Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi Cabrio 2.3E 98kW - 1992 - Pandora
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Pandora[/i] Ca kuu tagasi sai Leedust Kaunase lähedalt ära toodud üks üsna õnnetu Audi Cabrio 92.a 2.3E 98kW. Viimased 15aastat olnud ühe omaniku käes, millest viimased 2 aastat ainult lageda taeva all seisnud. Ühesõnaga ees midagi ilusat ei oodanud, kuna ta oli veel suutnud enne minu tulekut kogemata käik sees starterit anda ja vastu kodu aeda põrutada. Selle tulemusena juhipoolne tuli koos uduka ja kabariidiga täiesti puruks, lisaks kapott ka kergelt kõverasse. Mootor lekkis õli igast nurgast, raske oli aru saada kus ja mis sest reaalselt kõik kohad olid õlised. Leedu mees on olnud kõva isetegija ja seda inseneri tööd kohtab igal sammul. Lisaks oli peale pandud veel gaasiseade ja mingi jube signalisatsioon. Kere poole pealt veel nii palju, et õnneks läbivat roostet väga ei leidu ja plekid on kõvad. Kuigi lakk koorub igast nurgast. Katus tundub ka korralik, auke pole. Vihma tuppa ei tule :) Ühesõnaga projekti autoks sai ta toodud ja korda tuleb ta nüüd teha. Teema tegin pigem selleks, et rohkem nõu ja abi küsida. Hetkel siiani tehtud tööd: Uus genekas Genekarihm Mootoririhma komplekt koos veepumbaga. Roolivõimurihm Nuka ja vända simmer Klapikambrikaane tihend Küünlad Pihustipesad + tihendid Õhufilter Mootoriõli + filter Jahutusvedelik Kapoti amort Mootoripadjad Õlirõhu andur Tühikäiguklapp Gaasiseadme eemaldamine (PS, kui keegi tahab gaasiseadet endale siis sümboolse raha eest annan ära) Signalisatsiooni eemaldamine Praeguseks tundub mootor jälle lekkevaba ning käib ühtlaselt ja mis peamine, kapoti all ei ole enam seda rõvedat gaasihaisu :D Mõned asjad millele pole veel lahendust leidnud: Visksin tagaistme välja, et juhtmestiku lappida ja istme taga oli selline asi nagu Roof Control Module. Sinna tuli paar pistikut sisse millest pooled kaablid olid läbi lõigatud. Minu küsimus. Kas see tähendab, et sellel autol on olnud elektriline katus? Teiseks ei tööta salongis õlirõhu kell. Käima pannes lööb õlirõhu põhja ja välja suretades langeb tagasi nulli. Leidsin kapoti alt need andurid üles. Üks on ühe klemmiga ja teine andur kahe klemmiga. Üks peaks siis olema Oil Pressure Switch ja teine Oil Pressure Sender. Kas keegi inimene saaks mule pildi saata nendest ühendustest? Või öelda mis värvi juhtmed sinna lähevad. Minu omal ripuvad juhtmed õhus ja tundub, et nendega on seal midagi häkitud. Tegin uued klemmid otsa aga ei tahaks väga ehku peale ühendada. Kolmas probleem on see, et spidoblokis ei põle süüte sisse panemisel mitte ükski tuli. Võtsin spidobloki välja ja vaatasin, et äkki pirnid läbi. Neid muidugi polnudki seal, ca 7 pirni oli puudu. Panin uued pirnid sisse aga mitte midagi ei muutunud, ükski tuli ei põle peale käsipiduri ja täistulede. Bensiini taseme näidik ka ei toimi. Paak peaks täis olema aga seier ei tõuse mitte kuhugi poole. Järgmine nädal läheb auto keretöödesse ja saab endale uue värvkatte. Värviks jääb ikka punane. Mõni pilt ka: [img]https://www.upload.ee/image/10000368/IMG-4755.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10000373/57277838_314065335931200_7236319414658793472_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10000384/58379255_2294722457468072_8355018160289611776_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10000390/57326258_412247166260860_1900933485619576832_n.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi Cabrio 2.3E 98kW - 1992 - Pandora
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.8%
- SQL:
58.2%
]