Teema ülevaade |
EgertA
|
postitati 13.09.19 16:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Tore näha et keegi viitsib veel esimese anneliga tegeleda. Edu! Miks ta nii kõrge on küll.. |
Aus olla siis ei oska öeldagi, selline koguaeg olnud ja pole sûvenenud, et mis seal all on . Muidugi kui kellegil on coilovereid pakkuda siis hit me up.
|
green-edition
|
postitati 13.09.19 10:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: EgertA
Oskab keegi nõu anda, et kuidas A6 2.5tdi 103kw turbo siia vahele istub? Et kas vaja hullult ümber muuta või suhtelist "polt on"?
|
ainuke turbo mis istub bolt on, 2.0 tdi 125kw brd/bva mootori oma (bv43-109)
|
Quattru
|
postitati 12.09.19 22:00 |
Tore näha et keegi viitsib veel esimese anneliga tegeleda. Edu! Miks ta nii kõrge on küll..
|
EgertA
|
postitati 12.09.19 13:09 |
Oskab keegi nõu anda, et kuidas A6 2.5tdi 103kw turbo siia vahele istub? Et kas vaja hullult ümber muuta või suhtelist "polt on"?
|
green-edition
|
postitati 30.08.19 14:56 |
Mul ka nats tehtud)
|
EgertA
|
postitati 30.08.19 09:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: green-edition
pane gtb2260, kohe lõbusam)) |
Praegune plaan on volvo v70 2.5tdi turbo panna, downpipe sõbral ka juba olemas. Tundub hetkel kõige lihtsam valik.
|
green-edition
|
postitati 29.08.19 12:02 |
pane gtb2260, kohe lõbusam))
|
EgertA
|
postitati 28.08.19 20:00 |
Tervitus.
Mark: Audi
Mudel: A4 B5
Keretüüp: Sedaan
Mootor: 1.9tdi 66kw
Veoskeem: Esivedu
Käigukast : Manuaal 5 käiku
Autot omanud kuskil pea aasta juba. Oli varem sõbra oma, kuna tal olid kolimsi plaanid ja auto oli lihtsalt aasta aega seisnud ja tema ei tahtnud
sellega midagi pistmist teha siis pakkus mulle. Sai järgi mindud, auto oli terve aasta väljas seisnud, kohale minnes laadisime natuke akut ja diisel
käratas tööle nagu oleks just sõidust tulnud.
Algne plaan autoga oli käia kaitseväes ära ja peale seda mootor ja muud väärtuslikud jupid maha võtta ja kere rauda viia. Kuid tekkis huvi ikka
paremaks ja ilusamaks ehitada ja nii see läks. Vahepeal olen suure hoolduse teinud ja käigukasti ära vahetanud (kolmas käik kadus ära ).
Kui auto sain oli katuseluugiga kõvasti porri tehtud, klaasist luuk ja kogu selle mehhanism oli välja võetud (arvatavasti läks katki) ja seest poolt
oli pandud neetide ja silkariga lambine plekk plaat. kuna katus oli juba nagunii ära rikutud siis sai asi natuke vähemalt ilusamaks tehtud. sai
lõigatud lammari auto pealt katuse tükk ja ilusti kujusse lõigatud ning ilusti ja korralikult pealt poolt kinni needitud. Sisse läks ka uus laepolster
ja piilari plastikud kuna neid ennem lihtsalt ei olnud.
Vahepeal sai sõpradega väheke pulli tehtud
Hetkel siis auto selline, tahab veel kõvasti hoolt ja armastust, et midagi paremat ja huvitavamat sellest tuleks.
Tuleviku plaan on jätta hobiautona ja garaazis talvel nokitseda, soov oleks mootorist mingi suurem kw välja aretada ja veermik paremaks saada. Alati
olnud soov midagi uut õppida ja see auto on selleks rohkem kui ideaalne.
|