Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: afp[/i] Kuna rehvimüra on jaheda asfaldiga ikkagi üüratu, siis hakkasin vaikselt menetlema suverehve. Vana Mazdaga, kuid 2017.a toodetud poolteist hooaega sõitnud lamellidega, on kohati vaiksem sõita, kui plastikuks kulutatud Dunlopi lamellidega Audi all. Jõudnud olen enamvähem kahe valikuni review'de põhjal - mõõt saab olema tõenäoliselt 275/40/20. Audiworldis nii mõnedki kiidavad, et OEM 9" laiale veljele sobivad kui valatult ja valik on palju laiem. Mõtetes olen jõudnud kahe mudelini: [list] [*]Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 275/40/20, jooksuhind ca 740eur koos vahetusega. EU markeeringud C/A/69dB. [*]Landsail LS588 275/40/20, jooksuhind ca 400eur koos vahetusega. EU markeeringud C/B/70dB. [/list] Tundub, et "kindla peale minek" võiks olla Goodyear, mis on saanud positiivset vastukaja nii välismaa [i]review[/i]-saitidel kui ka youtubes. Küll aga tekkis mõte, et juhul kui ikkagi osutub rehv halvaks, siis peab nö. nui neljaks kaks hooaega ikkagi ära sõitma. Landsail on samuti saanud positiivset vastukaja igal pool, kuid tegemist on ikkagi "hiinakaga" ja [i]premium[/i]-puristid kirtsutavad nina, et mis mõttes, selline rehv?! Nende rehvide kasuks räägib eelkõige soodne hind, mis tähendab, et hooaja lõpus pole kahju neid ära visata, kui siiski tundub, et ei sobi pikemaks kasutamiseks. Vaatasin muidugi ka 1000euroseid jooksusid. Selle raha eest saaks juba rehvi turvise siseküljel oleva "vahulahendusega" rehvid, mis tõenäoliselt oleks väga head juba meie kehvadel teedel navigeerimiseks. Siiski, olen kahtleval seisukohal, et sellise hinnaga rehvid ennast õigustavad. Kahtlase maiguga tagasisidet leidub kõige rohkem just kallima otsa premiumrehvide segmendis. Lisaks olen lugenud, et [i]juhul kui[/i] on rehvis vaja torget parandada, siis tuleb torke kohalt vaht välja lõigata, parandus ära teha ja seejärel vaht tagasi liimida. See tekitab minus juba tugeva [i]no-no[/i] emotsiooni. [img]https://d3nv2arudvw7ln.cloudfront.net/staticfolder/Tyre/resources/gfx/v2/var/PNCS_focus.jpg[/img] Keeruliseks teeb rehvide tagasiside sirvimise fakt, et väga vähesed just seda mõõtu kasutavad inimesed on tagasisidet kirjutanud. Enamus kasutab ikkagi pitsalõikureid, mis on juba oma olemuselt meeletult vaiksemad nii kõrgema külgseina kui väiksema kontaktpinna tõttu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.4%
- SQL:
63.6%
]