Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 3.0 215kW - Mattisson
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Mattisson[/i] Eelmise aasta septembrist alates vaatasin aktiivselt Auto24 portaali, aga suure valiku hulgast polnud võtta ikka mitte midagi. Kriteeriumid olid avant kere, must värvus, S-line, nahksisu, bose, 3.0 nelik. Üks päev ilmus müügile kõikidele soovidele vastav isend ja pärast interneti taustakontrolli leppisin müüjaga kokk ostueelse kontrolli VKM Motorsis. Pärast kontrolli loeti mõned vead ette – seal midagi hullu ei olnud. Täpselt kontrolli lõpuks asendus odomeetri esimene number kolmega. Järgmisel hommikul ise esimest korda sõitma minnes tundus imelik, et auto läks veits pikalt tööle ning 1-2-3 ja vastupidi käiguvahetused olid jõnksuga. Lootsin, et pikk käivitus on seotud nõrga akuga. Jõnksutamisega läksin VKMi tagasi kus öeldi, et see normaalne, aga nad võivad teha käigukastile õlivahetuse. Tore on muidugi see, et läksin VKMis proovisõidule kaasa ja seal testitakse ainult kuidas auto täiskoormuse all edasi läheb (nägin ka kuidas ostueelses kontrollis auto töökojast prooviringile läks). Nii vahetas käigukast käike korralikult. Probleem ilmneb just vaikselt linnaliiklusel sõites. Läksin ise rooli ja demonstreerisin viga. Kokkuvõttes leppisin siis ikkagi dünaamilise õlivahetuse aja kokku. Pärast ligi 600€ arvet sain auto kätte ja olukord oli kõvasti hullemaks läinud (ise nad seda mulle ei öelnud). Uuesti ühendust võttes tõdesid, et nemad ei oska midagi teha ja suunavad mind hõbenoolde. Hõbenooles alustati solenoidide vahetusega. Selle käigus ilmnes, et VKMis ei oldud kasutatud kastitootje poolt soovitatud kvaliteetset õli. Tehti taas 270€ õlivahetus (seekord õige õli vastu) ja 600€ solenoidide vahetus + softi taastamine. Tundub, et sai hea. Pärast käigukasti saagat vahetasin mootoril õli ja filti ära (läbisõit umbes 302 000). Sain lõpuks paar tuhat km autot nautida. Siis reisil Tartusse avastasin parklas seistes, et hakkas tossama. Läksin sõitma ja rohkem ei esinenud, aga sain aru, et midagi on valesti. Lasin tuttaval taga sõita ja kiirendades jäi must pilv järele. Veits googlet ja panin diagnoosi pihustid. Viisin auto Karla Auto diagnostikasse ja sain kinnitust. Läksid vahetusse kõik 6 pihustit, millega kadus ka pikk käivitus (läbisõit umbes 304 000). Hakkasin uurima selle mootori chippimise kohta ja foorumist kasutaja prj juurde(tuner.ee) sai chippimisse viidud. Selle käigus tuvastati, et autol oli juba valesti tehtud chip peal, mis asendati paremaga (läbisõit 306 600). Praeguseks on veljed värvitud mustaks (järgmine suvehooaeg otsiks 19“ asemele), RS tagastange lisa ja esivõre, sportlikumad summutiotsad ning alustatud kroomi eemaldusega. Sõidetud umbes aastaga 9000km ja enne külmasid teen taas hoolduse ära. https://www.upload.ee/thumb/8802279/PNTX1965-1_copy.jpg https://www.upload.ee/thumb/8802284/PNTX1946-NRjpg-1.jpg] https://www.upload.ee/thumb/8802277/PNTX2525-1_NR-Delete-1.jpg https://www.upload.ee/thumb/8802276/PNTX3019-1.jpg Värsked pildid vajavad alles tegemist. [b][color=red]Märkus moderaatorilt:[/color] Muutsin pildid lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix![/b] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 3.0 215kW - Mattisson
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
43.6%
- SQL:
56.4%
]