Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI - 2017 - inaaris
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: inaaris[/i] Tegelikult oli Mul pikkaaega täpselt sama küsimus, et miks ikkagi TDI. Eriti päevakajaline oli see sellepärast, et ma ju eelmine kord sain korralikult vastu näppe. Kuhu ma oma mõtlemisega välja jõudsin ja miks otsustasin ikkagi 2.0 TDI kasuks? 1. Eelmine auto oli 250k LS ja 6a vana, kui ma selle sain; 2. Linnasisene kilometraaz on väike (ca 30km päevas, äripäev) aga nn tööaeg on kuskil 40 - 50 min autoroolis. Ehk, seadsin tingimuseks (mida ma ka proovisin), et ma saan enda otsade juures masina ja kõik õlid soojaks. + Hunnikus töösõite linnaväliselt. Ehk, masin saab oma protsessid ja põletused igatipidi ära teha, isegi, kui Mul on nö full-on linnanädal. 3. Riskivabadus. Ehk, hästi lihtne mõttekäik. Uuem auto, väike LS ning korralikult hooldatud. Kuna proovisõit ja ekspertide kättesaadavus oli nagu oli, siis lähtusingi sellest, et kui ma ostan uuema poolse auto (ehk, kärbin oma ambitsiooni kõige muu osas, s.h varustus/hind jms) ja panen selle keskkonda, mis soodustab nö põhhi minekut, siis see kõik on võimalikult hiline; 4. Kasutusperspektiiv. 2 max 3a vahetan selle auto ära. Jällegi, p3-ga seonduvalt oluline argument; 5. Aja ja tehnoloogia muutus. Mida rohkem ma neid autosid uurisin ja konsulteerisin, siis üks põhiargumente, mis tegelt välja tuli ja millest minu kogemuse põhjal piisavalt ei räägita ongi just nende nö autode kasutuseripärad. Me oleme 21s sajandis, aga ikkagi räägitakse, et kui oled linnamees, siis sõida bensiini/elektriga, kui oled maantee mees, siis sõida TDI-ga. Mis see reaalsus tegelikult on? Ma jõudsin selleni, et lõpptulemusena on need autod juba väga optimeeritud kõikidesse keskkondadesse. Ehk, protsessid on muudetud kiiremaks (ntks DPF-i põletus täna VS 2006a autoga). Minu vana A4 tegi seda 1x kuus. A6 rammib igasse nädalasse ühe seanssi. Auto soojaks minek (s.h, õlid), mis on aluseks nende protsesside puhul on tehtud kiiremaks. Need kõik asjad kokku muudavad kogu pilti väga tugevalt. Ja nagu vanasõna ütleb, klient on kuningas ja tootja teeb, mida klient soovib. Ja täpselt nii ongi. 6. Jah, ei ole saladus, et ka Minu eelistus oli bensiinimootor. Aga, leida Minu nõuetele vastavat masinat oli väga keeruline. Aga, fakte vaadates ei näe ma ausaltöeldes suurt vahet enam. Kui ostad vana auto, siis tegeled ikka samade probleemidega, nagu vana auto puhul. Kui ostad uuema auto, siis mõlemi mõistes risk madaldatum; 7. + Julgustusena mõjus see, et Mul on üks tuttav, kes on üle 2a C7-ga (ostmise hetkel LS 60k) sõitnud linnas. Põmst olematu LS, aga usinalt töötunde. Küsisin, kuidas olnud on, vastas, et hoiab lihtsalt kõikidel protsessidel sõrme pulsil (DPF-i põletused jms) ning kuni siiani on väga hea olnud. See andis lootust, et mu mõttekäik valikul oli õige. 7. Eks lõpptulemusena jälle P õpetab, kui see on vajalik :). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI - 2017 - inaaris
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.3%
- SQL:
60.7%
]