Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
freelander

 postitati 24.03.20 20:34
Eestis lihtsalt ei mõõdeta kõike aga las see teema jääda.
Igalühel oma arvamus.

22 jääb rehvi juba väga vähe. Pean vahest kruusateid ja sõitma ja jahil käima. niigi surusin suurema mõõdu alla kui originaalis.

Ega selle 21 leidmisega oli ka ilge ooper. Tahtsin tegelt Rs6 topelt kodaraga velge aga tuli välja et BiTurbole ei lähe alla. Esimene support pidi vastu käima hakkama.

Eestist originaal velge ei leidnudki mis sobiks, pidin järgi minema välismaale aga piirid pandi kinni aga õnneks dhl aitas ja sain kätte ja ilusti originaalid nagu müüja lubas.
antsvolli

 postitati 24.03.20 20:19
Tsitaat:
Algselt postitas: freelander
Täiesti mõttetu tegevus korras auto puhul, millega sõidetakse tänaval. Järgmine õnnelik omanik saab vanduda, et keegi ära võtnud.
Tänavalegaalsetel autodel võiks olla seadusega karistatav DPF ja scr eemaldus.



Las ta ikka olla nii, et kes tahab tuunida ja oskab see teeb, lihtsalt ärge ostke diislit, olgugi et tegu puhtaima kütusega võrreldes auto kasutusiga muu liigi kütuse tarbijatega.....rägime ikka korras autodest!

Enda 15 aasta vana 5.0 Touareg andis ka 0.04 lugemi välja - olgugi, et on Euro3. See Euro 6 C7 peab ikka olema suht lapikuks sõidetud kui ta testist läbi ei lähe ilma või koos DPFita....

Muide kas 22"stele velgedele oled ka mõelnud?
prj

 postitati 24.03.20 19:04
Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
Haisema hakkab ikka

Ei hakka, kui katalüsaatorit ei eemaldata.
Kui mingi idioot kogu püti tühjaks lööb, siis hakkab muidugi haisema.

Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Nõus, lihtsalt need asjad on omavahel seotud. Korras autot ei hakka ju keegi saagima?

Väga paljudelt korras autodelt on ära võetud, sest lühikesed otsad või soovitakse rohkem võimsust teha.
merchant

 postitati 24.03.20 18:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Olen neid tossavaid laipu kahjuks küllaga ringi liikumas näinud.

Seda küll, aga nagu sa ka ise ütlesid, siis tahmamist tekitab vigane "mootor" (pihustid jms), mitte dpf'i eemaldamine

Nõus, lihtsalt need asjad on omavahel seotud. Korras autot ei hakka ju keegi saagima?
Raikzz

 postitati 24.03.20 17:31
Haisema hakkab ikka
Mattisson

 postitati 24.03.20 16:48
Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Olen neid tossavaid laipu kahjuks küllaga ringi liikumas näinud.


Seda küll, aga nagu sa ka ise ütlesid, siis tahmamist tekitab vigane "mootor" (pihustid jms), mitte dpf'i eemaldamine
merchant

 postitati 24.03.20 11:32
Kui DPF kiiresti täis läheb, on tõenäoliselt mootor tuksis ja selline sõiduk ei tohiks tänavale sattuda või tuleks liiklusest kiiremas korras eemaldada.
Olen neid tossavaid laipu kahjuks küllaga ringi liikumas näinud.
Mattisson

 postitati 23.03.20 19:18
Dpf'i eemaldus küll lonti taha ei tekita
merchant

 postitati 23.03.20 14:39
Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
kas DPFi jätad alles


Kas DPF-i saagimine juba möödunud trend ei ole?

A mis teda seal hoida kui pole vajalik ja hingamine selle arvelt paremaks saab?

Hingamine paraneb ainult siis, kui ta juba tuksis on. Korras autol on vahe marginaalne, küll saad aga tahmased sumpa otsad ja pole just eriti soliidne lont sabas ringi lasta. Seega on küll vajalik :)
freelander

 postitati 23.03.20 11:59
Ilmselt leppmotors aka vkm.
Mul eelmine 230 kW oli ka chpitud. Jõust ei tule kunagi puudu.
DPF ei ole ühelgi autol eemaldanud ja ei hakka ka eemaldama.

Pilte tuleb juurde kui tuleb aega teha viisakamad pildid.
EnricoN

 postitati 23.03.20 11:48
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
kas DPFi jätad alles


Kas DPF-i saagimine juba möödunud trend ei ole?

A mis teda seal hoida kui pole vajalik ja hingamine selle arvelt paremaks saab?
mkb

 postitati 23.03.20 10:22
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
kas DPFi jätad alles


Kas DPF-i saagimine juba möödunud trend ei ole?
rs156

 postitati 23.03.20 09:57
Kena! Pilte juurde kindlasti, sisust ka :)

Kohe küsimuste kolmik - Kuhu tuningusse lähed, kas DPFi jätad alles ning kas 235kw-st jääb väheseks, et lisamiseks läheb :D?
freelander

 postitati 22.03.20 18:45
Olles olnud mõne aasta audidest eemal, sai eelmine aasta langetatud otsus tuua uuesti omale saksast audi.
Tegin teema et vb mõni tahab osta sarnast autot ja saab infot. Samas hea endal jälgida, mis tehtud jne...
Seekord see otsimine nii lihtne polnud ja ei ole paberite ajamisel veel sellist peavalu olnud.
Igatahes olid teatud kriteeriumid, milleta ma ei olnud nõus autot ostma.
Lõpuks sain saksa esinduses käe peale mulle sobivale autole. Nüüdseks juba poolaastat sõidetud.
Ilus esinduse ajaloo ja audi kontrolli läbinud masin. 5x tasuta adblue paagi täitmist tehase poolt.

Autost siis
Audi a6 2015 aasta lõpp, facelift mudel must avant
mootor 3.0bitdi 235kw tehasest
Läbisõit midagi 140 000 kanti.

varustusest igast tilulilusid: s-line, õhkvedrustus, 360 kaamerad, night vision, acc, adaptiivsed matrix led esituled, dynamic suunatuled, massaaz istmed -mälude, soojenduse, ventilatsiooniga, 4x istmesoe, rooli soendus, puldiga webasto, dvd, rear seat entertainment valmidus, B&O helisüsteem, head up displey, panoraam katus, rajahoidja, reavahetus abi, ise parkimine, topelt klaasid, solar esiklaas, servo uksed, võtmeta käivitus ja sisenemine, sport differ taga jne... midagi läks kindlasti meelest.

Hetkel väga ei ole midagi muutnud, nädalapärast läheb jõudu juurde keerama, kuna need rotor veljed üldse ei meeldis, siis panin alla rs7 21tolli valuveljed 275/30r21 rehvidega. Esiklaasid lähevad tooni ja sellised tavalised asjad.
https://i.ibb.co/tx6yLk5/IMG-20200322-195348-800x421.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]