Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: SkAudimees1[/i] Ise võtan ka gaasiseadme paigaldusega hoogu. Kiidan igati ideed, oli/on siiamaani d2 peal, ja tegu oli kõige ökoma autoga üldse, ökosõitu tehes, käisin Pärnu Tallinn Pärnu 15euroga ära ja sõitsin Eestis kehtivate piirkiiruste järgi. Muidugi saab kulu ka tõsta, kui fooriall pähe anda jne. Nüüd muidugi kurvem pool seoses gaasiseadmega, PAIGALDUSTÖÖ KVALITEET, loeb suuresti, mina olin tüüpiline ihnuskoist Eestlane ja tahsin head asja odavalt saada. Otsustasin kasutatuna gaasiseadme osta, küllaltki häving oli.. Seda ei soovita kellegil kunagi teha. Paigaldajatest midagi ei teadnud, Gaznet tahtis 800, Eesti Autogaas ilma arveta(mustalt) 500....loomulikult valisin odavaima, tulemus, gaasiseade väga lohakalt paigaldatud, kapotti avades oli see targem kinni panna, sest vastu vaatas pudru ja kapsad. Mõnda aega sai nii sõidetud, 35e eest tuli ca. 500 km.. Gaasiaju oli paigaldatud, esitule juurde lahtiselt, rippus juhtmete otsas. Tekkis ka gaasipealt jõnksutamine, selle vea ravis süütepoolide vahetus ja peale seda käis tuntavalt paremini edasi. Minekuvahet polnud, käis ühtemoodi nii gaasi kui bensiini pealt, sai mindud Gazneti, sooviga see Eesti Autogaasi porno korda teha, kuna tekkis ka pikk käivitus, katki oli kasutatud reduktori membraan, E. A. Gaas oli asja teinud nii, et käivituks ka gaasipealt e. kuna membeaan oli katki, siis lihtsalt uputas mootori ära, usun, et varsti poleks võib-olla enam soojalt käima saanudki. Igatahes Gaznet parandas asja ära ja tegi kapotialuse soliidseks, siinkohal peab mainima, et gaasiaju koos juhtmestikuga jäi vana. Sain 500km sõita, gaas sai otsa nagu tavapäraselt sai tankima mindud, ja oh üllatust, bensiini pealt töötas ilusti, gaasipealt paar silindrit vähem.. Viskas juba siibrisse ja pidasin plaani gaasiseade üldse maha rookida. Pean oma naist tänama, et see tegemata jäi, sest naine ütles aga proovime ühe korra veel ja kui siis ka asja ei saa, et siis võtame maha. Kuna Gazneti koostöö partner Carwizard asus/b Pärnus siis sai pikemalt mõtlemata sammud sinna seatud, endal usk oli eelneva kogemuse põhjal gaasiseadmesse ja selle korrektsesse toimimisse null tolerants, siis ei uskunud kohe mitte, et asja saab. Aga pidin hästi positiivselt pettuma. Rain Carwizardist vaatas asja üle ja tõdes, et gaasiaju asukoht on väga halb, gaasiaju lahtivõttes oli seal korralik kogus vett sees, pole siis ime, et ei tööta. Rain tellis mulle tutika aju koos uue el. süsteemiga, paigaldas väga soliidselt, pani veel isegi lambad gaasipealt järgi, st. gaasikulu alanes veelgi. 10e nt. Lätti ja tagasi. See mees pani d2 gaasipealt väga väga hästi jooksma ja kuni lõpuni 10 kuud ja 30k gaasi pealt null probleemi, toimis ideaalselt. Carwizardi Rain taastas usu gaasiseadmesse. Kindlasti oleks d2 edasi sõitnud, kuid roolilatt andis küllaltki järsku otsad, õli lekkis kolde peale ja läks põlema. Saime küll õnneks kustutatud, ja gaasiseadme pool jäi tulest puutumata, kuid hävines mootorijuhtmestik, parempoolne logar, palju allpool kannatada sai, see alles selgitamisel. Kes nüüd kardab, et gaas ju peal jne... juhusetahtel jäi bensutrassist juuksekarv puudu, kui see oleks läinud siis maani maha oleks põlenud niivõinaa. Nüüd aga natuke Carwizardist, mees oma ala tunneb ja teab mis teeb, aga kokkulepetest kinnipidamine null ja telefonitsi kätte saada pea võimatu. Sai 9juuni 2018 temaga kokkulepitud, ise Ta mulle selle aja pani, et 15.aug 2018 viin mõlemad autod sinna, soovisin siis gaasiseadme d2 pealt ümber d3 peale tõsta. Pool suve ootuses kulgenud, aga kellaaega me kokku ei leppinud, et mis kell ma täpselt kohale tulen. Omaltpoolt leppisin kokku treila, töölt võtsin vaba päeva. Helistasin 14.aug Rainile, et mis kell homme kohal olla, et siis tean treilavenna järgi kutsuda. Tegelane ütles oiii, eii homme küll ei saa, nalja teed? Küsisin, et aga mul oli ju aeg kirja pandud, ütles, et tööd nii palju, ei saa. Noh mis seal ikka. Sai kõik tühistatud. Ja kui pooleteist kuu pärast teiselt numbrilt helistasin, võttis vastu, oli viisakas, nii kui kuulis kes ma olen ja, et soovin uut aega, jutt koheselt muutus ja pani toru ära. Ja nüüd võtangi hoogu, et Gazneti minna, ja lasen seekord tutika gaasiseadme paigaldada, miks ümber tõsta ei viitsi, on see, et ei ole tahtmist selle d2ga treilapeal mööda ilma ringi kolistada, ja ei ole veel d2 saatus kindel, kui võimalik taastan ära ja jääb naisele kasutamiseks, kui taastada ei saa siis varuosadeks. D2 peal gaasiaeade ka registreerimata, kuid üv l pole probleemi siiamaani olnud, ega ka mujal. Lühidalt oma kogemus kokkuvõetuna, eelistage kindla kvaliteediga paigaldajat ja olge nõus maksma rohkem, jäävad ära probleemid mis minul olid. Seade ise algselt oli miski Zetaltas IV gen. Uue aju firmat ei mäleta. Sai küll pikk tekst, aga ehk kellegile otsustamisel abiks. Ahjaa, Sai veel Rainilt otse küsitud, et ole aus, mis Sul kaotada ütle otse kas gaas teeb liiga või ei ja kas on mingit lisaõlitust vaja? Vastas tema siis nii: tead omavahel öeldes, kui Sa gaasiga ringrada ei sõida ja pidevalt 6k pööret rauas ei hoia, siis ei tee gaas mitte kui midagi, ainus vahe mis on, on see, et poole odavam on sõita. Jah tõsi, kui mul enne gaasiseadet jäi keskmine kuu läbisõit u. Ca. 2k, siis esimesel gaasiseadme ajastu kuul sai kohe 6k ära paugutatud ja edaspidi oli kütusekulu kõige väiksem mure ja kuluallikas üldse. Ps. Carwizardi sooduskaardiga oli 0.52s liiter. Üldine kulu jäi 35e eest mntl 600 ja linn 500, see siis ilma sooduskaartita, mäletan, et sooduskaardiga sain paagi täis 28e eest. Paak oli 80 vist, igatahes 70,75l mahtus sisse. Tõsiselt lust oli sõita, mingiaeg talvel viskasin 6e paaki ja sai tervele Pärnule ring peale tehtud. Bensiiniga sama raha eest nii kaugele vist ei jõua v8ga. Igatahes Edu tulevastele Gaasimeestele. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
59.1%
- SQL:
40.9%
]