Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI - 2017 - inaaris
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: inaaris[/i] Tere! Esimesed 5000km läbitud selle autoga. Natukene numbritest ja tagasisidest: 1. Reaalne keskmine kütusekulu - 7,16 l/100km. Suures plaanis igas paagis kuni siiani ca 200km puhast maanteed. Lõpptulemusena väga öko ja enamvähem võrdväärne keskmine kulu 1.4 110kw-sele bensukale (VAG grupi autode mõistes). Ajaga ja suviste trippidega ilmselt on lõppnumber kuskil 6,7 - 6,8l vahel. Normaalse sõidu juures (100km/h püsikal) ja väiksema rehvi mõistes 17" ei ole mittemingit probleemi sõita Tartu ots ära 4,4 - 4,5 vahel. 2. Kasti eripärad - Sain adaptsioonide nullimise teel oma kastimuredele suures plaanis lahenduse. Lõpp-pidurduse korral coasting reziimi kasti lükkamine (sõltumata sõidureziimist) jääb kuni siiani Minu jaoks müsteeriumiks, et miks seda vaja on. Aga, noh, eks peab meeldima. 3. Sõidumõnu - Maantee peal on raudselt kõige parem auto, millega olen sõitnud. Sattusin esimese lume tulekul öösel Tartu maanteele ja kuna need on Minu esimesed lamellid elus, siis tõmbas natukene jahedaks, aga auto käitus ikka VÄGA VÄGA eeskujulikult. Ilmselt see on nüüd üks neid külgi, mis räägib tugevalt sportvedru ja sellega kaasneva juhitavuse kasuks. Linnas samal ajal tunned enamvähem kõike, mis ratta alla jääb. Olen sellega nüüdseks leppinud. 4. Probleemid - Minu poolt algselt toodud probleemidest on tegelt kõige jahmatama panev salongi koostöö kvaliteet. Mis on ka ühtlasi ka sisuliselt ainukene asi, millega ma olen esinduse uksi nühkinud. Iga natukese aja tagant tuleb jälle kuskilt mingisugune krõbin ja sahin. Hetkel on parim seis (uksed on korras, v.a teatud olukordades aknaraamidest kostuvad nõksud) ja ilmselt järgneva esinduse külastusega saame nii heaks, kui see selle auto ja vedru mõistes üldse olla saab. Aga, lõpptulemusena lihtsalt Minu jaoks naljakas, eeldasin autot vahetades, et see on üks asi, mis Audi mõistes saab olema tunduvalt etem, kui oli eelmise masina puhul. Kui ideaal on saavutatud, siis analüüsin edasi. 5. Dünaamika - Praeguse hetke mõistes olen 2.0 TDI valikuga väga rahul. Minu jaoks ideaalne kombo, kui tahan rahulikult sõita on masin väga öko. Kui tahan minna anda, siis jõudu selles masinas on. Väidan, et nad on selle jõudluse ja kiirenduse selle mootori mõistes väga heaks saanud. 6. Ülejäänud auto - Kõik timm. Ilus, kena, stiilne ja korralik. Pole mittemidagi paha öelda. Ainult pagassi oleks võinud need kuradi insenerid panna need lahtiklapitavad Skoda/VW poolt kasutatavad klõpsud (kuhu saad oma toidukotid kinnitada). Praegu mässa kas oma kumminööri kinnitusega või osta omale 40 EUR-i eest mingisugused jubinad. MILLEKS? 7. Varustus - Kuna viimasel ajal on palju maantee sõitu olnud, siis tunnen üsna palju puudu navigatsioonist. Kuigi suures plaanis kasutan Waze peaaegu alati, siis sain sõbra masinat vaadata, millel tuleb spidoka juurde ühe aknana Navi (muusika, driving data jms kõrvale). Täiega hakkas meeldima. Just sellises praegusel ajal sõitmisel (kottpime, ainukene valguse allikas autode poolt toodetav). Silma ära pöörama praktiliselt ei pea ja valguse erisust ka ei ole (telefoniga tuleb, ükskõik kuidas sa seda ka ei kinnita). Igaljuhul hakkas täiega meeldima ja hakkasin otsima lahendusi, kuidas saaks enda autole nn neljanda aknana Waze tekitada. Uurisin, et tooted on olemas ja millalgi järgmise aasta jooksul ilmselt proovin ära teha, kui Shenzeni poisid jõuavad stabiilse tooteni. Hetkel YouTube´s olevad videod on paljutõotavad. Mirrorin -> Waze/Google maps. Ning osadele teist, keda see huvitas. Sain uue raadio kätte, VÄGA ilus ja kena näeb välja. Aga, üks funktsioon ei töödanud (Audi enda MMI sisend pani pange) ja tuli välja, et praak toode. Sellest on nüüd 3 nädalat möödas. Loodetavasti järgmise nädala kahe jooksul jõuab uus Android kohale ja siis saab sellest pildid ja väikse arvustuse ülesse panna. Lühidalt aga, öö ja päev võrreldes selle 6,5" MMI ekraaniga, mis mul praegu on. Ja kõige muljetavaldam oli just see, et suurem ekraan sobitub ideaalselt autoga. Ehk, mootor töötab ilusti, tuleb ilusti ülesse, sulgub ilusti (kuni selleni välja, et on täielikult tasapinnaga tasa jms). Aga, sellest räägime siis, kui uus asi on kohal ja paigaldatud. Häid pühi ning kena vana lõppu! Indrek. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI - 2017 - inaaris
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.4%
- SQL:
55.6%
]