Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi R8 5.2 - 2009 - tonism
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tonism[/i] Pole pikka aega siia sattunud, kuid vahepeal on olnud paar seiklust, mida vb on ka teistel huvitav lugeda. Olen paaril korral ka Ülemistesse ära eksinud ning üks kord õnnestus ka Ixxe-t kohata. Päris elus näeb see Ixxe R8 värv ikka väga ilus välja! Ning kui ma ei eksi, siis sellel on Audi Sport Exhaust mida oli väga huvitav võrrelda minu Capristoga. Voluumi poolest tunduvad mõlemad suht sarnased olema, kuid hääle toon on sootuks erinev ning minu meelest ikkagi originaali kasuks. Mitte, et Capristo oleks halb -- pigem teistsugune ning rohkem maitse asi. Ixxe, paranda mind kui eksin, aga minu meelest madalatel pööretel on sinul automaatselt klapid kinni -- Capristoga õnnestub mul need lahti hoida ning tulemus on üsna madal lõrin, mida lihtne pigem V8-ks arvata. Kusagil 3-4K juures (mis kohalt revvides juhtub väga kiirelt) peaks ka stock exhaust lahti olema - seal hakkab Ixxe masin väga ilusat häält tegema, aga Capristo tundub "madalam" ja vb natuke "boomy". Kõrges otsas teevad mõlemad head häält, aga Audi enda exhaust tundub kõrgemalt laulvat, Capristo nõks madalamalt. Plusse-miinuseid mõlemal, kuid mulle tundub, et V10 iseloomuga sobiks selline high-pitch screamer rohkem kui madal heli. Kuid päeva lõpuks teevad mõlemad head häält ning sisuliselt sama valjud. Lihtsalt erinev iseloom. Ning mingil hetkel õnnestus ka kellegi kaamerasse jääda (juhuslikult tuttav sattus pildi peale ja tundis mu ära): [url=https://ibb.co/K6dgZWH][img]https://i.ibb.co/JnVTLHP/222141660-1963112583856260-3484298590141050669-n.jpg[/img][/url] Teine huvitav kogemus oli nädala algul, kui käisin DOCSis asju ajamas ning neil olevat midagi huvitavat, mida siis proovimas käisime - https://www.auto24.ee/soidukid/3549665 [url=https://ibb.co/XXKr8ky][img]https://i.ibb.co/v1T6Yvs/150042523.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/6N7wvdN][img]https://i.ibb.co/V3c9HK3/150042546.jpg[/img][/url] Varem on kogu Mersu brand nagu kuidagi tähelepanuta olnud ma tõesti ei teadnud mida oodata. Aga no 450 kW ja AMG kõlasid, nagu võiks ju väikse ringi teha. Minu eelarvamus oli koheselt, et tõenäoliselt on tegemist sellise jäigemapoolse, kuid muidu väga mugava ja pigem laisemapoolse cruiseriga (ilma midagi teadmata v lugemata). Juba paar meetrit sõites aga olin ikka väga üllatunud kui hea selle juhitavus on. Võrreldes minu R8-ga, millel mootor keskel, tundub mulle see AMG GT ikkagi teravama juhitavusega. Seda poleks üldse oodanud. Kahjuks sõitsin küll mingis chillimas reziimis ja ei tea milleks auto viimase piiri peal võimeline on, kuid maanteel lapatsit vajutades meenus mulle, miks ma võtsin manuaalkasti. Läks ikkagi sekund, kui mitte kaks, enne kui midagi tõsiselt juhtuma hakkas. Aga kui hakkas, siis lendas ikka väga korralikult - muidugi tunnetus hoopis teine kuna tagaveoline, aga minu seljadüno ütleb, et võiks olla võrreldav R8-ga küll, väga suures raames. Küll aga mis väga kustumatu mulje jättis oli see feel rooli taga. Eriti see pikk kapott ning selline kerglev ja ülihea juhitav linnavahel. Kui veel AMG klapid lahti teha siis on ikka väga boss cruiser. Ma arvan, et seal rooli taga oli vist isegi rohkem seda "special" tunnet kui mu R8 roolis. Vb kuna R8-ga rohkem harjunud. Aga see pikk kapott ikkagi ei lähe meelest. Kokkuvõttes loomulikult kaks täiesti erinevat masinat. AMG GT, nagu nimigi tegelikult viitab, on palju rohkem GT masin kui R8 ja see ilmselt võtabki hästi selle vahe kokku. R8, eriti V10 manuaal, on palju rohkem selline rapsimise masin. See Mesa on aga palju parem linnavahel ja maanteel cruisimiseks, kui paberil olevata numbrite võrdlemine kõrvale jätta ja puhtalt tunnetusest rääkida. Piisavalt kiired on nad mõlemad, kui vaid see on kriteerium. Ostuks hetkel ikkagi ei lähe, kuid tahtsin jagada, kuna minu jaoks oli just see juhitavuse pool võrreldes R8-ga üllatuseks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi R8 5.2 - 2009 - tonism
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.9%
- SQL:
51.1%
]