Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: afp[/i] Tervist! Kuna D4 teemasid saab ühe käe sõrmedel lugeda, mõtlesin teema teha - äkki mõni tulevane kaasmõtleja leiab edaspidi siit teemast lisainformatsiooni valikute tegemiseks. Mõne aja olen foorumit sirvinud ja eelmise aastanumbri lõpust otsinud sobivat, vaikset, hea varustuse ja ajalooga liikurit. Esmavalik oli F01/02 kere 7. seeria, küll aga sattus pihtide vahele minu jaoks kindla ajalooga ja usaldusväärse müüja poolt pealkirjas toodud sõiduk. Pikalt uurisin, mis sellise sõiduki reaalkulud ülevalpidamisena on, kui palju maksavad kuluosad ja seejärel otsustatud, et auto kaliibri kohta näivad kulud võrdlemisi mõistlikud. [url=https://imgur.com/JBN52Yt][img]http://i.imgur.com/JBN52Ytl.jpg[/img][/url] Andmed/varustus: [list] [*]Mootor: 3.0TDI 184kw/550nm [*]Läbisõit: 210000km [*] [*]Night vision [*]Traffic sign recognition [*]Pre Sense Plus [*]DAB/DTV [*]Katuseluuk [*]Soft close uksed [*]Distantspüsikas [*]360 kaamera [*]Blind spot assist [*]Webasto [*]El. rulood taga [*]4x el/vent/massaa˛iste [*]Roolisoojendus [*]Balao Brown sisu [*]Labadega käiguvahetus [*]2x 20" komplekti OEM velgesid [*]LED esituled [*]Topelt küljeklaasid (vist standardis) [*]220v pistik taga [*]Bose heli [*]RSE - tagumine multimeedia [/list] Enne aasta lõppu käis auto Forsis kontrollis: [list] [*]vasak pikk põhjaplastik eest natuke katki, [*]mootori ja käigukasti vahelt õline (niiske, ei tilgu), [*]ketiliinist kostub kerget heli peale pikemat seismist kuid ei midagi kriitilist, [*]tagumine parem rattalaager läbi [/list] Peale mõningast asjaajamist saime tehinguga lõpusirgele ja masin koduõuele toodud. Kohe teemat tegema ei hakanud, vähemalt esimene paagitäis oli vaja ära sõita ja autoga rohkem tutvuda; "5-minuti teemat", mis päevaga soiku jääb, pole ju mõtet kirjutada. Ääremärkusena ütlen, et 5 aastat sõidetud 04' Mazda6-est on edasiminek mägede kõrgune. Esimese asjana sai muidugi autoga paar pikemat sõitu ette võetud, millest ilmnes, et rattalaager teeb juba päris kõva häält. Järgmiseks päevaks Forsis aeg - mõeldud, tehtud. Peale auto kättesaamist ja mõningast sõitmist sinna otsa tundub, et ka vasaku oleks pidanud kohe ära vahetama. Kuna hääl otseselt kõrva ei kriibi ja all tunduvad olevat hetkeseisuga 4-5a vanad lamellid, küll normaalse jäägiga, kuid siiski - häälitsevad. Lisaks sai lastud tulesid kontrollida, kuna näisid pisut madalale näitavad. Kõrgus on timmimise järel küll hea, kuid tundub, et vasak tuli jookseb ca 50m distantsile paremaga kokku mis jätab tee vasakpoolse ääre valgustatuse pisut kesiseks. Järgmisel külastusel lasen korra uuesti süveneda. Nagu iga uue autoga, siis esimese asjana tuleb autole arvutiga kallale minna, nipet-näpet seadistusi muuta ja ka oma huviks veakoodide loetelu üle vaadata. Muudetud sai: [list] [*]Enable needle sweep [*]Memorize & invert Start&Stop [*]Disable engine stop when opening driver's door [*]Enable VIM on MMI [*]Enable default distance setting in MMI for ACC [*]Close electric boot lid from key [/list] Muutmata jäi: [list] [*]Enable DRL with tail lights [*]Switch-off speed of the parking system to 20kph [*]Gear switch P to EPB (et ilma auto holdita läheks P käigul seisupidur iseseisvalt peale) [/list] Tulevikuplaanid: [list] [*]Vasak tagumine rattalaager [*]Ketikomplekti vahetus koos väntvõlli otsasimmeriga [*]Käigukasti kontroll + kasti&difriõli vahetus [*]Esimeste amordikahvlite vahetus (kirjutan pikemalt allpool) [*]Liiklusmärkide tuvastus Eestis tööle panna [*]MMI firmware + map update [*]Kõvasti kilomeetreid maha uhada [/list] Esimeste amordikahvlite teemal järgnevat, et kuskil 60-100kmh vahel on mingi päris tüütu heli läbi kumisemas, mida võib osalt vanade rehvide süüks ajada, kuid olen leidnud välismaa foorumitest selle kohta ka muud informatsiooni. Nimelt Pre-FL D4 esisillas tekib mingi helifoon läbi amortide ja aludetailide, mis on 20" rehviga eriti hästi kuulda. Facelift D4'l on uued amordikahvlid, millele on lisatud vibration damper nimeline vidin ning inimesed, kes facelift D4'ga on sõitnud, nendivad tõesti, et probleem saab sellega leevendatud. [u]Pre-facelift amordikahvel[/u] [url=https://www.upload.ee/image/11102895/pre_fl_amort.PNG][img]https://www.upload.ee/thumb/11102895/pre_fl_amort.PNG[/img][/url] [u]Facelift amordikahvel[/u] [url=https://www.upload.ee/image/11102931/fl_amort.png][img]https://www.upload.ee/thumb/11102931/fl_amort.png[/img][/url] Kuna kõik muud detailid esimese hooga tunduvad olevat FL ja pre-FL samade koodidega, võiks vahetus olla 1:1. Saatsin muidugi Audisse päringu, et kas see on võimalik. Vabalt võib ilmneda, et peale suverehvide allakeeramist on tunne hoopis parem ja "iseleiutamisega" väga tõsiselt tegelema ei pea hakkama. Liiklusmärkide tuvastuse teemal on siin foorumis juttu olnud ja ka välismaa foorumites. Saan aru, et mõned "kohalikud" on suutnud ka TSRi koos originaalnaviga tööle saada, aga oma tarkusi ei jaga. Eks mingi hetk kui rohkem aega ja viitsimist süveneda on, tuleb konsulteerida targematega ja proovida asi ikkagi tööle panna. Nii palju kui autol asju küljes on, võiks neid ka töökorras olla. Praegu piirdub asi "outside operational area" märkega clusteris. Veakoodidest: Näha on, et 191kkm peal on stange maas käinud (eelmise omaniku sõnul kasko taastamine). ACC toimib ilusti ja näib olevat õigesti kalibreeritud, segast ei peksa. Üks viga torkas silma ja jäid natuke hinge kriipima: [code] Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: None Part No SW: 4H0 907 468 AC HW: 4H0 907 468 AC Component: J533--Gateway H12 0037 Revision: -------- Serial number: 00000000891071 Coding: 00CD077D00 Shop #: WSC 02391 785 00200 ASAM Dataset: EV_GatewPkoUDS 001018 ROD: EV_GatewPKOUDS_VW51.rod VCID: 72EBBCEDA57EB2D1C9-8026 Battery Monitoring Control Module: Subsystem 1 - Part No SW: 4H0 915 181 F HW: 4H0 915 181 F Component: J367-BDM H08 0181 Serial number: 60083311451911168582 Voltage stabilizer: 1 Fault Found: 4224 - No Communication with Engine Control Module (SAE ECM/PCM) U0100 00 [008] - - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 195 Mileage: 209977 km Date: 2020.01.30 Time: 13:27:21 Voltage terminal 30: 12.2 V Voltage terminal 15: 0.0 V Control Module temperature: 12 °C System status: Awake_Timer_active IN ESP_standstill flag: no standstill detected Engine running: OFF IN ZAS_Te_X: OFF Terminal 15 status via CAN: OFF Terminal 15 status: OFF Datenfeld: 0 [/code] Sisust teen pilte, kui satub parem kaamera kätte ja ilmastikust tulenevad valgustustingimused soodsamaks muutuvad. Muidugi kui kellelgi on mingeid häid tips&tricks pakkuda D4 pidajale, siis andke aga tuld :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
60.1%
- SQL:
39.9%
]