Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S6 Avant 2.2T Quattro - 1997 - EnricoN
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: EnricoN[/i] [quote][i]Algselt postitas: Viin50[/i] Kui s4 tulede paneel peaks kunagi üle jääma siis oleks huvitatud sellest :P et no ehk kunagi tahad panna ikka s6 oma :D [/quote] Mul isegi kuulutused üleval, et otsin S6 paneeli, vahetan selle S4 omaga :) Nüüd veidi aega autoga sõitnud ning esimene paagitäis hakkab otsa saama. 450km sõidetud. *Roolivõimupumba peal punn lekib, vahetasin tihendi kuid polnud mingit kasu. Proovisin tellida Revalist uue korgi koos tihendiga, vastus tuli, et seda ei saa tellida kuna ei toodeta. Õnneks pakuti FB's uut OEM korki koos tihendiga ning see on minu poole teel. [b]Korras.[/b] *Aknapesuvedeliku paak lekib, kui täis valada siis hommikuks tühi, samuti paagi küljes olev mootor ei toimi. *Pidurid kehvad nagu juba vist maininud olen. Tagumised kettad väga koledad ka. Sai ostetud uued tagakettad ning Kiku'lt kasutatud piduripomm. Kindlasti on vaja teha pidurivedeliku vahetus koos läbipesuga. Vedelik musta värvi juba. Vasaku esimese supportiga on tehtud midagi veidrat. Samuti põleb kellaplokis piduriklotside tuli, lähemalt uurides selgus, et ühel pool on sellest ainult autopoolne pistik järgi (juhe kuskile ära läinud) ning teisel pool on lihtsalt juhe pooleks. *Sidur alla vajutades hakkab pihta kiunumine, survelaager ilmselt siis. Kuigi sidur väga hea ja jäik. Muidu masin on põnev, eriti peale 2500rpm. Suured veljed võtsin alt ära ning ostsin sinna praegu ajutiselt Borbet E veljed, 17x8 ning ET35. Ilma madalduseta päris jube minu arust. Vasak esimene support, rem komplekti vaja. [img]https://www.upload.ee/image/10236091/66832024_210059273252487_6805804021895397376_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10236157/66815598_331225321092731_7166897676410159104_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10236158/66981006_1063807390675332_4861483712954499072_n.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S6 Avant 2.2T Quattro - 1997 - EnricoN
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.9%
- SQL:
66.1%
]