Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 100 2D Sedan LS - 1977 - Rene147
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: Rene147[/i] Plaan oleks kunagi saada talle ka must numbrimärk, aga eks näis. Järgmisel nädalal tullakse üle vaatama teda ning siis saab juba täpsemalt teada, mis on puudu numbrist. [/quote] Eks jääme töömeeste otsust ootama. Minu "saldo" on hetkeseisuga 3 musta numbriga tehtud autot. (ükski pole mu enda omanduses, sest pole sellist raha, mida garaa˛i lihtsalt seisma investeerida) Aga minuarst on see Eesti komisjon ikka pisut liiga karm; neist iga puhul tuli umbes 20t€ eest tööd teha, et sinnamaani jõuda, kusjuures üks neist oli suht samasugune alla soti sõitnud california auto; s.o. roostet peaaegu polnudki. Aga kõigil neil sai isegi uksehinged läbi loksutatud, rääkimata sellest, et värskelt galvaniseeitud osadel pandi puudusena kirja, et toon on pisut erinev jne. Ühel oli miinuseks kolle kaitsepleki puudumine, mida tegelt sellel mudelil polnud ette nähtudki. Ehk siis, et meil Eestis, musta numbrit saada, peab auto täiesti uus olema. Soomes, kui sul asi sõidab, kõik on enam vähem küljes ja näeb töökorras välja, saab selle lihtsamalt. Miks see nii on, ma ei tea. Väike maa, omad seadused, kas põhjuseks on see, et paljud riikliku komisjoni liikmed ka ennast autode taastamisega elatavad, raske on öelda. Ok, põhja alla keegi ei vaata, aga see, mis garaa˛ipõrandal näha on, on küll luubi all. Vanasti nad avalikustasid oma musta numbri aktid ka vanatehnika.ee foorumis; praegu see enam pole aktuaalne. Ilmselt selleks, et igasugu edaspidiseid jamasid vältida. Aga selliste, 90tonni sõitnud autodele musta numbrit mina igal juhul pooldan; ok, mingid kummiosad tuleb üle käia ja värvile korraliku poleer/vaha anda, aga see, mis põhja all, no ei pea ju värskelt värvitud olema; nii ta tehasest tuli ja nii ta praegu on, milleks torkida. Kummi põhjal on ka pidurid, kui mõni veel ei tea. Ok, see pleksist klaas tuleks vahetada; mõlk välja tõmmata; istme võiks ka korda teha, aga ülejäänu on nagu on. Elektriinseneride saavutusi-odava teibiga sellisel autol kapoti all vaevalt, et on ja ülejäänu on ikkagi tehase töö. Mina, kui oleks komisjonis, annaks juba pildi järgi musta numbri. (kui lekkeid pole, mootor käib tõrgeteta ja uks käib nagu uuel autol) Mul endal oli kunagi samasugune 4 ukseline ja ega neidki pole vahepeal juurde tehtud; kaheukselistest rääkimata. . [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 100 2D Sedan LS - 1977 - Rene147
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.4%
- SQL:
64.6%
]