Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 Mannerg
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kivitare[/i] Klaariks mõne asja ära: 1. See ei ole võidusõit. Et enamikul silmad ruutu lähevad ja unustatakse ära, mis eesmärgiga rajale tullakse, on teine asi. See on test. Mannergute algusaegadel oli 1.50 sigakiire. Nüüd on reeglid ajaga lõdvemaks läinud ja ollakse vääääga lähedal sellele, et mõistlik oleks nõuda turvapuuri. Seda kulutust ei taha enamik ju teha, kui vaadata "paljunõutud" 100kw Cup osavõttu (kahe etapi peale 3 võistkonda, sealjuures 2. etapile ilmus vaid 1 tiim starti!). [b]Sealjuures on ca 10+ tiimi, kelle sõidukil on potensiaali niipalju, et vaid puuri lisades saaksime me juba 100kw cup arvestuses terve hooaja maha pidada![/b] Samuti ei saada aru, et ühel või kahel korral see 1.40 kätte saada kui tiimi parim aeg, ei ole üldse eesmärk. Vaja on olla stabiilne ja kogu 4, 6 või 8h TESTI vältel. Need samad tiimid, aga suudaksid tahtmise korral astuda järgmise sammu. Küll, aga riskitakse see 1.40 testil ära sõita ja saadakse kindel karistus, mis tulemust tugevalt mõjutab. Mulle muidugi annab see boksis tegevust juurde. :) (Kommentaatori vaatevinklist). 2. Mõni sõiduk on tõesti võimeline sõitma alla 1.40.000, mis on nn kiiruse piiranguks. Küll, aga tehakse tiimides vastavad muudatused, et seda aega lõhki ei sõidetaks. Ehk siis unustage see 1.32 lihtsalt ära. See on konkreetne aeg sõidetud kindla setup-iga ja mitte Mannergute Mõõduvõtu testil vaid muul ajal trennis. 3. Müra on väga tõsine teema ja norme lihtsalt TULEB järgida. Kui enamik loeks reegleid, siis neil seda probleemi poleks. Alustame kasvõi sellest, et kui ka on tehase väljalaskesüsteem veel all, siis võiks ülikriitilise pilguga kõik keevisliited kontrollid. Vajadusel üle keevitada, et ei juhtuks nii nagu vist pea igal etapil juhtub, et keegi sõidab oma autol summuti alt, sest see 20-30 aastat vana käkerdis ei pea väntsutamisele lihtsalt vastu. Aga lahe on, et teema nii populaarne on ja et ka Audi Klubist sõitjaid lisandub. Tublid. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 Mannerg
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.0%
- SQL:
53.0%
]