Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 Avant 2.2T - 1995 - sector
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: morze[/i] Sel teisel videol, mis autos sees filmitud, on see esimene suurem õlirõhu kõikumine tingitud lambdakontrolli sisselülitumisest ja teine pigem temp tõusust. Kuna sul on prjmod aju, siis peale auto käivitamist läheb 20sek enne kui lambdakontroll sisse lülitub ja seoses sellega muutub ka veidi tühikäigu pööre, millest siis muutub omakorda õlirõhunäit. Need pisikesed rõhukõikumised sellise poolsooja mootoriga ei pruugi veel tähendada probleeme, mu enda autol näiteks käitub see kell samamoodi ja reaalsuses õlirõhuga probleeme pole. Kui autot edaspidi käivitad ja tiginat diagnoosid, siis pane kohe mingi kvaliteetsem mehaaniline õlirõhukell külge, saad parema aimduse mis toimub. See salongikell on rohkem robustne indikaator. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 Avant 2.2T - 1995 - sector
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.8%
- SQL:
66.2%
]