Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 Avant 2.2T - 1995 - sector
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sector[/i] Uus hooaeg algamas või osadele juba alanud. Asume siis kohe asja kallale. :D Talvega sai siis ka üht-teist tehtud, kuna ei suutnud kodus istuda ning autot oli vaja muuta. See auto on siis juba aastaid ühesugune olnud ja minu silmis karjus muutuste järele. Esimese asjana sai huvipärast proovitud alla 18 tolliseid esimese generatsiooni Avuseid. [img]https://www.upload.ee/image/11373774/1.jp[/img] Nalja pärast sai proovitud ka sõbra 20" spoke 9, mis ilmselgelt on liiga suured ja selle auto all nagu tõllarattad. :D [img]https://www.upload.ee/image/11373830/2.jp[/img] Peale nende velgede proovimist oli koheselt selge, et on vaja uut velge ja see peab olema miskit heledat. Autole sai ostetud tulede pesurid, mis minu silmis teevad C4 nina kõvasti ilusamaks. Sellega seoses võtsin juba korraga tuled eest, kuna olin otsustanud, et külge lähevad ka valged suunad. Sellega seoses sai tuledel klaasid eest võetud ja ära puhastatud. [img]https://www.upload.ee/image/11373777/3.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11373780/4.jpg[/img] Tuledepesurid läksid värvimisse. Tooni paika ajamisega oli omaette ooper. Tegu ju pärla värviga. Lõpuks sai värv paika. Tänud Martenile, kes viitsis nendega jännata. :D Samuti sai otsima hakatud spoilaga luuki. Õnneks pakuti ühte taastatavat luuki ja võtsin ka selle kohe ära. Luuk on üsna hästi säilinud ja saab veel asja. Ilmselt külge läheb siis kui auto kunagi ülevärvi läheb. Ei taha hakata jupi haaval värvima, et lõpuks iga detail eri tooni oleks. [img]https://www.upload.ee/image/11373781/5.jpg[/img] Veljed. Kuna Avused on mõeldud TDIQle, siis sai essile uusi hakatud otsima, muidugi tahtsin ka miskit edevamat. Velgede osas oli mõtetes koguaeg 2 velge. RH ZW1 ja OZ Futura. Kuna RHsid 18" on päris raske leida, siis otsustasin OZ Futura repsude kasuks. Pikalt sai veel mõeldud, kas on ikka vaja või sõidan vanadega edasi. Aga jubedalt oli hinges selle auto välimuse muutmine ja võtsin need veljed siiski ligi. Tegu siis OZ Futura replicatega, mõõtudeks 18x8 ja ET35. [img]https://www.upload.ee/image/11373785/6.jpg[/img] Järgmise asjana suutsin ära lõhkuda siis tulemüüri pistikute katte. Plastik nii rabe ja sain ilusti hakkama. :D Samuti oli ka pistikute plastik keskelt mõrasse tõmmanud. Selge. Tegin kuulutuse, et otsin uusi ja korralikke. Siis lõi pähe, et äkki on Valkas ühel inimesel pakkuda. Vedas, korralik pistikute kate oli tal olemas, kuna otsisin ka iluvõre, siis oli ka see tal olemas. Esialgne plaan oli uus võre ära värvida ja rõngad kroomiks jätta. Kuid kui hakkasin külge panema seda võre, tuli välja, et kapott on suhteliselt ära painutatud ja jään hetkel vana võrega. Aga vanal võrel sai rõngad siiski lahti sulatatud ja kroomid asemele pandud. Samuti sai S4 embleem maha lõigatud, kuna oli vedela metalliga parandatud ja keerned käisid sees ringi ning asus veidike vales kohas. Embleemile said uued keermed ja uus vedel metall ning sai see embleem oma originaal koha. Otsisin samal ajal ka uut, kuid seda kuskilt ei leidnud, siis foorumis keegi kirjutas(tänud!), et Traditionis on ka uus saadaval. Selge. Vaatasin kas ka pihustite kate saadaval - ja oligi! Sai siis tellitud järgnevad asjad(panen ka originaal koodid, juhul kui keegi tunneb mõne asja vastu huvi): S4 võre embleem 4A0853736 ZZZ Tungraua toosid 2tk 4A0803855 Tagumised karbikatted 2tk 4A0803583E(vasak) ja 4A0803584E(parem) Pihustite kate 034971824 Tüüblid tulemüüri pistikute katte jaoks 4A0972619 Tehase Xenon kleepsud 4A0010132K [img]https://www.upload.ee/image/11373787/7.jpg[/img] Järgmine asi - esimesed rattalaagrid. Kuna üks rattalaager juba päris rõvedalt ees undab, siis sai mõlemad tellitud(FAE). Samuti sai kasutajalt Geo ostetud ka camberplated. Ning nüüd kontrollis selgus ka, et rooliotsad läbi. Need said ka uued tellitud(TRW). Samuti oli algusest peale kahtlane ka jahutusradikas, ning ka see sai uus ostetud(NISSENS). Ka rihm ja sellega seonduv vajab vahetust, seega ka need said uued ostetud(Rihm DAYCO, rullik IINA, termostaat BorgWarner, veepump GEBA). Siinkohal ka tänud Siim89 ja kuno666, kes aitasid oma tarkusega. Seega juurde läks ka johnnylt vända simmer(ERLING), billet käbi, käbi polt ja teemantseib. [img]https://www.upload.ee/image/11373788/8.jpg[/img] Niisiis, pesurid käes, sai hakatud nied külge panema. Ühel pesuril murdus muidugi keerme osa ära. Lükkus jälle kokku panek edasi. Õnneks sain Tartust korralikud asjad ja sai siiski nina kiirelt kokku panna. Kuna veljed said ka varasemalt juba alla pandud, siis tahtsin jubedalt lõpptulemust näha. :D [img]https://www.upload.ee/image/11373789/9.jp[/img] Ja nüüd jõuab siis aeg kätte möödunud nädalavahetuseni. Reedel otsustasin, et ajan auto lõpuks välja ja teen esimesed tiirud, aga S4jal olid teised plaanid. Esiteks ei läinud auto käima. Isegi ei lubanud mitte. Selge, viimane asi, mis sai näpitud, oli aju. Olin pistiku lahti unustanud(sai ühe teise AANi peal proovitud). :D See külge ja ikka ei midagi. Hakkasime siis diagnoosima, säde on, küünlad ok, kütusehais üleval, kõik nagu ok, aga samas pumba häält kohe üldse ei kuule. Sai siis eest torud lahti võetud ja vaadatud kas kütust tuleb - ei miskit. Siinkohal tänud jälle Martinile, kes tuli appi diagnoosima ja leidis ka lõpuks vea üles. Ühesõnaga sai pool autot laiali kistud ja kõik asjad ära proovitud, pump paagist välja ja see toimis jnejne. Autole oli veetud lisa relee 044 pumba jaoks, otse akult. Ning selle üks juhe oli ära murdunud, ilmselt siis, kui akut maha ja peale võtsin/panin. Martin kaotas selle lisarelee hetkel ära ja läks kohe paugust käima. Meel hea, vunts 500 peal ja välja, esimesele tiirule. Kõik 5+. Õhtul siis läksin sõitma ja sai koha peal seistud, järsku "pshhhh" ja kapoti alt suits väljas. Nonii, mis nüüd...Suretasin mootori kohe välja(veetemp ja õlirõhk olid normis). Juhi aknast juba nägin, et jahutus jookseb välja. Kapott lahti tehes, olid kõik kohad tosooli täis ja leket ei leidnud, kuna kõik tilkus ja enam käima ei tahtnud panna. Tuli siis nööri otsas koju. Järgmine päev selgus, et üks voolik oli halvasti küljes ja klamber peaaegu, et lahti. ime, et niikaua otsas püsis. Igaljuhul sai see kinni ja kõik jälle ilus tore. [img]https://www.upload.ee/image/11373791/10.jp[/img] Mõned pildid veel, kui välja sai aetud: [img]https://www.upload.ee/image/11373997/11.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11373998/12.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11374000/13.jp[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11374004/14.jp[/img] Vahepeal viskas ikka jõhkra maseka peale ja peast käis tuhat mõtet läbi. Aga läks kiirelt üle ja meel hea. Tuleval nädalavahetusel siis läheb rihma vahetusse ja järgmisel nädalal ilmselt laagrite jm vahetusse ja sillastendi. Eks peaks praegusel hetkel püsima kodus, et mitte COVID19 ligi tõmmata, aga auto kutsub pidevalt sõitma ja ei suuda siin kodus ka istuda ilusate ilmadega. :D Audiklubilistele siis tugevat tervist antud olukorras! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 Avant 2.2T - 1995 - sector
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
50.4%
- SQL:
49.6%
]