Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S8 D3 5.2 V10 - 2006 - RS88
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: RS88[/i] [quote][i]Algselt postitas: mkb[/i] Varem kandis ühe kombinatsioonina 80OBS numbrit? [/quote] Justament. Peale seda oli 999HCU, mis jäi samuti vanale omanikule. Ma arvan, et Flameko kandis selle eest hoolt, et ketas ja klots puhtaks saada, aga ma ei julge eeldada, küsin igaks juhuks üle. Pidurivedelik on eriline Motuli oma, mis kannatab kõrgeid temperatuure. Milliseid voolikud alla on pandud ja mis nüüd pandi, pean samuti täpsustama. Armeeritud pidurivoolikud tundub mõistlik tulevikus. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S8 D3 5.2 V10 - 2006 - RS88
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.6%
- SQL:
75.4%
]