Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2.5tdi quattro 103kw - 1996 - arvo92
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: arvo92[/i] Tervitus, Suht veendunud ühe margi austajana olen siiamaani enamuse oma elust tallanud SAABide rooli. Neid on mul rohkem, kui ühe käe näppe. Korralikult ületurbotatud esiveolise ni on päris huvitav, sellega saab väga põnevaid kogemusi. Aeg aga jõudis kätte, kus elades ääremaal on vaja midagi, mis kehvadel teedel igas aastaajas hakkama saab, lisaks teen vaid pikki sõite ja bensukulu hakkas tõsiselt tagumikust näpistama. Siis saigi hakatud otsima midagi ökonoomsemat. Esimese hooga vaatasin peamiselt Volvosid. Mulle Skandinaavia autode interjöör ja eriti istmed ning sõiduasend väga meeldib. Aga ikkagi vaatasin 2.5tdi 103kw isendiga V70-eid, kuna külajutud räägivad, et tegemist on kõige parema mootoriga, mis Volvodel peal on. Sai isegi välja juba valitud hea isend aga napsati nina eest ära ja jäin pikkade näppudega. Lõpuks jõudsin selleni, et endale sobivas hinnaklassis (kuni 2000) oli üks a6 sama mootoriga müügis. Piltidelt nägi välja jube juust ja sisu pilt oli nii eemaletõukav, et välistasin selle masina enda jaoks alguses. Lisadest polnud mitte midagi kirjas A24 kuulutuses. Ilma püsikiirushoidjata ja kliimata autot aga ei taha, päris 80tes ka enam ei ela. Ühel õhtul, kui enam aga sobivaid isendeid kuskilt ei paistnud ja oli vajadus juba midagi lähiajal ära ostma hakata, mõtlesin, et kontakteerun selle a6 müüjaga. Ikkagi quattro, mis tegelt oleks minu kruusa ja metsateede sõitmise juures tõsiseks boonuseks. Helistasin siis müüjale ja ta ütles, et ei, kõik lisad on olemas, lihtsalt pole viitsinud neid kuulutusse panna. Käisin siis eelmisel neljapäeval Tallinnas vaatamas ja sain suht kohe aru, et masin on oma hinda igati väärt ja võtsin ta sealt kaasa. Kui müüja samasugusega sõidab (tal teine punane hetkel a24 müügis), siis see räägib juba enda eest. + Tehniliselt väga tugev isend. Mootor poolest pöördest nii külmalt kui soojalt ja mineku poolest äärmiselt hea. Sõbra, kel neid olnud 3, sõnul parema minekuga, kui tema omad on olnud. Vahetatud viimase aastaga mootoririhm, esimesed amordid+tugilaagrid+õõts+puksid, roolilatt ja kütusepaak. Kõik toimib ja auto äärmiselt tihke. Kerel roostet ei tuvasta v.a. üks esimene tiivakaar - Punase värvi eripära, et lakk täiesti maas ja auto matt. Palju väikeseid mölke autol Roolilati vahetuse järgselt rool viltu ees Sooja salongi väga palju ei tule, radikas umbes? Tagaklaasile ei tule vett + juhi jalgealune märg (omavahel seotud?) Maanteel kerge vibra sees, roolist ei tunne, pigem tagarataste värk. Põhimõtteliselt võtan selle masina kokku, et väljast suht matt ja robustne. Aga tehnika väga heal tasemel ja olen oma pea 500 km maha sõitnud ja mitte ühte asja pole laita. Suht ulme, et võtad kellegi vana masina ja lihtsalt keera võtit ja sõida. Kaasas saksa hooldusraamat mingi maani. Selle järgselt toodi müüja sõbra poolt Eestisse, sõideti ja müüdi ühel hetkel Soome. Väidetavalt samalt tüübilt ostis müüja selle auto tagasi asendusautoks, kuni enda oma värvib. Nüüd viimase aasta sõbra käes sõitnud ja jõudis minuni. Läbisõit 430 000 ja võib ka vabalt õige olla. Selle autoga on pikem plaan. Ehk siis ehitan endale ja korralikult. Ma välimuse suhtes pedant pole ja suudaks ka mati autoga sõita ringi aga tehniliselt peab kui Antsu viiul olema. Panen mõned pildid ja nädalavahetusel plaanis diffrite õlivahetuse + mootori õlivahetus. Katsun ka OEM salongiradika osta ja läheb selle vahetuseks. Mina külmas kilukarbis sõita ei taha, liiga harjunud hea sooja bensumootoriga, mis paari minutiga juba salongi saunaks lõi. Minu jaoks igaljuhul suht ideaal kombo. Hea diisel, odav sõita, väänab ehk jaksab käru vedada, saan sittasid teid tallata, ruumikas, ehituskvaliteet väga hea, nelikuga saan sõita ka kohtades, kus siiamaani ei saanud... Tundub hea. [url=https://flic.kr/p/21u7wTA][img]https://farm5.staticflickr.com/4571/38386829016_6d96a2722a_z.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/21u7wTA]IMAG0421[/url] by [url=https://flic.kr/p/DrhNBC][img]https://farm5.staticflickr.com/4521/24571391418_a9fb1eaa18_c.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/DrhNBC]IMAG0409[1][/url] by [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2.5tdi quattro 103kw - 1996 - arvo92
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.6%
- SQL:
57.4%
]