Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 Avant 2.2T - 1995 - sector
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sector[/i] Omajagu aega möödas, aga vahepeal toimunud ka üht-teist. Esiteks sai kaanetihendi remont juba mõnda aega tagasi ära tehtud(mai lõpus). Kaas ise läks remonti Pärnusse, tänud kuno666, kes kontakti jagas. Ise nagu nii hoolega ei vaadanud ja kaant otseselt ei pesnud. Kuid selgus siis, et jahutussüsteemis on keegi kunagi kasutanud miskit muud peale jahutusvedeliku. See tähendab seda, et jahutuskanalid oli ära söönud. Üks oli päris hull ja öeldi, et jääb pidama, kuid süda ei andnud rahu ja sai see ikkagi ära keevitatud. [img]https://www.upload.ee/image/12083887/97998828_783916658811212_5809866660038836224_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12083885/97545034_232497971516474_1366315722052993024_n.jpg[/img] Sellepärast ka lihviti koheselt ära, kuna lubati, et jääb pidama. [img]https://www.upload.ee/image/12083893/99238446_1426601730880154_287404569904807936_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12083898/99425953_291833931850085_2552024848083714048_n.jpg[/img] Kaas: klapid olid rantideta, juhtpuksid heas seisus, klapid ei loksunud; pragusi ainult 2tk; klapipesad said freesiga madalamaks ja klapid soveldatud; klapisääretihendid läksid ka uued(ERLING); ja muidugi ka 2x lihv ja keevitus. Siinkohal siis tänud Jürgenile! Kaane sain kätte, seejärel sai hakatud kokku panema. Ploki poolne osa ilusti puhtaks, tihend vahele ja kaas peale. Poldid õige jõuga kinni, nagu tehase manuaalis kirjas(tänud Kikule info eest). Samuti nukad, nukaratas jne. Rihm peale, märgid paika ja muu vajalik nodi ka kokku. Seejärel sai esimene käivitus tehtud ja kõik toimetas ilusti. Seejärel sai siis igast juhtmed, vollad jne külge pandud. Vaakumvollad läksid paljud uued(SAMCO), kuna vanad olid nii rabedad. Radikas ette ja nina kokku ning võiski esimest korda soojaks lasta käia ja jahutussüsteemi ära õhutada. Karterist sai teist korda veel õli ka välja lastud enne käivitust(ca 1L tuli veel) ja õlicooler sai õhuga tühjaks puhutud. Ja muidugi ka uus õli sisse valatud. Tänud abi eest Martinile! Jupid, mis siis uued läksid: Nukakett INA Nukasimmer VR Kaanetihend VR Kaanepoldid VR Küünlad NGK BKR7E-11 Õlifilter BOSCH Sisselaske kolde tihend VR Väljalaske kolde tihend AJUSA Veekoldele said samuti uued O rõngad ja tihend Õli MOTUL 5W50 Sport Genekas sai ka täielikult taastatud. Võib-olla miskit veel, mis hetkel ei meenu. KKK tihend jäi vana ja siiani see ka ei leki. Sai selline otsus vastu võetud, kuna vana tihendiga sõitis vähem kui 500km. Töö käigus siis sai välja vahetatud paljud klambrid ja paar voolikut. Veekolle sai ka puhastatud, kuna lõdviku poolne ots oli jube oksüdeerunud. Vaatasin üle ka turbo ja see jätkuvalt heas seisus. Küll, aga on 1 suurem mõra väljalaske koldes. Muidu oli täitsa ok, hoonimisjäljed alles silindrites, nukad ilusad ja pakud ka jne. [img]https://www.upload.ee/image/12083847/20200526_183238.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12083851/20200527_191445.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12083845/20200505_170115.jpg[/img] Võib-olla olen miskit juba eelmises postituses maininud. Kuid topelt ei kärise. Lahti võtmisel, täpsemalt siis tulede eest võtmisel, kukkus üks suunatule klaas ära ja tellisin uued valged suunad, pole kahjuks küll Hella toodang,tuleb leppida DEPOga. [img]https://www.upload.ee/image/12083846/20200506_153729.jpg[/img] Samuti sai tellitud ka Enrikolt Tial replica bov, mis ka vahele läks. Lisaks viskasid need kõverad ja katkised laes olevad käepidemed üle ja sai neid otsitud tikutulega. Lõpuks meenus, et endal täitsa üks set üle ja läksid ka need korralikud külge. Pakuti ka foorumis seda juhi jalgepealse plastiku korki, see leidis ka ilusti oma koha. [img]https://www.upload.ee/image/12083843/20200503_195724.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12083884/97173867_1498071023700708_1756570344786755584_n.jpg[/img] Esimene soojaks käimine: [img]https://www.upload.ee/image/12103391/20200527_230238_copy_800x600.jpg[/img] Sel ajal kui auto seisis, võtsin ka kelladeploki lahti ja pöörasin autochecki displeil kummid ümber, kuna soojalt oli ekraan pidevalt triibuline ja said umbes eristada neid ainult värvide järgi. Nüüd töötab nii, nagu peab. Kui kellelgi on pakkuda Audi 100 või S4 tervet ja korralikku kellaplokki/korpust, siis võib ühendust võtta U2U teel. Selle auto omal on vasakus nurgas kahjuks mõra sees ja pikapeale on häirima hakanud. Igaljuhul peale seda saagat sai auto välja aetud ja ka väike trip tehtud. Sõitis ilusti ja siiani kõik hästi. [img]https://www.upload.ee/image/12083852/20200528_154959.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12083855/20200529_021712.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12083868/20200619_031940.jpg[/img] Karjus ka jubedalt pesu järele. :D [img]https://www.upload.ee/image/12083857/20200530_175517.jpg[/img] Eelnevas postituses mainitud pütt ja otsad läksid ka alla, pütt läks v-bandiga. Hääl on küll natu lärmakas, kuid väga vinge. :cool: Sumpa otsad oleks pidanud veidi kõrgemale tooma, kuid seda on aega teha küll ja veel. Sellest kahjuks pilte pole. Vahepeal tekkisid ka hädad ühe xenoni pirniga, sai ka see välja vahetatud, vana töötas siis, kui ta ise heaks arvas, et nüüd on õige aeg. Vahatasin ka esimesed klaasid ära ja külge läks ka muudetava intervalliga kojameeste relee. [img]https://www.upload.ee/image/12083860/20200604_235327.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12083866/20200613_140211.jpg[/img] Rattalaagri undamine ja korduma kippuv ABS tuluke kellaplokis leidis ka lahenduse. Varasemalt ostetud rattalaagrid läksid siis alla, koos camberplatedega ja uute rooliotsadega. Ette läksid ka uued ABS andurid, kuid üks sai ehk liiga kaugele ja väristab pedaali madalal kiirusel ja lööb jätkuvalt tulukese põlema aeg-ajalt. Tuleb VCDSiga üle vaadata ja ligemale koputada. Töö käigus selgus ka, et tagumised külgkaldevardad on surnud ja läksid ka need uued(LEMFÖRDER). Peale seda läks auto treila peal sillastendi. [img]https://www.upload.ee/image/12083870/20200619_231337.jpg[/img] Auto kätte sain, siis oli vaikuses ikka jube mõnus sõita v.a. kasti vastu tirisev/kahisev hoovastik. :D Lõpetuseks sai siis istmed välja võetud ja tekstiilipesuriga üle käidud. Juhi iste sai küll paremaks, kuid tahab veel mitu korda üle tõmbamist, iseasi, kas sellest riidest siis enam miskit järgi ka jääb...Kellelgi sellist halli quattro sisu pakkuda või ainult esimest istet, siis olen avatud pakkumistele. Plaan oli mingilt kõrvalistuja istmelt riie ja padjad ümber tõsta. Ilmselt kui see juhiiste originaalriidega täielikult taastada, siis jääks teiste istmetega võrreldes toonivahe. Ja mõttetu ka ainult neid 2 patja vahetada, kui ülejäänud iste selline hädine. [img]https://www.upload.ee/image/12083871/20200729_143559.jpg[/img] Peale esimest korda pesuriga üle käimist :D [img]https://www.upload.ee/image/12083842/123.jpg[/img] Kui juhiiste veel niiske oli, siis ei saanud arugi, et triibud sees ja osad plekid alles, see selgus alles siis, kui oli ära kuivanud. Seega jah, peab kas uuesti üle käima või lihtsalt teise lahenduse valima. Eks kui norida, siis tahab kogu salong kõva korrastust saada. [img]https://www.upload.ee/image/12083878/20200731_175912.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12083883/20200731_175943.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12083874/20200731_161327.jpg[/img] Praeguseks siis odomeetril veidi üle 300tkm. Peale kaane remonti sõidetud 2-3tkm ja siiani murevaba. Eks on palju asju, mis häirivad ja tahavad tegemist, kuid nendest järgmistes postitustes, kui aeg sinnani jõuab. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 Avant 2.2T - 1995 - sector
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
51.3%
- SQL:
48.7%
]