Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C7 Avant S-Line 3.0BiTDI - 2013 - Sten_K
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: Sten_K[/i] Mis veel võib tekitada rattalaagrile sarnast kuminat eesotsas? Rattalaagrid kontrollitud, lõtke pole, kumin ei kao ära nö. rooliga vastu keerates. Kestnud see umbes 50k km, hullemaks/paremaks selle aja jooksul läinud pole, seega rattalaagrid välistaks? Rehve ka erinevaid all käinud. Rehvide müra on kusjuures täiesti eristatav sellest lollist kuminast. Ehk keegi oskab midagi tarka õelda selle kohta ja saan ka päris vaikuses selle autoga sõita lõpuks, siiamaani lootsin, et ju rattalaager vaikselt vindub ja küll hullemaks ajaga läheb, aga ei. Tänud ette! Selline asi ka veel, et klapikambri kaante peal on selline tahm või nõgi, on iseenesest kuiv, kui näpuga tõmmata, diisli haisu pole mootoriruumis ega salongis, ei susise lähedalt kuulates. Kas võib mingi vana asi olla või peaks laskma pihustiseibid üle kontrollida. Kas mingeid pihusti tihendeid vahetatakse ka juba kui nagunii need maha võetakse töö käigus? Kas 1,5-2h ühe pihusti seibi vahetamime on reaalne aeg? Kuna seibe vahetatakse ilmselt kõik korraga, siis ei tahaks uskuda, et see töö läheks kokku 12h ajaliselt.[/quote] Minul tegi vasak esimene pidur häält. Jäi õrnalt peale ja kui ketas + klots mingi temperatuurini soojenes, siis hakkas undma. Mul muidugi rooliga korrigeerides hääl muutus ja keerates jäi vait. Probleemiks oli siis seismisest kinni roostetanud klotsid. Pihustite osas vahetatakse alumine seib, rõngastihend, vahel ka tagasivoolu rõngastihend + pihusti polt. 2h pihustile kulub ilmselt siis, kui pihusti on pesas korralikult kinni. Kui nende seibidega enne toimetatud pole, siis on mõistlik need ca 150tkm pealt profülaktika mõttes asendada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C7 Avant S-Line 3.0BiTDI - 2013 - Sten_K
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.0%
- SQL:
67.0%
]