Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
taff911

 postitati 31.10.19 14:18
Lasin ka keti ja pingutite vahetuse teha Tarservis OÜ-s ca. aasta tagasi, soovitan!
Hommikul viisin auto sinna, järgmise päeva õhtul sain kätte.
Typhome

 postitati 29.10.19 12:55
Tsitaat:
Algselt postitas: jk8419
//...// Mõtlesin Tarservis Oü,kas tasub seal teha või mitte?


https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=100803
Mattisson

 postitati 29.10.19 12:30
C6'l sain Tartus Ekspert autohoolduses (ehk Tarservis OÜ?) kõige parema pakkumise ketivahetuseks.
Sama hinnaklassi jäi Differ OÜ, kus mina teha lasin.
jk8419

 postitati 29.10.19 12:04
Käisin täna TÜ amordi ja veermiku kontrollis,amordid on ideaalses korras,veermik sama moodi.Soovitati lihtsalt edasi sõita.Ehk siis sõidan ja kuulan ja vaatan.
jk8419

 postitati 29.10.19 11:03
Mõtlesin,et varsti nagu nii tuleb mul teha suur töö ära ehk siis ketti vahetus,hommikuti vahest kuulda 2 sek klõbinat,soojast on kõik ok.Aga ikkagi enda südame rahuks on plaab vahetada mõni kuu pärast.Mõtlesin Tarservis Oü,kas tasub seal teha või mitte?
jk8419

 postitati 29.10.19 11:00
Proovisin ei aita.
QUATTRO

 postitati 29.10.19 10:26
Kui kergelt jala pidurile paned, mis siis juhtub? Ei ole harvad juhused kus mõne tootja klots koliseb sadulas.
Jann

 postitati 29.10.19 05:13
Tsitaat:
Algselt postitas: jk8419
Ega ei teagi.Äkki,ise mõtlesin mingi,amortide tugilaager või midagi seotud amordiga.Tegelikult vene foorumites see on väga tihe probleem selle klõbinaga,ja sama moodi ega keegi täpselt ei oskaga vastata millest see probleem tuleb.Sama moodi inimestel kontrollitakse et kõik nagu korras aga klõbin olemas.Mõni kirjutas et kuskilt venemaalt audi esindusest öeldi et see on audi a6 c7 keres ,vedrustuse töötamise eripära.:)


Venemaal võib see "eripära" olla, meil küll mitte. Sõidetud ikka väga paljude C7-tega ja mingit kobinat tavaliselt pole. Kontrolli stabika kinnituspukse (mitte hoobasid) ja ülemisi konte. Kontrollida tuleb sõiduasendis, mis kodus ka tehtav, kui alumine esimene õõts toestada ja auto raskus peale lasta.
jk8419

 postitati 28.10.19 08:06
Ega ei teagi.Äkki,ise mõtlesin mingi,amortide tugilaager või midagi seotud amordiga.Tegelikult vene foorumites see on väga tihe probleem selle klõbinaga,ja sama moodi ega keegi täpselt ei oskaga vastata millest see probleem tuleb.Sama moodi inimestel kontrollitakse et kõik nagu korras aga klõbin olemas.Mõni kirjutas et kuskilt venemaalt audi esindusest öeldi et see on audi a6 c7 keres ,vedrustuse töötamise eripära.:)
Jann

 postitati 28.10.19 07:59
Tsitaat:
Algselt postitas: jk8419
Need juba ära vahetatud.Aga millise koodiga täpselt seda ma ei oska öelda,kindlasti olid Lömförderi omad.


Need hüdropuksid ei tee kerget ja tihedat kobinat, sealt ei tasu viga otsida. Pigem ülemised või hoopis midagi muud.
jk8419

 postitati 28.10.19 06:53
Need juba ära vahetatud.Aga millise koodiga täpselt seda ma ei oska öelda,kindlasti olid Lömförderi omad.
Soyer

 postitati 27.10.19 21:26
Nagu Jan kirjutas alumiste tagumiste õõtsade hüdropuksid vaheta esiteks ära. Nende kohta on ka TPI A6, A8 ja Q7. Uued puksid on teise koodiga.
jk8419

 postitati 27.10.19 15:10
No nii ta on.Aga 3 korda on hoovastik ja vedrustus kontrollitud erinevates kohtades ,ja räägitakse et nemad küll ei näe midagi mis vajab vahetust,õõtsad ja puksid korras.Enne ostu eelmine omanik käis tehnoülevaatuses ka ära,seda ta läbis ka muretult.Äkki iskad soovitada kedagi mõistlikumat kes võiks ülevaadata vedrustuse,ja võib olla edaspideseks hoolduses käimiseks ka.
Jann

 postitati 27.10.19 13:21
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: jk8419

Nüüd küsimus kõigile kes oskaks aidata.
Hakkas midagi kolisema eest vedrustus,väikse ebasirgete ja pesulaua tee peal sõites.Vedrustus kontrollitud ,buksid vahetatud,stabika otsad vahetatud,ja ikka koliseb,väga hästi kuulda kui sõita 20-40 km/h.kuhu võiks veel vaadata.?

Amort(id), roolilatt?



See, mõned puksid on vahetatud, ei tähenda veel, et rattapoolsed neli munakat ei või kerget kõbinat teha. Tegelt on C7-l mõtet eraldi vahetada ainult alumine esimene sisemine kummipuks ja alumine tagumine sisemine suur hüdropuks, mis on pealtvaadates ilus aga vedelik on välja jooksnud ja põhjustab teatud oludes päris tugevat "keresse läbilöömist". Näit. munakividel pidurdades. Kõik muu läheb tervikhoovana vahetusse.

Muidugi edu uue autoga ja küsi alati nõu, enne kui midagi teed. Tihti tehakse valesid asju C7-e juures.
TiitR2

 postitati 27.10.19 11:14
Tsitaat:
Algselt postitas: jk8419

Nüüd küsimus kõigile kes oskaks aidata.
Hakkas midagi kolisema eest vedrustus,väikse ebasirgete ja pesulaua tee peal sõites.Vedrustus kontrollitud ,buksid vahetatud,stabika otsad vahetatud,ja ikka koliseb,väga hästi kuulda kui sõita 20-40 km/h.kuhu võiks veel vaadata.?

Amort(id), roolilatt?
jk8419

 postitati 26.10.19 19:23
https://photos.app.goo.gl/LPP6kTJpNYZDmjXc8
jk8419

 postitati 26.10.19 14:17
Tere kõigile.
Peale pikkaajalist valikut ja otsimist BMW F11 ja Audi A6 C7 keres,otsuseks jäi Audi valikuks,mugav sõita ,kuigi vedrustus on tavaline,mitte õhk.Pole mul millegiga võrreldada ka.Enne olnud autoks Volvo V70 2009 aasta 2.4 D5 mootoriga,millega sõitsin 4 aastat.
Audi on kindlasti tundub meile naisega ökonoomsem,arvuti näit praegu peale 2 kuu kasutamist ja 90% linna sõidul 7.9 L 100km.Läbisõit hetkel 189000 tkm,originaal läbisõiduga.
Peale ostmist tehtud tööd
1.Vahettatud õõtshoova puksid ees
2. Vahetatud käigukasti jahutus vedelikku klapp,millest tavaliselt algavad probleemid 7 - Stronicul.(Mööda juhet vaikselt hakkab immitsema jahutus vedelik,lõppuks jõuab mehatroniku blokki pistikuse,ja käigukast hakkab streikkma.
3.Stabilisaatori varda kontid.
Kokku läks koos tööga 240 eur.


Nüüd küsimus kõigile kes oskaks aidata.
Hakkas midagi kolisema eest vedrustus,väikse ebasirgete ja pesulaua tee peal sõites.Vedrustus kontrollitud ,buksid vahetatud,stabika otsad vahetatud,ja ikka koliseb,väga hästi kuulda kui sõita 20-40 km/h.kuhu võiks veel vaadata.?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.7% - SQL: 47.3%]