Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JoonasJJ[/i] [b][size=5]Autot tutvustav video:[/size][/b] [b]https://www.youtube.com/watch?v=0FX73S6zvPo[/b] ---- Kus kohast alustada... Elasin 2 aastat vahelduva eduga Inglismaal (suveks koju). Kuna see autohaigus on nii või naa pidev, siis sai mõlemal korral enne kojutulekut hakatud autoturgu kammima ning võimalusi kaaluma. Peamine tõmme minu jaoks oli mõlemal korral ehk isegi see võimalus koju reisida, samas huvi mingisuguse hea tehingu vastu on koguaeg. Esimesel korral sai ostetud selline auto: http://www.subaruclub.net/foorum/viewtopic.php?f=49&t=14678 Tagantjärgi tarkusena võib öelda, et sai tehtud selline alla keskmise hea tehing, aga tol korral seadsid omad piirid aeg (kuupäeva peale oli kojutulek) ja ka rahalised võimalused (oleks võinud olla teine ikka „uhkem ja haruldasem“). ---- Sel korral sai juba varem autosid vaatama hakatud ning esialgne plaan nägi ette tuua midagi õige odavat, piltlikult öeldes tänavasõidu „põllurallikat“, mida hiljem saaks vajadusel (loe: kui enam ei sõida) juppideks müüa. Kui eelmisel korral töötas vastu ka eelarve parima valiku tegemisele (mis küll oli 2x suurem, kui nüüd), siis sel korral läks tunduvalt paremini ning autoostu eelarve sai lõpuks 2x suurem, kui alguses prognoositud. Alustasin maksimaalselt ca. 2000£ autodega. Mõtteid mõned olid, aga esimene kindlam idee tundus olevat E61, milliseid selle raha eest on valida ohtralt. Üsna pea panin tähele, et ka esimesed D3 A8’d hakkavad olema pea-aegu selles eelarves. Peale natuke meie kohaliku (Eesti) BMW foorumiga suhtlemist (ja OK – ka ise tehnilisest seisukohast asja kaalmist) sai selgeks, et ega mind see BMW ning sellega kaasnev BMW’dus ei kõneta ja kuna ostule tekkis vähe parem kate, siis sai hakatud ainiti D3 A8 kuulutusi lappama otsides eelarve piires seda kõige õigemat. Odava auto ostu kuldne kolmik UK's on: 1. https://www.gumtree.com/ - üks kuu tasuta kuulutamist uue kuulutuse sisestamisel, 2. kuust kuumakse 6£, seega võrdlemisi odav viis autot müüa, seetõttu ka populaarsem – tasub jälgida pidevalt 2. https://www.ebay.co.uk/ - üle maailma tuntud kaubamärk, kuulutuse sisestamine kallim (12-20£), aga oksjonitele tekib vahetevahel huvitavat kraami – tasub jälgida pidevalt ...ja natuke sekka võib piiluda kohalikku 3a. FB turgu ning 3b. https://www.autotrader.co.uk/ - 3a. igasugust jama on palju, agas sellevõrra ka kuulutusi, mida läbi vaadata, kuna kuulutamine tasuta; 3b. kallid teenustasud, odavamaid autosid pakuvad peamiselt platsid (ehk siis juba eos ülehinnatud kaup), aga korra tasub alati pilgu peale visata Minu kätte sattunud auto tuli eBay’st ning võitsin selle oksjoniga. Esialgne soov oli lihtsalt 3.0TDI, millest arenes edasi idee, et võiks olla D3 3. generatsioon (2008+). 2008+ 3.0TDI’d kippusid natuke eelarvest välja jääma ning just kõige intensiivsemal tehingu otsimise perioodil oli see auto eBay’s oksjonil. Minu puhul pole küll tegemist erilise autoärikaga, aga pole ju keeruline mõista, et diiselautode vastu on pidevalt suurem huvi nende „säästlikuma“ ülalpidamise idee tõttu. Antud auto oksjon oli ka info poolest kasinalt õnnistatud, pildid äärmiselt keskpärased (vähemalt olid olemas) ning sinna lisaks ka selline vähenõutud pakett 3.2 liitrise bensiinimootori kujul lubas eeldada madalamat müügihinda. Olen küll koguaeg tugev poolkõvade lahenduste vastane, aga sel korral kuulasin rohkem mõistuse häält ning nii saigi see auto ära võidetud. [url=https://flic.kr/p/2ge8tuw][img]https://live.staticflickr.com/65535/48062616778_23aef99fe5_c.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/2ge8tuw][/url] [url=https://flic.kr/p/2ge8HvM][img]https://live.staticflickr.com/65535/48062663947_298e1f549d_c.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/2ge8HvM][/url] [b]2008 Audi A8 3.2FSI[/b] [b]6-käiguline Tiptronic Quattro[/b] Tehing ise-enesest kulges valutult, küsimärki tekitas ainult mootori harjumatu tiksumine, mis FSI’del pidi tavaline olema. Väljast ja seest nägi masin enamvähem viisakas ning puhas välja. Ostsin OBDeleven Pro BT seadme ning ka moodulite läbi kammimine mingisuguseid häirivaid vigu välja ei andnud. Väike testiring ja tasusin pangaülekandega kohapeal, mis umbkeelsel Poola ehitajast eelmisel omanikul küll vähe hämmingut tekitas esialgu (et Eesti pangast tema UK panka raha kohe üle ei tulnud), aga sai ta ka sellest segadusest üle ning sõit võis alata. Oma „baasis“ sai vähe autot putitatud esmase hoolduse, uute rehvide ja sildade reguleerimisega ning peale seda ainult nina Eesti poole, kuhu 3847km ja mõningast turismi hiljem ka probleemivabalt jõutud sai. [b][size=3]Väike video Nürburgringi külastusest:[/size][/b] [b]https://www.youtube.com/watch?v=xovhseHNLXE[/b] Nüüd ongi auto Eestis ja suurt midagi erilist plaanis ei ole. Likvideerida puudujääke, mis natuke sõiduelamust piiravad ja sõitu nautida. [b]Tänan lugemast,[/b] [b]Joonas[/b] ---- [b]Ajalugu minuga:[/b] 16.05.2019 - 168 445km - auto ost 17.05.2019 - 168 810km - uued rehvid 255/40/19 Bridgestone Potenza S001 + sildade reguleerimine @ ProTyre Plymouth (https://www.protyre.co.uk/) 20.05.2019 - 168 907km - õli (Mobil ESP 5W30), jahutusvedelik, MANN filtrid (mootor, õli, salong, kütus) @ Specialist Vehicles Plymouth Service Center 21.06.2019 - 174 259km - tv rattalaager, v klapikambrikaanetihend, evüt õõtshoob, tagadiferentsiaali õli @ Differ OÜ (http://differ.ee/) 13.08.2019 - 178 049km - õli (Mobil ESP 5W30) + filtrid (õli, õhk, salong), jahutusvedelik, roolivõimu-piduriõli @ Differ OÜ 18.10.2019 - 181 748km - sisselaskekanalite puhastamine ([i]carbon clean[/i]), uued süüteküünlad, kõik uued esitulede pirnid @ Differ OÜ 21.11.2019 - 183 847km - uued lamellrehvid 255/40/19 Hankook Winter i*cept iZ2 W616 + sildade reguleerimine @ Rehvid Pluss OÜ (https://www.rehvidpluss.com/) 22.01.2020 - 186 780km - õli + filtrid (sh. kütus), HEL armeeritud pidurivoolikud (6 voolikut), uued pagasiluugi amordid (B-osa) @ Differ OÜ 08.04.2020 - 188 700km - suverehvid alla 07.07.2020 - 194 325km - sillahooldus ees (õõtsad 2x, stabika vardad 2x, välimine rooliots 2x), kliimasüsteemi hooldus-täitmine @ Differ OÜ ; sildade reguleerimine @ Rehvid Pluss OÜ 17.07.2020 - 195 082km - uued rehvid 245/45/19 Davanti DX640, uus kliimaradikas (B-osa) @ Differ OÜ 02.08.2020 - 196 105km - RVS G6 mootorisse ja RVS P2 roolivõimusüsteemi 24.11.2020 - 200 925km - hooldus (õli + filtrid sh. kütuse), ve ukseluku mehhanismi vahetus (varuosaauto küljest), talverehvid alla @ Differ OÜ 08.12.2020 - 201 1**km - teine ring RVS'i (G8) 05.02.2021 - 205 071km - käigukasti hooldus (ZF filter + õli) + RVS T8A lisand @ Differ OÜ 04.06.2021 - 206 ***km - suverehvid alla @ Minurehvid (https://minurehvid.ee/) 01.10.2021 - 213 057km - õli (+ filter), starter, MAP andur @ Differ OÜ ; õhu- ja salongifilter ca. 400km hiljem ise 11.02.2022 - 215 444km - suur hooldus-remonttööde pakett (sh. kuluosadest e kettad-klotsid, piduri ja roolivõimu õli) @ Pro Hooldus OÜ (https://www.prohooldus.ee/) 05.01.2023 - 230 128km - õli (Liqui Moly Profi Longlife III 5W30) + filtrid (sh. kütusefilter), t pidurikettad-klotsid @ Pro Hooldus OÜ 25.01.2023 - 230 701km - õlilisand Liqui Moly MoS2 06.06.2023 - 237 601km - v./p. t. a. õõtshoob @ Pro Hooldus OÜ [b]Mured:[/b] - tagumised luugituled mõradega - erinevad kosmeetilised puudujäägid: rebenenud polster juhiistmel, välised kosmeetilised kahjustused jne. [b]Rohkem pilte:[/b] https://flic.kr/s/aHsmBhXU32 [b]Fotod:[/b] https://flic.kr/s/aHsmF7qHCz [b]Autor:[/b] https://www.instagram.com/k.raudsepp_photography/ [img]https://live.staticflickr.com/65535/48283357586_e98939b0ea_c.jpg[/img] [img]https://live.staticflickr.com/65535/48283459402_2ba95f7b93_c.jpg[/img] [img]https://live.staticflickr.com/65535/48283357781_5355f16a48_c.jpg[/img] [img]https://live.staticflickr.com/65535/48283459232_661856ece1_c.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
69.9%
- SQL:
30.1%
]