Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2.5tdi quattro 103kw - 1996 - arvo92
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: arvo92[/i] Nüüd sai ennast jälle kokku võetud ja kuna töökojas tõstuk korras, siis ka esimesed sõitmist piiravad vead likvideeritud. 1) Vasak veovõlli ots uus 2) Vasak rattalaager hakkas sõidu ajal undama. Sai SKF asemele pressitud. Ei tea, kas sellega seoses aga küttekulu autokompuutri näidul kukkus eile õhtul koju sõites liiter sajale, ennem oli 5,5-6 maanteel, nüüd näitas maanteel 4,5-5 vahel tiksumist. Eks see pardakas on nagu ta on aga omavahelist korrelatsiooni näitab. 3) Taga pütis oli kolin sees, ei saanud käimagi jätta poodi minnes, oli kole müra parklas. Krõbises kahtlaselt. Tõmbasin keskelt klambri lahti ja kogu tagumine jooks maha. Siis viimase püti lõikasime pealt lõhki (mitte altpoolt) ja voilaa - mingi tükk rauda, millel on rellaka jäljed. Esimesed katalüsaatorid on seest tühjaks juba tehtud, seal on keevitusjäljed põhja all mõlemal katil kenasti näha. Tundub, et selle seest tulnud mingi tükk, mis on ajaga end lõppu välja pressinud. Põhja alt ka üle vaadatud, roostet pole. Mõni stabika kont jms. tahaks ehk vahetust, mootori klapikambrikaas tihendit, tagadifri kõik 3 tihendit väheke lekivad jne. Mul suur nimekiri, mille sõber kokku pani, kui autot üle vaatasime. Enamus ongi nö. tilulilu simmerite majandus. Sõidab aga eeskujulikult, käivitub ka külmaga kui eelsüüdet anda poolest pöördest. Väga hea masin. [url=https://flic.kr/p/EQoarr][img]https://farm5.staticflickr.com/4650/25489073207_79c2fe0f60_c.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/EQoarr]3[/url] by [url=https://www.flickr.com/photos/arvo92/]Arvo Aljaste[/url], on Flickr [url=https://flic.kr/p/24qxi2o][img]https://farm5.staticflickr.com/4649/40315464492_93880d0431_c.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/24qxi2o]2[/url] by [url=https://www.flickr.com/photos/arvo92/]Arvo Aljaste[/url], on Flickr [url=https://flic.kr/p/21JAGv5][img]https://farm5.staticflickr.com/4624/38550755430_580f815634_c.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/21JAGv5]1[/url] by [url=https://www.flickr.com/photos/arvo92/]Arvo Aljaste[/url], on Flickr [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2.5tdi quattro 103kw - 1996 - arvo92
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.7%
- SQL:
67.3%
]