Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] No eks selle põhjuseks oli rahaline väärtus. Pm lätis oli olemas komplekt 1,9 96kw quattro ja pole kindel kas hind sisaldas ka juba pedaale jms aga 1600e taheti moto ja kasti eest. Küsisin kogu kiti aga ei tea kuidas nemad seda võtsid. Samuti olid kõik 1,9 mootorid juba suht paljaks roogitud ja hakata otsima turbot, pihusti jne siis läheb jube aeg ja vaev selle peale. Variant oleks osta olnud mõni passat millelt mootor võtta aga siis jälle üks risu õuepeal ja ülejäänust raske lahti saada. Sõbrad hakkasid rääkima, et v8 saab ju gaasiseade ka panna mis viimaselajal suht popp ja kõik kellel on kiidavad. Sealt tuli ka mõte, et saab ju alati gaasiseadme ka panna peale. Pakkumine oli 1100e umbes ja see kes rääkis kiitis seda süsteemi küll kuna ta ise omab chevy bussi ja paljud ta sõbrad ka siis neil kõigil need peal ja 10e 100km pidi kuluma. Sealt tuli ka mõte , et teen manuaaliks kuna kast pekkis ja kasti taastamine 1500 ja sellele kastile 6 kuud garantiid ainult siis kindlasti parem manuaaliks. Ilmselt ka panen gaasiseadme peale sest see auto on mõeldud mul igapäeva autoks ja diisli müün maha. Tean , et paljudele see gaasi värk ei meeldi aga niipalju kui googeldand olen siis kõik rahul ja uutel seadmetel õlitused ja asjad ka niiet mootor ei pidanud rohkem kuluma ja minek ei pidanud kannatama. Sõber just rääkis, et tal tuttav pani cayennile peale ja kuna tegeles müügi tööga siis teenis kuuga selle paigalduse juba tasa ja minek pidi olema sama kui mitte parem. Plaan ongi kõigepealt manuaaliks ja siis võtaks välimuse ja gaasiseadme ette. Eks kui sõitma saab siis mootori poolepealt tahaks keti ja rihma ka ära vahetada, et pill kaua kestaks. Kuna neid manuaalitamis teemasi väga ei ole ja kui on siis on sealt väga raske aru saada mis täpsemalt vaja siis üritan panna siia teemasse võimalikult palju infot sellejaoks, et kui kellegil tekib tulevikus sama plaan siis on lihtsam teha. On neid kastiveaga c5 ju omajagu müügis. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.3%
- SQL:
67.7%
]