Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C6 3.0TDI 198.2 kw - 2008 - Õlekõrs
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Õlekõrs[/i] Üle pikema aja hakkas taas ksp oma asukohta kapoti all muutma. Sai taas kõik kinnitused üle käidud ja nüüd ehk võimalik taas mõnda aega muretult liigelda. Muidugi tekkis huvi, kas on võimalik paigaldada suurema tootllikusega pihusteid ja nt hübriid turbo. Kas keegi üldse kokku puutunud sellise asjaga(suurema tootlikusega pihustid ja hübriid turbo paigaldus),// kuidas see kõik atm kastiga toimiks.?Teine küsimus see, kas keegi pannud vesimeta süsteemi 3.0tdi peale? Kui jah siis kuidas töötab? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C6 3.0TDI 198.2 kw - 2008 - Õlekõrs
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
22.3%
- SQL:
77.7%
]