Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
antsvolli

 postitati 22.01.20 11:35
Kui juba uuendada siis võiks paigaldada C32AMg 345mm kettad ja RS6e 8 kolvilised millel istuvad klotsid kettastega 100%. Muide 8 kolvilised koos klotsidega võin sulle müüa 300ga.

Suppordi kanduri pead ise organiseerima, Roman teeb 80ga ära T6 Alu -st.

Pidurid tulevad 150% võrreldes B7-e 345sega :D
Lauri0112

 postitati 22.01.20 11:08
Tsitaat:
Algselt postitas: ACE16V
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix

Mul ja Lauril mõlemal pandud B7-me pealt 1LT varustuse koodiga 320*30mm esimesed pidurid ja 1KW varustuse koodiga 288*12mm tagumised pidurid.
Praegu sul ilmselt 312*25 ja 255*10 vms?



Huvitav, mul B7 (1.8TQ) 2006 aasta ja 1LT esipidurid on samad mis olid mu B6 (1.8TQ) 2004. Tagumised ka samad (1KP). Kas viga varustusnimekirjas?


Rix eksis, meil pandud 1LA esipidurid mitte 1LT.
ACE16V

 postitati 22.01.20 10:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix

Mul ja Lauril mõlemal pandud B7-me pealt 1LT varustuse koodiga 320*30mm esimesed pidurid ja 1KW varustuse koodiga 288*12mm tagumised pidurid.
Praegu sul ilmselt 312*25 ja 255*10 vms?



Huvitav, mul B7 (1.8TQ) 2006 aasta ja 1LT esipidurid on samad mis olid mu B6 (1.8TQ) 2004. Tagumised ka samad (1KP). Kas viga varustusnimekirjas?
Rix

 postitati 22.01.20 09:37
Tsitaat:
Algselt postitas: HardoPiiri
Nagu aru saan siis support istub ilusti 1:1 B6 kelgu külge? Ja kui vaadata S4 kelk siis saaks veel suuremaid kettaid kasutada või ei istu S4 kelk käändmiku külge?
Istmesoojendused katsun võimalikult lihtsalt ära ühendada.

Ei, kindlasti ei saa selliste pidurite kelkusid kasutada, nagu sinu autol praegu all on. Esimestel käändmikutel on kelgu kinnitused samad (vist isegi käändmikud kõigil B6/B7 kerega autodel samad), alustades 1.6 mootoriga B6-st, lõpetades B7 RS4-ga. ;)
Aga hulluks pole mõtet minna, kuna mitmekolviliste või väga suure kolviga sadulatega jääb originaal peasilinder lahjaks.
HardoPiiri

 postitati 22.01.20 09:28
Nagu aru saan siis support istub ilusti 1:1 B6 kelgu külge? Ja kui vaadata S4 kelk siis saaks veel suuremaid kettaid kasutada või ei istu S4 kelk käändmiku külge?
Istmesoojendused katsun võimalikult lihtsalt ära ühendada.
Rix

 postitati 22.01.20 08:55
Tsitaat:
Algselt postitas: HardoPiiri
Istmesoojendusega siis veel nii palju, et olen proovinud leida seda nuppude paneeli, kuid asjatult (kui nüüd ütlesid, et ei saakski tööle siis hea, et ei leidnud :D). Käivad juba peas variandid läbi tavaliste lülititega see asi ära teha.

Neid lüliteid ei pea S4-ja pealt otsima, see oli lisavarustus ja sai ka A4-le tellida (lihtsalt S4-ja ostjad raatsisid sellele rohkem kulutada, seega on ka seal rohkem levinud need). Tean, et audi90 on üks A4 B7 (see sama auto), millel olid tagumised istmed soendusega ja ehk saaksid sealt lülitid, kui need koos sisuga kaasa ei läinud.
Väike skeem sellest tagumise istmesoenduse ehitusest. Skeemil on ainult vasakpoolne iste (60, 61 ja 62 lähevad edasi parempoolse lüliti samade kontaktide alla ja 60 veel omakorda edasi massi).
https://www.upload.ee/thumb/11013870/Untitled.jpg
Lisaks temp andurile tuleb välja, et on ka reisija andur istmes.

Tsitaat:
Algselt postitas: HardoPiiri
Pidurite koha pealt siis aga hoian nüüd silmad lahti B7 esimeste sadulate osas. Kui peaks hea hinnaga leidma, siis arvatavasti võtaks ka ära, hetkel peal olevad sadulad leiaksid ka teise auto all kasutust. Tagumisi vist uuesi ümber vahetama ei hakkaks, sest tagumised on suures plaanis nagunii ,,iluasjad,, peaasi, et käsipidur töötab muretult.

Neid 320*30mm pidureid kasutatakse B7-mel vist ainult 2.0TFSI, 3.2FSI, 2.5TDI ja 3.0TDI mootoritega. B6/B7 S4 (345*30) puhul on ka support sama, aga kelk on erinev.
Mul said sellised. 18" velje sees näeb ka see 288mm tagumine ketas ikka naeruväärselt väike välja (samas mõnel B6/B7 on isegi ees 280mm ketas :D ). Lauri teemast leiab ilmselt paremad pildid. :)
https://upload.staatus.eu/files/1571902985339851851.jpeg https://upload.staatus.eu/files/1571902985105699243.jpeg http://upload.staatus.eu/files/15746812451984688036.jpeg http://upload.staatus.eu/files/15746812451530491140.jpeg
HardoPiiri

 postitati 22.01.20 07:04
Istmesoojendusega siis veel nii palju, et olen proovinud leida seda nuppude paneeli, kuid asjatult (kui nüüd ütlesid, et ei saakski tööle siis hea, et ei leidnud :D). Käivad juba peas variandid läbi tavaliste lülititega see asi ära teha.
Pidurite koha pealt siis aga hoian nüüd silmad lahti B7 esimeste sadulate osas. Kui peaks hea hinnaga leidma, siis arvatavasti võtaks ka ära, hetkel peal olevad sadulad leiaksid ka teise auto all kasutust. Tagumisi vist uuesi ümber vahetama ei hakkaks, sest tagumised on suures plaanis nagunii ,,iluasjad,, peaasi, et käsipidur töötab muretult.

Lauri käest ostetud tagumised supportid olid väga heas seisukorras btw :)
Lauri0112

 postitati 21.01.20 19:47
Ei tegelt väga hea, et B7 sadulaid ei pannud. Vaatasin, et ise müüsin sulle enda vanad tagumised sadulad. :D
Tore näha, et nad uue elu saanud on.
Rix

 postitati 21.01.20 19:25
Tsitaat:
Algselt postitas: HardoPiiri
Seda kahjuks ei teadnudki, et B7 võiksid suuremad sadulad olla. Aga eks kui kunagi vajadus peaks tekkima saab alati ringi teha ;)


Mul ja Lauril mõlemal pandud B7-me pealt 1LT varustuse koodiga 320*30mm esimesed pidurid ja 1KW varustuse koodiga 288*12mm tagumised pidurid.
Praegu sul ilmselt 312*25 ja 255*10 vms?

Aga tulles selle istmesoenduse teema juurde, siis neid järelturul elemente vist päris niisama kasutada ei saa originaal nuppudega, kuna originaal süsteem toimib temperatuuri anduriga.

EDIT: Nii on, nagu Lauri allpool kirjutas, et 1LA mõtlesin, aga kirjutasin 1LT. Mõõdud seeeest on õiged. :)
HardoPiiri

 postitati 21.01.20 18:41
Seda kahjuks ei teadnudki, et B7 võiksid suuremad sadulad olla. Aga eks kui kunagi vajadus peaks tekkima saab alati ringi teha ;)
Lauri0112

 postitati 21.01.20 18:36
Kui juba pulbris teha lasid, oleksid võinud B7 sadulad panna. Pidurdusvõime erinevus on päev ja öö. Aga nüüd juba hilja. :D
HardoPiiri

 postitati 21.01.20 18:30
198000

Pole pidanud tegema suuremaid kulutusi, välja arvatud kütus. Juba ammu sai lastud pulbervärviga supportid ja pidurikelgud ära värvida, nüüd jõudsin ka esimesed külge monteerida koos uute piduriketaste, piduriklotside ja pidurivoolikutega. Lähiajal plaanis ka tagumised samamoodi ette võtta, kuid millal aega leiab ei oska õelda. Olen vahepeal soetanud ka värvilise kellaploki (ka see seisab ajapuuduse tõttu) ja vaikselt kogun informatsiooni ja varuosi tagumiste elektriakende ,,retrofitiks".

Siit siis mõned pildid ;)



[img]https://live.staticflickr.com/65535/48831153007_d10ec67a34_c.jpg20190927_124755 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48920274917_22c239a368_c.jpgSupport by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/49420322576_ed5113e978_c.jpg20200121_095506 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/49420535912_f6360a2a1f_c.jpg20200121_131627 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/49419847058_ce6a9735f1_c.jpg20200121_143417 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/49420311561_e9fcba2688_c.jpg20200121_143438 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]
HardoPiiri

 postitati 18.10.19 19:44
194000km. Kulu ~ 40 Eur

Vabandan väga, et pole jõudnud foorumisse postitada. Sai siis vahepeal ära vahetatud esimesed stabilisaatori kondid, tagumised piduriklotsid ning kliima rõhuanduri.
Tegelikult oleks pidanud koos klotsidega ka kettad vahetama, kuid ülevaatus surus takka ning peagi on plaanis pidurid põhjalikumalt ette võtta. Sai siit foorumist soetatud esimesed ja tagumised pidurisupportid ja kelgud, millega hakkan tegelema.
Kliima aga sain uuesti nüüd täidetud, hakkas ka ilusti tööle ja puhus külma, kuid kliimaplokk lülitab ennast Econi peale umbes kuni 3 min jooksul. Süüde sisse ja välja ning jälle töötab mõnda aega. Arvuti vigu ei tuvastanud. Ehk on keegi taolise anomaaliaga juba kokku puutunud?
Avastasin ka, et üks numbrituli ei põlenud (nüüd vaatasin et ka foorumi esimestel piltidel seda näha :D) ning hakkasin seda vahetama, kui õnnestus kruvi pooleks keerata. Sellele järgnes numbritule paneeli eemaldamine. Sain kruvi välja puuritud ning keermestasin suurema keermega üle. Mõlemad tuled said uued poldid.
Sai tellitud istmesoojenduse elemendid ning paigutatud tagaistmesse. 9V akutrelli aku pealt töötasid ilusti. Tuleb hakata otsima S4 tagumiste istmesoojenduste paneeli, et elemendid autoga ühendusse saaks. Kui kaua töötavad eks näis.


Siit tulevad siis pildid ;)

Pidurid



[img]https://live.staticflickr.com/65535/48831126722_603d707a3c_c.jpg20190923_151434 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48831126527_0786bfb312_c.jpg20190923_162100 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]


Kondid



[img]https://live.staticflickr.com/65535/48830985866_6ea9cbfa0e_c.jpg20190913_163111 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48830986221_84b0e84806_c.jpg20190913_160733 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]


Kliima rõhulüliti



[img]https://live.staticflickr.com/65535/48830608428_f359105c30_c.jpg20190916_162042 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]


Numbritule paneel


[img]https://live.staticflickr.com/65535/48919846128_91a117f7af_c.jpgNumbrituli1 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48920373711_04b3f0cc32_c.jpgNumbrituli2 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]


Istmesoojendused


[img]https://live.staticflickr.com/65535/48920592107_d685acbcf1_c.jpgiste1 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48919848613_208d2e72c6_c.jpgiste2 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]
HardoPiiri

 postitati 11.09.19 21:42
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Rõhuanduri vahetamiseks ei pea kliimat tühjaks laskma, ventiil on vahel.


Olen sellest isegi teadlik, kuid on olnud juhus kus ventiil ei pidanud ja süsteem jooksis tühjaks kohe kui anduri küljest ära keerata jõudsin :D. Tõenäolsus on muidugi suhteliselt väike, et see uuesti peaks juhtuma, kuid kuna endal võimalus tööd kliima aparaadiga teha, siis ei hakka riskima :).
jaiks

 postitati 11.09.19 20:56
Rõhuanduri vahetamiseks ei pea kliimat tühjaks laskma, ventiil on vahel.
HardoPiiri

 postitati 11.09.19 17:29
192350km. Kulu ~15Eur

Viskasin autole põhja alt pilgu peale, silma jäid kohe esimesed stabilisaatori varda pikendused, vasakpoolne tagumine pidurisupport (käsipidur ei tõmba ennast lõpuni tagasi), summuti sukk ja keskmine resonaator. Seekord jõudsin ära teha summuti: vahetusse läks sukk ning keskelt summuti liiteklamber, resonaatori aga "keevitasin" üle, ehk kestab veel mõnda aega, kuid tulevikus tuleks sinna midagi välja mõelda.
Proovisin ka kliimat täita, süsteem rõhku pidas, UV lambiga kiirelt otsides lekkeid ei tuvastanud. Pidin kahjuks ka kohe uuewsti kliima tühjendama, sest kliima tööle ei hakanud ja arvuti näitas rõhuanduri viga. Katsun selle välja vahetada ja eks siis proovin uuesti ;)
Sain ka Airbag-i tule armatuurist kustu, viga peitus põranda juures olevas pistikus. Sellega tegeledes avastasin midagi huvitavat: juhi istmel on esimene elektrimootor küljest ära võetud :o. Sai ka kiiruga romulast vaadatud, kuid lahti võtmisel osutus esmapilgul õige osa hoopis teistsuguseks. Mingi aeg rohkem aega leian, saan ka sellega tegelema hakata.

Siit mõned pildid tehtud töödest :)

Summuti


[img]https://live.staticflickr.com/65535/48830606598_ee497b4e9e_c.jpg20190910_180507 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48831153192_9dced43c01_c.jpg20190910_213918 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48830609128_e002982650_c.jpg20190910_190247 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48831150967_c36a6a21fe_c.jpg20190910_180529 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48830985671_e3134f692d_c.jpg20190910_213900 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48831154642_0d3e743cfb_c.jpg20190910_180543 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48831153662_df07392937_c.jpg20190910_213907 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

Juhi iste


https://live.staticflickr.com/65535/48920414592_45ba3b93c2_c.jpgIste by Hardo Piiri, on Flickr
JanisL

 postitati 09.09.19 07:50
Enne talve üks nelik juures foorumis :) Edu
Lauri0112

 postitati 08.09.19 19:40
Ilus Dolphin gray. :cool:
Edu masinaga.
HardoPiiri

 postitati 08.09.19 18:58
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
See nii facelift, et mina julgeks B6'ks nimetada :)

Igal juhul palju edu ja äärmiselt tore, et foorumisse teema lõid!


Teil on õigus :D, olen ise midagi segamini ajanud. Teen vastavad parandused.
rocket

 postitati 08.09.19 18:51
See nii facelift, et mina julgeks B6'ks nimetada :)

Igal juhul palju edu ja äärmiselt tore, et foorumisse teema lõid!
HardoPiiri

 postitati 08.09.19 18:40
Sai sõidetud oma elu esimese autoga 2 aastat. Autoks oli Volkswagen Passat B5.5 1.9TDI 4Motion (Autost ka Volkswageni foorumis teema üleval), kuid kätte jõudis aeg auto järgmisele õnnelikule omanikule pärandada. Nüüd siis järgmisena tekkis huvi ära proovida kogemused Audiga:

Audi A4 B6 , 1.8 Turbo, Quattro, 2001.
Autol 5-käiguline manuaal kast, elektrooniline nahksisu koos esimeste soojendustega, kliimaautomaatika, püsikiirusehoidja, 2x el aknad.

Hooldusraamatu lõpetab (viimane sissekanne 2016-02-17 / 139736km) ning foorumi päevikut alustab ustav liikur läbisõiduga 192200km.

Teadaolevad lähiajal tehtud tööd: Parempoolne käsipiduri tross, juhipoolne tagumine ABS-i andur, hammasrihma komplekt, süüteküünlad, nukkvõlli kett koos pinguti ja tallaga, uus turbo.

Lähiajal plaan/vajadus teha: Summuti õrnalt lekib, stabilisaatori varda pikendused, juhi istme alune Airbagi pistiku juhe, kindalaeka remont komplekt, käsitoe remontkomplekt, uksepolstrid ringi vahetada (hetkel tekstiil, kuid nahk olemas), kliima süsteem üle vaadata.

Siit mõned pildid : :)


[img]https://live.staticflickr.com/65535/48830976296_ba9f4d90f2_c.jpg20190908_192440 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48830607793_aab4115fb6_c.jpg20190908_192502 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48830983891_7b544eb8c5_c.jpg20190908_192515 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48830606868_59da06d245_c.jpg20190908_192529 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48831151167_f111bd8bed_c.jpg20190908_192546 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48830605608_9912fa706a_c.jpg20190908_192607 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

[img]https://live.staticflickr.com/65535/48831150782_b513746744_c.jpg20190908_192703 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 75.6% - SQL: 24.4%]