Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 Avant 2.2T - 1995 - sector
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sector[/i] [quote][i]Algselt postitas: afp[/i] Enne tekstiilipesurit lase istmed vahendiga üle ja agiteeri pinda pehme [i]drill brushiga[/i]. [/quote] Tegin jah esimest korda ja kärcheri mingi lahjema vahendiga, järgmine kord targem. :) [quote][i]Algselt postitas: atrõõv[/i] Kas tuleklaasid on polükarbonaadist või kuidas nad nii selged välja näevad? [/quote] Tulede klaasid on originaalid, klaasist HELLA toodang. Peale seda kui tuled lahti võtsin ja klaasid ilusti ära pesin, läksid kordades selgemaks. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Minu jaoks võib hooaja lõppenuks kuulutada. Sai mõnda aega sõidetud ja nauditud ja mingihetk Tartus tagurpidi käiku sisse pannes, kuulsin mingit prõksu ja tagurpidi käigu sein oli kadunud. Käigukangi koti eemaldusel selgus, et käigukangi küljes olev plastik oli ära murdunud. Ilmselt sellepärast, et tagurpidi käik läks suhteliselt raskelt sisse ja see plastik sai pidevalt valu ning lõpuks murdus. Päris huvitav oli sõita nii. :D Sai TDI pealt oma enda viitsimatusest võetud kang ära ja plastik ümber tõstetud, aga tehasest see sinna sulatatud, seega sai see S4 omale liimitud. Oleks pidanud ise rohkem vaeva nägema ja korraga kangi lihtsalt ümber tõstma. Eks oma lollus maksab kätte. Kellelgi pakkuda käigukangi kastilt, millel tagurpidikäik vasakul üleval, siis olen avatud pakkumistele. [img]https://www.upload.ee/image/12301234/20200809_194707.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12301261/20200809_194728.jpg[/img] Vahepeal sai autot pestud ja sain aru, et vaha on suhteliselt maha kulunud, seega sai uus vaha ka peale pandud. [img]https://www.upload.ee/image/12301235/20200830_214900.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12301232/20200823_000548.jpg[/img] Nüüd siis nädal tagasi, auto oli 5 päeva seisnud ja mõtlesin, et lähen teen õhtul väikese tiiru. Salongi istudes, tundsin, et miski on valesti. Ristmikul paremale keerates, nägin, et lae riie ripub eest kuni taha välja. Kuna tulevikus oli plaanis niikuinii tume lagi teha, siis sai klambripüstoliga lae riie kinni lastud, et see kalts enam pead ei hõõruks. Selle üle ma loomulikult eriti uhke ei ole ja pilte tegema ei hakanud. :D Nii...ja siis lõpetuseks, kirss tordil. Sai käidud sõitmas hiljuti, kui ilus ilm oli. Summutist mõnus R5 lõrin väljas ja sai paar korda tühjaks vajutatud. Seejärel parkisin auto teeäärde, seisis veidikene ja suretasin välja. Tegelesin natuke telefoniga ja panin auto käima tagasi. Kuulen mingit tiksumist. Läksin auto ette ja mõtlesin, et el. vent teeb seda häält, kuna see teeb viimasel ajal väga veidraid hääli...aeg-ajalt. Otsustasin siiski kontrollida ja kapott lahti tehes, selgus, et heli tuleb 100% mootorist. Suretasin auto kohe välja ja esimene mõte oli, et selge, saalest sain jagu. Rääkisin paari sõbraga ja tegin ühe video neile, arvati, et asi pigem kaanes(heli kostus ka kaanest). Kuno666 ütles, et jälgi õlirõhku ja seda jälgides sai kindlaks tehtud, et ilmselt ikkagi saale viga. Õlirõhk kõikus 2-3bar vahet(mootor oli ka veidikene jahtunud juba). Enne selle heli tekkimist sai 1km rahulikult sõidetud ja mingit heli kuulda polnud. Õlirõhk, õlitemp ja jahutuse temp olid kõik ilusti normis ja detot ka polnud... Igaljuhul jah, minu hooaeg lõppes nii. Algul nagu vaatasin, et mis seal ikka, juhtus, siis juhtus. Aga nüüd mõni päev hiljem on suht piinama hakanud ja on täitsa müügimõtted peas. Hetkel siis ei teagi mida teha. Muidu varasenalt soojalt oli õlirõhk ilusti 2bar tühikäigul ja ei kõikunud. Jahutuse temp täpselt alla 90 kelladeplokis. Õlitemp oli 60 ja 130 vahelisel kriipsul. Auto käitus nii nagu tavaliselt jne. Ja huvitav, et peale käivitust alles tigina sisse lõi... [img]https://www.upload.ee/image/12301236/20200916_220103.jpg[/img] Sai jälle nööriotsas koju tuldud. Eks aeg näitab, mis ma otsustan ja mis edasi saab... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 Avant 2.2T - 1995 - sector
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.6%
- SQL:
50.4%
]