik plokid süsteemis on komponendi all, Juhtmestiku valmidus on null, Taga vasakul näiteks, kus on Bose võim, peaks olema nii u. 40 pinniga pistik, mida pole, MOST k.a. jne. Tavaline süsteem on hoopis midagi muud. Enne tuleb korralik kodutöö teha, kui reaalselt midagi ette võtta. Parem hoia oma soimareid kindlasti, nagu kevad, tulevate murede jaoks nagu lekked, kast, roolilatt, pihusti(d) jne. Uuri, kas ketivahetusega koos ikka pihustite leekseibid ka tehti. Kui ei siis need kohe kindlasti.


Kogu selle helisüsteemiga ongi rohkem selline variantide avastamine jms. hilisemas faasis kunagi.
Vaatasin ketivahetuse arve-saatelehte ning seal ei ole juttu otseselt “leekseibidest”. Kuid alguses autoga need ölilekked olid seotud pihustitega. Mâletan öigesti, siis pihusti ümber seibid lasid läbi. Igasugu tihendeid jms asju pihustitega tehti, loodan, et ehk siis ka see asi sai tehtud seal..(?)
Jann

 postitati 24.01.23 06:13
Orig. Bose retrofit saab suht komplitseeritud olema. Kõik plokid süsteemis on komponendi all, Juhtmestiku valmidus on null, Taga vasakul näiteks, kus on Bose võim, peaks olema nii u. 40 pinniga pistik, mida pole, MOST k.a. jne. Tavaline süsteem on hoopis midagi muud. Enne tuleb korralik kodutöö teha, kui reaalselt midagi ette võtta. Parem hoia oma soimareid kindlasti, nagu kevad, tulevate murede jaoks nagu lekked, kast, roolilatt, pihusti(d) jne. Uuri, kas ketivahetusega koos ikka pihustite leekseibid ka tehti. Kui ei siis need kohe kindlasti.
grusiin1337

 postitati 23.01.23 23:33
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Enda tavalise helisüsteemiga (sama, mis sinul) panin võimendi ja subwooferi juurde ja rohkem pole kurtnud, et kehvasti midagi oleks. Kui kvaliteetsemat heli tahad siis bose on väga okei nö tänapäeva muusika jaoks, B&O on kvaliteetsem kindlasti ja surround on hea ja otsida A7 praeguse asemele, kus kumbki neist süsteemidest sees, on tõenäoliselt parem valik kui ainult helisüsteemile 1k+ panna, nii saaksid muid lisasid ka autole juurde.
Vastasel juhul paned kõva raha helisüsteemi alla ja saad paremaks, kuid siis hakkavad muud jamad - võiks ju parem mürasummutus siis olla, ja pakettaknad ka juba, et heli parem oleks jne


Tänan mõtete eest, valid points. Algul autot otsides sihtisin just B&O süsteemile, minimaalselt BOSE ning lõpuks, mille otsa sattusin.. ei üht ega teist :D
Just saatsin ka hetk tagasi noortehnik.ee-le enda mõttesoovi ning lisasin lõppu ka selle mõtte, et kui lisadagi vöimendi ning subwoofer, et mis nemad oskaksid kosta. Ning vöib-olla tulevikus kui töesti tarvis midbass kölarid möne vöimsama vastu, sest autos muusikat kuulan ikkagi enamjaolt high-max volumes.
grusiin1337

 postitati 23.01.23 23:24
Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat:
Algselt postitas: grusiin1337

Nüüd pean natuke oma sönu siin sööma.. Juhul kui leidub siit kedagi, kes oskab öelda vöi kust uurida. Nimelt, kui hüpoteetiliselt öeldes plaaniksin uuendada helisüsteemi. Ees asetsevad 2 tweeterit, 1 armatuurkõlar ning 2 bassikõlarit. Kui rääkida kvaliteetsest süsteemist, kas siin vöib öelda, et saakski hakkama seal kuskil tuhande ringis vöi kanduks jutt pigem ikka 3-4 tuhande kanti. Suurem küsimus - kas sellel on üldse mõtet?


Alguseks näiteks?
https://www.ebay.de/itm/275576566917

Saksamaalt saab ka:
https://www.ebay.de/itm/114733039319

Igasuguses sobivuses veendu ise (moodulid jne.). Lihtsalt mõte minu poolt.


Hea mõte! Kaalusin isegi seda varianti, kuid kui selle teega läheksin nõuaks pâris palju sahkerdamist, milles mul endal oskused puuduksid. Näiteks kui pannagi kogu BOSE kupatus, siis tähendaks see lisa 2 kõlarile avade tegemist ustesse just. Ei pea ka, vöib selle lihtsalt olemas olevate kõlaritega välja vahetada ja ka töötaks. Muidu jah, too mõtegi käis läbi.
rs156

 postitati 23.01.23 22:22
Enda tavalise helisüsteemiga (sama, mis sinul) panin võimendi ja subwooferi juurde ja rohkem pole kurtnud, et kehvasti midagi oleks. Kui kvaliteetsemat heli tahad siis bose on väga okei nö tänapäeva muusika jaoks, B&O on kvaliteetsem kindlasti ja surround on hea ja otsida A7 praeguse asemele, kus kumbki neist süsteemidest sees, on tõenäoliselt parem valik kui ainult helisüsteemile 1k+ panna, nii saaksid muid lisasid ka autole juurde.
Vastasel juhul paned kõva raha helisüsteemi alla ja saad paremaks, kuid siis hakkavad muud jamad - võiks ju parem mürasummutus siis olla, ja pakettaknad ka juba, et heli parem oleks jne
JoonasJJ

 postitati 23.01.23 22:16
Tsitaat:
Algselt postitas: grusiin1337

Nüüd pean natuke oma sönu siin sööma.. Juhul kui leidub siit kedagi, kes oskab öelda vöi kust uurida. Nimelt, kui hüpoteetiliselt öeldes plaaniksin uuendada helisüsteemi. Ees asetsevad 2 tweeterit, 1 armatuurkõlar ning 2 bassikõlarit. Kui rääkida kvaliteetsest süsteemist, kas siin vöib öelda, et saakski hakkama seal kuskil tuhande ringis vöi kanduks jutt pigem ikka 3-4 tuhande kanti. Suurem küsimus - kas sellel on üldse mõtet?


Alguseks näiteks?
https://www.ebay.de/itm/275576566917

Saksamaalt saab ka:
https://www.ebay.de/itm/114733039319

Igasuguses sobivuses veendu ise (moodulid jne.). Lihtsalt mõte minu poolt.
grusiin1337

 postitati 23.01.23 20:44
Tsitaat:
Algselt postitas: grusiin1337
Tsitaat:
Algselt postitas: OTTK
Mis heli sul seal siis on, kui mitte Bose?


..ennem panustan tehnilise poole peale, kui laduda a’la 1000€ muusikale :(

Nüüd pean natuke oma sönu siin sööma.. Juhul kui leidub siit kedagi, kes oskab öelda vöi kust uurida. Nimelt, kui hüpoteetiliselt öeldes plaaniksin uuendada helisüsteemi. Ees asetsevad 2 tweeterit, 1 armatuurkõlar ning 2 bassikõlarit. Kui rääkida kvaliteetsest süsteemist, kas siin vöib öelda, et saakski hakkama seal kuskil tuhande ringis vöi kanduks jutt pigem ikka 3-4 tuhande kanti. Suurem küsimus - kas sellel on üldse mõtet?

grusiin1337

 postitati 23.01.23 20:31
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Töödest on kett tehtud, loodetavasti kast peab ilusti vastu :)
Lisade osas omades ise pigem lisadeta A6-te ning peaaegu kõigi lisadega A8t siis julgen öelda, et jääd päris paljust ilma. St enamus tähtsamate lisadega A7 vs lisadeta A7 kasutuskogemus on piisavalt erinev, et öelda "öö ja päev", minu arust.
Kunagi ise autot ostes mõtlesin sama, et rohkem vaja polegi. Eks aeg näitab, kas su läheb samuti.

Pikka sõitu ja vähe remonte!


Tänud suured!
Ma ei kahtle absoluutselt, et selline vahe nagu “öö-päev”. Õnneks praegu veel piisab “plangust”, kuigi 1 asi mille kallal nurisen on see, et vähemalt oleks vöinud olla Bose helisüsteem, aga no “oleks-poleks”.
Varasemalt on mehhatroonika plokk, hooratas ning sidur vahetatud - ehk loodetavasti peab veel vastu!
grusiin1337

 postitati 23.01.23 20:23
Tsitaat:
Algselt postitas: OTTK
Mis heli sul seal siis on, kui mitte Bose?


Täiesti standard. Kuigi hiljuti vahetasin tweeterid välja. Algne mõte oli vahetada bassikölarid. Need vajasid veel mingisugust lisa aparaati/seadeldist juurde siis jätsin ma sel hetkel selle sinna paika ning vahetasin välja tweeterid rockford fosgate t2t-s vastu, ca 140.-
Kvaliteet on parem ning mängivad valjemini küll. Muusikat kuulan sagedasti üsna valjult. Tihtipeale tahaks jälle midagi vahetada aga ega too ka odav lõbu ole.. ennem panustan tehnilise poole peale, kui laduda a’la 1000€ muusikale :(

Väikene pilt kah:

https://www.upload.ee/image/14862751/75F78395-5217-41EE-9D15-3159E94AF623.jpeg
OTTK

 postitati 23.01.23 19:24
Mis heli sul seal siis on, kui mitte Bose?
rs156

 postitati 23.01.23 12:36
Töödest on kett tehtud, loodetavasti kast peab ilusti vastu :)
Lisade osas omades ise pigem lisadeta A6-te ning peaaegu kõigi lisadega A8t siis julgen öelda, et jääd päris paljust ilma. St enamus tähtsamate lisadega A7 vs lisadeta A7 kasutuskogemus on piisavalt erinev, et öelda "öö ja päev", minu arust.
Kunagi ise autot ostes mõtlesin sama, et rohkem vaja polegi. Eks aeg näitab, kas su läheb samuti.

Pikka sõitu ja vähe remonte!
grusiin1337

 postitati 23.01.23 11:53
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mingit matrix ledi ei ole sul seal, pre-facelift auto.
Matrix led tuli alates 2015 faceliftil.

Tavalised LED tuled.


Tänan, olen jällegi targem antud valdkonnas.
prj

 postitati 23.01.23 11:30
Mingit matrix ledi ei ole sul seal, pre-facelift auto.
Matrix led tuli alates 2015 faceliftil.

Tavalised LED tuled.
grusiin1337

 postitati 22.01.23 15:26
Tere huvilised!

Teen teema autost endale & teistele huvilistele ning kes väga tahab on julgelt oodatud kritiseerima ja avaldama erinevaid arvamusi! Muidugi eelkõige on konstruktiivne kriitika/tagasiside teretulnud! :)
Tänaseks olen juba teadjam asjadest, mis mul selles retkes esinesid. :D

Alustades algusest, siis tegin ma midagi, mida ei soovitata kellelegi teha.
Nimelt soetasin eelnimetatud sõiduki oksjoni korras, kuid seda ilma selleta, et oleksin ma enne ostmist teda käinud vaatamas. Suur risk.
Risk tuleneb ka sellest (loomulikult igasugu auto ostmine enne selle vaatamist on riskifaktor üüratult suur), aga oksjoni korras veel kehtib klausel, kus hiliseimaid pretensioone ei rahuldata.. no jah, oled loll siis ega muudmoodi sa ei öpi kui ei saa ennem kõrvetada.
Aga see mind ei takistanud, isegi kui müügikuulutus oli väga silmatorkav ning “auto-ärikate” poolt hästi tehtud.
Carverticali panin ka ta sisse.

Tegu ka autoga, millel olen silma peal hoidnud oma vähemalt 3-4 aastat ning ütlemata lemmikuim auto.
Nüüd lõppude lõpuks ma ka üht sellist oman alates 2022. aasta märtsi kuust.

Kuigi lisasi tal midagi erilist ei ole, täiesti standard pakett, ei s-line ei bose heli, aga see-eest siiski A7 ja sellest mulle hetkel piisab.
Üks asi on, mis ehk teeb ta natukenegi erilisemaks on kenad LED esituled.

https://www.upload.ee/image/14858750/E07B6BCF-68D4-415F-AA54-06C4FC07ED75.jpeg



Olin juba arvestanud, kui auto kätte saan vajab see kindlasti hooldamist, iseasi mis ulatuses.. Kohapeal veel niipalju, et mootoriruumi vaatasin,
aga see oli värskelt puhtaks pestud ehk sel hetkel midagi kahtlast ei paistnud(kuigi vârske pesu juba vöib äratada kahtlusi..) Kui järgmine päev vaatasin uuesti, siis silmitsesin õlilekkeid. Aga önneks ei olnud suur mure ning sai kergelt lahendatud:

03.2022: Piduriklots eesmine tagumine, esisillas õõtshoovad, läbilöögi puks, palju erinevaid tihendeid pihustite ümber jms.
06.2022: Käigukasti õlivahetus.
07.2022: Kliima kontroll ja täitmine.
10.2022: Mootorikett + 1 eesmine käändmik.
04.2023: Uus aku.
09.2023: Kerge hooldus; mootoriõli, õli-, salongi-, õhu-, kütusefilter.
12.2023: Generaatori rihm+rihmapinguti


09.2023 LS: 252 200
Ning nii nagu ka eelmine aasta läheb ta varsti garaazi puhkama lume eest peitu.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 70.8% - SQL: 29.2%]