Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: afp[/i] [quote][i]Algselt postitas: IlmarP[/i] D4 audi on ikka väga hea auto ja selline auto juba ära ei tüüta :) aga mis rehvidesse puutub siis iga jooks maksab vähemalt 1000€ ja seda ei ole palju kuna hea auto tahab ka head rehvi :) Lamboga sõites ei pane ju ka vallai rehve ja ei lähe linnapeale ülbitsema kuna jõuad ju ainult esimese kurvini :D. Edu sellise auto omamises ja pean märkima, et nõrk koht on tal nagu ka D3 kedel diislil jahutusüsteemi plastikosad V osa keskel mis tuleb miski aeg vahetada. Jupp pole kallis aga tööd palju. Samal teel soovitaks vahetada ka kõik muud tihendid seal ligidal kuna jälle tihend ei maksa midagi aga kui juba lahti siis miks ka mitte. Lasin oma audil ka läbi pesta EGR kollektori kuna jälle üks töö ja asi tehtud. ehk siis natuke raha läheb aga sõidumõnu suur :) Kui hakkab lekkima ja korda ei tee siis vedelik tilgub lamellrihmale ja siis vahepeal ei tööta korralikult roolivõim ja 21" rattaid ilma juba niisama ei keera ;D [/quote] Sõidumõnu kohta on mul võrdlus ainult F02 740i samast ajast. Suvaline rehv all ja auto täiesti vaikne. Samuti grammike häirib see, et 7sel hakkab mootorit kuulma alles 2500-3000rpm pealt, Audi diisel kostub ka tühikäigul salongi. Lambo on jah veits teine maailm :) Hea point plastikosade ja EGRi puhastuse kohta. Kui nüüd suvel ketivahetuseni jõuan, siis lasen ka võimalikult palju muid murekohti üle vaadata-vahetada. Kindlasti kuulub sinna juurde ka sisselaskekolle ja EGR puhastus. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.5%
- SQL:
61.5%
]